• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 09:20

Detail zákazky Z202030450

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 09:20

Základné údaje

Z202030450

OF-226117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5097919

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

FN 115019 x

SANOVA Pharma GesmbH

Haidestraße 4, Wien, 1110, AUT

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlakový injektor pre CT prístroj

injektor, dávkovač kontrastnej látky

  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlakový injektor pre CT prístroj
Funkcia
Automatický tlakový injektor s peristaltickou pumpou, s možnosťou aplikácie dvoch rôznych kontrastných látok.
Požaduje sa dodanie a inštalácia prístroja bez stropného závesu (ramena)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konštrukčné prevedie - stropná verzia - jednoramenný - bez ramena ks 1
Rýchlosť prietoku ml/s 0,3 - 8
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku ml/s 0,1
Počet fliaš/balení  s kontrastnou látkou v originálnych obaloch, pre použitie a priame uchytenie v injektore, bez nutnosti výmeny spotrebného materiálu ks 2
Počet fliaš alebo vakov s fyziologickým roztokom, pre použitie a uchytenie v injektore ks 1
Maximálny injekčný objem na pacienta (kontrastná látka a NaCl) ml 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Závesný tlakový injektor (stropná  verzia) jednoramenný - bez ramena áno
aplikácia kontrastných látok peristaltickou pumpou s ochranou proti opakovanému použitiu áno
viacnásobný bezpečnostný systém detekcie vzduchových bublín v systéme áno
programovateľná aplikácia kontrastnej látky a fyziologického roztoku áno
voľba typu kontrastnej látky a fyziologického roztoku áno
možnosť použitia dvoch fliaš/balení  s rôznou kontrastnou látkou v originálnych obaloch súčasne  bez potreby výmeny spotrebného materiálu v min. rozsahu 50 ml - 500 ml áno
možnosť použitia 1 fľaše alebo vaku s fyziologickým roztokom, s objemom v min. rozsahu 50 ml - 1000 ml áno
integrovaný systém pre ohrev kontrastných látok áno
Dĺžka spojovacej hadičky  viac ako 150 cm pri celotelových CT vyšetreniach napr. pri polytraumatických pacientoch áno
zobrazenie tlakovej krivky s garantovaným tlakom do 10 Bar áno
ovládanie - dva ovládacie panely (injektor a riadiaca miestnosť), terminál pre obsluhu - farebná dotyková obrazovka, bezdrôtová alebo drôtová (káblová) komunikácia terminálu s ovládacou konzolou - bez obmedzenia obsluhujúceho personálu áno
prístroj musí disponovať ultrazvukovou detekciou vzduchu áno
prístroj musí disponovať piezoelektrickým monitoringom tlaku áno
komunikácia v slovenskom alebo českom jazyku, vrátene nápovedy a videa áno
archív histórie - parametrov vykonaných aplikačných protokolov áno
možné rôzne softwarové varianty: voliteľný SW "stopky", voliteľný SW "rovnaký pacient", voliteľný SW "Tandem - k použitiu 2 rôznych kontrastných látok", voliteľný SW "oneskorený štart", voliteľný SW "uplynutý čas", voliteľný SW "nahradenie kontrastnej látky", voliteľný SW "dočasný tlakový limit" áno
spotrebný materiál k injektoru - hadica čerpadla na 24 hod. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je tlakový injektor pre CT prístroj v požadovanom konštrukčnom vyhotovení podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať:
- technický opis predmetu zákazky, resp. prospekt ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technických požiadaviek s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH (podrobný aktualizovaný rozpočet)
- platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a minimálne v uvádzanej technickej špecifikácie v technických a osobitných požiadavkách v zmluve. Nesplnenie (ktoréhokoľvek parametra) technickej špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude spĺňať technickú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a musí zahŕňať jeho kompletné dodanie na miesto plnenia, inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu.
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu (návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisnú knižku, preberací protokol).
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platba bude realizovaná po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH.
V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis technikmi hovoriacimi slovensky alebo česky, ktorí sú oprávnení na vykonávanie servisu v súlade s techn. normami.
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely atď.).
Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený a povinný požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur za každé takéto porušenie povinnosti Dodávateľa. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úrokov z omeškania nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Názov Upresnenie
Bezplatný záručný servis min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky, vrátane prehliadok zdarma min. podľa odporučení výrobcu a techn. noriem v EU počas záruky
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstránenie poruchy max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy
Garancia dodania náhradných dielov: min. 5 rokov
Výmena náhradného dielu max. 7 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom
Odstránenie vád/porúch: najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inej lehote.
Opravy v rámci servisu: dni pracovného pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.12.2020 07:00 — 27.01.2021 13:00

1,00 celok

25 138,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 08:05

24.11.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 07:45 - Vstupná ponuka 25 137,00 € Cena bez DPH
23.11.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 25 137,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS