• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:55

Detail zákazky Z202030465

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:55

Základné údaje

Z202030465

OF-226412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111116

Objednávateľ

00800520

Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica

Cesta olympionikov 3, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s garanciou pôvodu z obnoviteľných zdrojov energie vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku na dodávateľa a zabezpečenie distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z. z. o energetike, Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 Z.z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z. Nariadenie vlády SR č. 211/2010, ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády SR č. 317/2007 Z.z. )
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s garanciou pôvodu z obnoviteľných zdrojov energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 1.1.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021 pre odberné miesta špecifikované odberateľom. Dodávka elektrickej energie s garanciou pôvodu z obnoviteľných zdrojov energie sa vzťahuje na odberné miesta s mesačnou fakturáciou skutočne spotrebovanej elektriny.
Prevádzkovateľ distribučnej sústavy: Stredoslovenská distribučná, a.s.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach na 12 mesiacov (VT + NT) kWh 786 915
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach spolu v tarife (sadzbe) VT - veľkoodber kWh 337 833
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach spolu v tarife (sadzbe) VT - maloodber kWh 35 552
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach spolu v tarife (sadzbe) NT - veľkoodber kWh 93 013
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach spolu v tarife (sadzbe) NT - maloodber kWh 262 866
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie na všetkých odberných miestach spolu v tarife - jednotarif C2-X3 kWh 57 651
OM č. 1 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 69 425
OM č. 1 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 68 110
OM č. 1 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 1 315
OM č. 2 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 10 277
OM č. 2 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 10 166
OM č. 2 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 111
OM č. 3 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 16 363
OM č. 3 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 16 209
OM č. 3 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 154
OM č. 4 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 202 353
OM č. 4 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 168 381
OM č. 4 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 33 972
OM č. 5 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 225 270
OM č. 5 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 49 560
OM č. 5 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 175 710
OM č. 6 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 94 040
OM č. 6 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 24 919
OM č. 6 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 69 121
OM č. 7 - Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 111 536
OM č. 7 - Nízka tarifa (NT) za 12 mesiacov kWh 18 534
OM č. 7 - Vysoká tarifa (VT) za 12 mesiacov kWh 93 002
OM č. 8 - Jednotarif, predpokladaná spotreba za 12 mesiacov kWh 57 651
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkoodber: - dvojtarifný produkt, platnosť VT 16 hodín pondelok - nedeľa, NT - mimo času platnosti VT
Maloodber: - dvojtarifný produkt pre odbery s priamovýhrevným vykurovaním a ohrevom TÚV pásmo NT - nízkej tarify min. 20 hodín denne
OM č. 1 Napäťová úroveň: NN, hlavný istič 3 x 100 A, sadzba za distribučné služby C7-2T, NT 20h priamo
OM č. 2 Napäťová úroveň: NN, hlavný istič 3 x 40 A, sadzba za distribučné služby C7-2T, NT 20h priamo
OM č. 3 Napäťová úroveň: NN, hlavný istič 3 x 32 A, sadzba za distribučné služby C7-2T, NT 20h priamo
OM č. 4 Napäťová úroveň: NN, hlavný istič 3 x 160 A, sadzba za distribučné služby C7-2T, NT 20h priamo
OM č. 5 Napäťová hladina: VN, rezervovaná kapacita 12 mesiacov 150 kW, maximálna rezervovaná kapacita 750 kW
OM č. 6 Napäťová hladina: VN, rezervovaná kapacita 12 mesiacov 68 kW, maximálna rezervovaná kapacita 86 kW
OM č. 7 Napäťová hladina: VN, rezervovaná kapacita 12 mesiacov 100 kW, maximálna rezervovaná kapacita 150 kW
OM č. 8 Jednotarifný produkt, napäťová úroveň: NN, sadzba za distribučné služby C2-X3, počet fáz: 3 fázy, maximálna rezervovaná kapacita 12 mesiacov 63 A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Deň začiatku dodávky - odberné miesta č.1 až č. 8: 01.01.2021 o 00:00 hod.
Deň skončenia dodávky - odberné miesta č.1 až č. 8: 31.12.2021 o 24:00 hod.
Dodávateľ je povinný dodávať elektrickú energiu do odberných miest (OM) objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného miesta do distribučnej sústavy a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavania platných právnych predpisov.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu formou opakovaných dodávok elektrickej energie do odberných miest objednávateľa v rozsahu predpokladaného odberu elektrickej energie dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS Dodávateľ predloží Objednávateľovi:
a) Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
b) Doklad o pôvode elektriny dodanej odberateľovi a vyrobenej z obnoviteľných zdrojov energie. Dodávateľ predloží originál alebo overenú kópiu dokumentu Uznanie záruky pôvodu elektriny z obnoviteľných zdrojov energie za rok 2018 a 2019 v objeme minimálne 700 MWh za každý rok. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
c) Poistný zmluva/certifikát na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobnú prevádzkovou činnosťou na sumu min. 150 000 €. Poistenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy na dodávku elektriny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Za účelom splnenia povinností zabezpečiť dodávku elektrickej energie Objednávateľovi, Dodávateľ preberá na seba povinnosť zabezpečiť najmä :
a) uzavretie Zmluvy o prístupe do distribučnej sústavy a distribúcii elektrickej energie s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy (ďalej len "PDS"), b) pridelenie distribučnej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa, pre tento prípad je Objednávateľ povinný na písomné požiadanie Dodávateľa k tomu poskytnúť potrebnú súčinnosť.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa elektrickej energie, Dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace s touto zmenou v zmysle tejto Zmluvy, podmienok OPET, OUEP a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil splnenie všetkých povinností Dodávateľa elektrickej energie a tým vytvoril podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku elektrickej energie podľa podmienok tejto Zmluvy. Porušenie uvedených povinnosti Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť Objednávateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávku elektrickej energie, najmä skutočnosti o uzavretí/neuzavretí Zmluvy o prístupe do distribučnej sústavy a distribúcii elektrickej energie, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa a pod.
V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle Dodávateľa, pre ktoré Dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku elektrickej energie podľa podmienok tejto Zmluvy, Dodávateľ tieto preukáže Objednávateľovi bezodkladne spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa elektrickej energie, je Dodávateľ povinný bezodkladne informovať Objednávateľa o všetkých skutočnostiach súvisiacich s touto zmenou a tieto poskytovať tak, aby Objednávateľ nebol touto zmenou znevýhodnený alebo inak poškodený.
Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku elektriny: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia elektriny do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, c) v prípade opakovaného omeškania Objednávateľa s úhradou platby za opakovanú dodávku elektriny alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry.
Splatnosť faktúr bude 15 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Dodávateľ zašle vystavenú faktúru objednávateľovi doporučene poštou na adresu jeho sídla a tiež elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa.
Objednávateľ bude za dodávku elektrickej energie uhrádzať preddavkové platby pravidelne 1x mesačne vo výške 1/12 nákladov zodpovedajúcich predpokladanej ročnej spotrebe elektrickej energie za každé odberné miesto osobitne.
Celková cena za dodávku elektriny musí obsahovať všetky náklady dodávateľa a to cenu za dodávku predpokladaného celkového množstva silovej elektriny, za systémové služby a prevádzkovanie systému, za prístup do distribučnej siete, za distribúciu vrátane prenosu, za distribučné straty, za odvod do Národného jadrového fondu, za spotrebnú daň, poplatok za zelenú energiu a pod.
Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy na dodanie elektrickej energie za každé OM zvlášť, v ktorom dodávateľ uvedie podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek tvoriacich zmluvnú cenu.
Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Cena určená v podrobnom rozpise celkovej zmluvnej ceny bude základom pre vystavenie faktúry. Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať Objednávateľovi žiadne iné fixné alebo iné poplatky za odberné miesta, ani akékoľvek iné platby.
Pokiaľ vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO dôjde v čase od uzavretia Zmluvy a/alebo v čase platnosti a účinnosti Zmluvy na dodávku elektriny, k zvýšeniu ceny za Distribučné služby (t.j. za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované poplatky) uvedené v ust. ods. 5.2. písm. b) OUET, Dodávateľ môže zachovať pôvodné ceny, pre prípad zníženia takýchto cien a poplatkov je Dodávateľ povinný uplatniť v celkovej cene za dodávku elektriny tieto znížené ceny a regulované poplatky.
Skutočná spotreba elektrickej energie môže byť v neobmedzenom rozsahu z predpokladanej spotreby elektrickej energie za obdobie dodávky a dodávateľ nie je oprávnený účtovať žiadne poplatky za prečerpanie alebo nedočerpanie, článok VI., bod 6.11. OUEP sa neuplatní.
Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu elektrickej energie odberných miest č. 1 až č. 8 za obdobie 12 mesiacov.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Objednávateľ je správcom objektov vo vlastníctve zakladateľa, do ktorých je dodávaná elektrická energia z uvedených odberných miest v tejto Zmluve. Pre prípad, že Objednávateľovi budú niektoré z týchto objektov odobraté zo správy, je Objednávateľ oprávnený jednostranne ukončiť k odobratým odberným miestam zmluvný vzťah na dodávku elektrickej energie pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvného vzťahu, bez akéhokoľvek navýšenia ceny zo dodávku elektrickej energie, poplatkov, sankcií alebo iných znevýhodnení, k termínu odobratia objektov zo správy.
Dodávateľ a Objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko-odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi bez súhlasu Objednávateľa na tretie osoby.
Pri podstatnom porušení povinností Dodávateľa ma Objednávateľ právo odstúpiť od tejto Zmluvy. Odstúpenie od Zmluvy je účinné k poslednému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo odstúpenie od Zmluvy doručené Dodávateľovi.
Dodávateľ na základe splnomocnenia objednávateľa oznámi spustenie procesu zmeny dodávateľa Viď: Hlavné zásady pri zmene dodávateľa elektriny na http://www.urso.gov.sk (ak sa táto skutočnosť vyskytne)
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvne predpokladanej spotreby elektrickej energie. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00

786 915,00 kWh

143 815,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2020 08:14

24.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 13:22 - Vstupná ponuka 143 812,80 € Cena s DPH
24.11.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 137 764,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS