• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 10:55

Detail zákazky Z202030454

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 10:55

Základné údaje

Z202030454

OF-226639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111101

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne sklo

sklo laboratórne, laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar, zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne sklo
Funkcia
Spotrebný materiál nevyhnutný pre prevádzku pracovísk pre dennodenné, rutinné a špeciálne vyšetrenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fľaša kojenecká 250 ml sklo ks 30
2. Uzáver ku kojeneckej fľaši 250 ml ks 30
3. Vložka ku kojeneckej fľaši 250 ml ks 30
4. Teplomer lekársky so sklepávacím púzdrom ks 10
5. Digitálny rektálny teplomer pre novorodencov bez detských motívov ks 10
6. Skúmavka RO 14/1x90 mm wasserman ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Fľaša kojenecká sklo 250 ml
6. Skúmavka RO wasserman 14/1x90 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením konkrétnych parametrov predmetu zákazky, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
- svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s prvou dodávkou predmetu zákazky dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, najmä dodací list, faktúru a pre teplomery kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.12.2020 07:00 — 16.12.2020 15:30

1,00 celok

126,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 13:28

25.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 09:21 - Vstupná ponuka 126,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 125,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS