• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:10

Detail zákazky Z202030439

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:10

Základné údaje

Z202030439

OF-226626

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111096

Objednávateľ

37917340

Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality

M.Rázusa 7, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4, A3

papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
viacúčelový bezdrevý, nenatieraný papier s vysokou belosťou
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balíkov v krabici ks 5
počet listov papiera v balíku ks 500
hmotnosť/gramáž g/m2 80
nepriehladnosť % 91
belosť CIE 160
hrúbka μm 106
drsnosť ml/min. 200 250
počet paliet papiera A4 (297 mm x 210 mm) paleta 3
balík papiera A3, 80 g ( balík- 500 listov) balíkov 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu objednávateľa (paletovým vozíkom z nákladného auta cez rampu do skladu).
Dodávateľ dodá celý predmet zákazky jednorazovo v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Termín dodania oznámi poverenej osobe obstarávateľa najmenej 48 hodín vopred a to elektronickou poštou alebo telefonicky. Dodávka bude realizovaná po potvrdení termínu dodania poverenou osobou obstarávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať.
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru, do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať počet jednotiek, celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu s DPH ako aj všetky ostatné náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona.
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 15 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Omeškanie s dodávkou predmetu obstarávania dlhšie ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Záruka na predmet obstarávania je 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M.Rázusa č.7, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2020 08:30 — 07.12.2020 12:55

1,00 subor

1 972,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2020 12:34

25.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 13:35 - Vstupná ponuka 1 972,00 € Cena s DPH
25.11.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 971,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS