• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 15:55

Detail zákazky Z202030550

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 15:55

Základné údaje

Z202030550

OF-226935

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5097977

Objednávateľ

37838181

Základná škola Vajanského 2, Skalica

Vajanského 2, Skalica, 90901, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné počítače (notebooky)

notebooky, prenosné počítače

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný počítač (notebook):
Operačný systém Windows 10 ( 64 bit)
Procesor Intel Core i5
Operačná pamäť min. 8 GB DDR4
Pevný disk 256 GB SSD alebo väčší
Analógový audio vstup/výstup min. 1x
Výstup min. 1xHDMI
Bluetooth min. v 5.0
WiFi 802.11ac
USB min. 2x
Rozširujúce sloty čítačka pamäťových kariet
Numerická klávesnica áno – povinná
Lokalizácia klávesnice slovenská
Touchpad áno
Uhlopriečka displeja 15,6"
Typ displeja antireflexný
Rozlíšenie / pomer strán displeja FHD 1920x1080 px/ 16:9
Webová kamera HD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky položky predmetu zákazky „Prenosné počítače (notebooky)“ musia byť dodané od jedného výrobcu a označené rovnakou obchodnou značkou výrobcu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení ako celok.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru: do 14 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na dohodnuté miesto plnenia, v pracovný deň od 9.00 hod do 15.00 hod, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Obstarávateľ požaduje záruku na min. 2 roky.
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia, príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia vrátane dodania požadovaných ovládačov hardware na inštalačných médiách a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského 2, Skalica, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

30.11.2020 11:28 — 16.12.2020 15:00

10,00 ks

6 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2020 11:31

24.11.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 594
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 11:53 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena s DPH
19.11.2020 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 5 994,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS