• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 11:02
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 12:20

Detail zákazky Z202030544

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 11:02
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 12:20

Základné údaje

Z202030544

OF-226840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111092

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie športových tričiek s potlačou

tričko

  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detské tričká s potlačou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tričko s potlačou tričko s krátkym rukávom
2. Materiál 100% bavlna, min. 150 g/m2
3. Požadované veľkosti a farba
veľkosť 122 (6 rokov) svetlomodrá (475 ks), biela (475 ks), žltá (475 ks), oranžová (475 ks)
veľkosť 134 (8 rokov) svetlomodrá (475 ks), biela (475 ks), žltá (475 ks), oranžová (475 ks)
4. Potlač potlač sa bude líšiť 25 x, tzn. 152 ks z každej grafiky (3 800 : 25 = 152)
Umiestnenie na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte)
Potlač vpredu na hrudi nápis (12 písmen) + obrázok rôzneho športového náčinia vo veľkosti A4
Potlač po obvode pravého rukáva nápis (35 písmen)
Potlač na chrbte obrázok vo veľkosti A4
Farba potlače čierna
Technika potlače sieťotlač, príp. iná vhodná technológia
 2. Dámske tričká s potlačou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tričko s potlačou tričko s krátkym rukávom
2. Materiál 100% bavlna, min. 150 g/m2
3. Požadované veľkosti a farba
veľkosť M ružová (10 ks), oranžová (11 ks)
4. Potlač
Umiestnenie na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte)
Potlač vpredu na  hrudi obrázok vo veľkosti A5
Potlač po obvode pravého rukáva nápis (35 písmen)
Potlač na chrbte obrázok vo veľkosti A5
Farba potlače čierna
Technika potlače sieťotlač, príp. iná vhodná technológia
 3. Pánske tričká s potlačou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 136
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tričko s potlačou tričko s krátkym rukávom
2. Materiál 100% bavlna, min. 150 g/m2
3. Požadované veľkosti a farba
veľkosť M svetlomodrá (1 ks), svetlozelená (1 ks)
veľkosť L svetlomodrá (34 ks), svetlozelená (33 ks)
veľkosť XL svetlomodrá (34 ks), svetlozelená (33 ks)
4. Potlač
Umiestnenie na každom tričku bude 3 x potlač (1 x na hrudi, 1 x na rukáve, 1 x na chrbte)
Potlač vpredu na hrudi obrázok vo veľkosti A5
Potlač po obvode pravého rukáva nápis (35 písmen)
Potlač na chrbte obrázok vo veľkosti A5
Farba potlače čierna
Technika potlače sieťotlač, príp. iná vhodná technológia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou.
4. Dodávateľ  objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy  predloží elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo na preverenie vzorky trička, na ktoré bude aplikovaná potlač.
6. Veľkosť potlače závisí od veľkosti tričiek a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Text na potlač a náhľad na obrázky  budú dodané úspešnému Dodávateľovi.
7. Vizualizáciu umiestnenia potlače obrázkov a textov na tričkách zašle dodávateľ vopred elektronicky objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby.
8. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
10. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa.
11. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
12. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
13.  Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
14. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
15. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
16. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
17. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
18. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
19. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia.
20. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
21. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody
22. Práva a povinnosti neupravené touto rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Slobody, 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 11:04 — 14.12.2020 11:05

1,00 celok

12 623,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2020 11:33

25.11.2020 11:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 11:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 58
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 08:40 - Vstupná ponuka 12 612,00 € Cena s DPH
25.11.2020 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 12 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS