• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 08:32
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 09:25

Detail zákazky Z202030507

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 08:32
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 09:25

Základné údaje

Z202030507

OF-226962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111078

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu

zber, odvoz, zneškodnenie, nebezpečný odpad, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa požiadaviek objednávateľa vrátane nakladania do kontajnerov alebo do nádob na odobratie nebezpečného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Absorbenty, filtračné materiály olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami / 150202 kg 225
Vodné a kvapalné odapady obsahujúce nebezpečné látky/161001 kg 40000
Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy/180103 kg 3
Syntetické motorové, prevodové a mazacie oleje/130206 kg 100
Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami/150110 kg 25
Odpadové farby a laky obsahujúce organické rozpúšťadlá alebo in é nebezpečné látky/080111 kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. prepravné náklady vrátane manipulácie s kontajnermi objednávateľa.
V cene budú uvedené takisto náklady súvisiace so zneškodnením odpadu.
161001 Rozvírenie redšieho a hustejšieho odpadu, oplach odpadovej jamy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa súhlas podľa § 7 zák. č. 223/2001 Z.z., a to na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy,alebo ekvivalentné doklady v zmysle platnej legislatívy v rámci EÚ a zároveň sa dohodne na termíne odvozu odpadu. Miesto nakladania s odpadom Zemianske Kostoľany.
2. Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
3. Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
4. Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po ukončení vykonanej služby na základe skutočne odvezeného množstva odpadu. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu.
5. Splatnosť faktúr v zmysly Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, vo faktúre uviesť adresu konečného príjemcu.
6. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa.
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
9.Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny.
10. Službu požadujeme vykonať v pracovné dni od 8,00 do 13,00 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Horou 1, Z.Kostoľany, Duklianska 1, Nováky, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 08:00 — 04.12.2020 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

4 867,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 08:42

25.11.2020 08:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 08:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 10:51 - Vstupná ponuka 4 864,00 € Cena bez DPH
19.11.2020 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 864,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS