• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 08:35

Detail zákazky Z202030533

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 08:35

Základné údaje

Z202030533

OF-225152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5097961

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

50433491

Mystiq SK s.r.o.

Za Kaštieľom 611/22, Teplička nad Váhom, 01301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obuv-antistatická operačná

obuv operačná, antistatická

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obuv zdravotná pracovná - antistatická
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obuv operačná antistatická pár 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačná obuv z antistatického  polyuretánu.
Obuv vyrobená z PU.
Zodpovedá norme: EN ISO 20347:2015 OB A E SRB
Obuv: protišmyková, uzavretá špica, po stranách uzavretej špice sú ventilačné otvory, podošva s vyvýšeným opätkom
Zvršok: polyuretánový.
Pranie a dezinfekcia v práčke: min. 60 stupňov C po dobu 20 minút bez zmeny vlastnosti, rozmerov, farby
Dezinfekčné prostriedky na dekontamináciu deklarované výrobcom
Dekontaminácia manuálna aj prístrojová vrátanie autoklávovania v súlade s vyhláškou 553/2007
Parameter E absorbcia energie v oblasti päty minimálne 38 J
Tvrdosť podošvy: v rozmedzí 55-60 Sha.
Hmotnosť obuvi: 300-360 g/polpár.
Farba - mimimálne požiadavky: biela, modrá, zelená, fuchsia
Veľkosť: č.35-48
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach.
Jednorázový nákup. 4 x objednávka = 4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy: Certifikáty na výrobky vystavené certifikovaným laboratóriom, originály alebo úradne overené kópie, z ktorých je zrejmé splnenie požadovaných vlastností obuvi.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy: záverečné protokoly o skúškach vystavené certifikovaným laboratóriom, ktoré sú súčasťou certifikátov, originály alebo úradne overené kópie, z ktorých je zrejmé splnenie požadovaných vlastností obuvi.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy: platný certifikát manažérstva kvality pre veľkoobchod s ochrannými pracovnými prostriedkami.
Obuv musí spĺňať technické normy - STN EN ISO 20347 - Osobné ochranné prostriedky. Pracovná obuv ISO 20347:2015.
Dodávateľ predloží  zoznam dezinfekčných prostriedkov na dekontamináciu deklarované výrobcom.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na predloženie bezplatnej vzorky plnenia do 5 dní.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Záruka 24 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky od Objednávateľa - do 10 dní.
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

27.11.2020 10:00 — 11.12.2020 10:01

300,00 ks

10 854,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 10:06

23.11.2020 11:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 10:16 - Vstupná ponuka 10 854,00 € Cena bez DPH
23.11.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 8 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS