00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Nákup a dodanie športových tričiek s potlačou
tričko
Tovar, Služba
1. Detské tričká s potlačou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 3 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tričko s potlačou | tričko s krátkym rukávom |
2. Materiál | 100% bavlna, min. 150 g/m2 |
3. Požadované veľkosti a farba | |
veľkosť 122 (6 rokov) | svetlomodrá (475 ks), biela (475 ks), žltá (475 ks), oranžová (475 ks) |
veľkosť 134 (8 rokov) | svetlomodrá (475 ks), biela (475 ks), žltá (475 ks), oranžová (475 ks) |
4. Potlač | potlač sa bude líšiť 25 x, tzn. 152 ks z každej grafiky (3 800 : 25 = 152) |
Umiestnenie | na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte) |
Potlač vpredu na hrudi | nápis (12 písmen) + obrázok rôzneho športového náčinia vo veľkosti A4 |
Potlač po obvode pravého rukáva | nápis (35 písmen) |
Potlač na chrbte | obrázok vo veľkosti A4 |
Farba potlače | čierna |
Technika potlače | sieťotlač, príp. iná vhodná technológia |
2. Dámske tričká s potlačou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tričko s potlačou | tričko s krátkym rukávom |
2. Materiál | 100% bavlna, min. 150 g/m2 |
3. Požadované veľkosti a farba | |
veľkosť M | ružová (10 ks), oranžová (11 ks) |
4. Potlač | |
Umiestnenie | na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte) |
Potlač vpredu na hrudi | obrázok vo veľkosti A5 |
Potlač po obvode pravého rukáva | nápis (35 písmen) |
Potlač na chrbte | obrázok vo veľkosti A5 |
Farba potlače | čierna |
Technika potlače | sieťotlač, príp. iná vhodná technológia |
3. Pánske tričká s potlačou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 136 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tričko s potlačou | tričko s krátkym rukávom |
2. Materiál | 100% bavlna, min. 150 g/m2 |
3. Požadované veľkosti a farba | |
veľkosť M | svetlomodrá (1 ks), svetlozelená (1 ks) |
veľkosť L | svetlomodrá (34 ks), svetlozelená (33 ks) |
veľkosť XL | svetlomodrá (34 ks), svetlozelená (33 ks) |
4. Potlač | |
Umiestnenie | na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte) |
Potlač vpredu na hrudi | obrázok vo veľkosti A5 |
Potlač po obvode pravého rukáva | nápis (35 písmen) |
Potlač na chrbte | obrázok vo veľkosti A5 |
Farba potlače | čierna |
Technika potlače | sieťotlač, príp. iná vhodná technológia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
3. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou. |
4. Dodávateľ objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo na preverenie vzorky trička, na ktoré bude aplikovaná potlač. |
6. Veľkosť potlače závisí od veľkosti tričiek a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Text na potlač a náhľad na obrázky budú dodané úspešnému Dodávateľovi. |
7. Vizualizáciu umiestnenia potlače obrázkov a textov na tričkách zašle dodávateľ vopred elektronicky objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby. |
8. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
10. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa. |
11. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. |
12. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
13. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
14. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
15. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
16. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
17. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
18. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
19. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia. |
20. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
21. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody |
22. Práva a povinnosti neupravené touto rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie Slobody, 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2020 11:04 — 14.12.2020 11:05
1,00 celok
12 623,18
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2020 11:33
25.11.2020 11:02
25.11.2020 11:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2020 08:40 - Vstupná ponuka | 12 612,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2020 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: