37917340
Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality
M.Rázusa 7, Trenčín, 91101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A4, A3
papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
viacúčelový bezdrevý, nenatieraný papier s vysokou belosťou |
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
papier na písanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
nepriehladnosť | % | 91 | ||
belosť | CIE | 160 | ||
hrúbka | μm | 106 | ||
drsnosť | ml/min. | 200 | 250 | |
počet paliet papiera A4 (297 mm x 210 mm) | paleta | 3 | ||
balík papiera A3, 80 g ( balík- 500 listov) | balíkov | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu objednávateľa (paletovým vozíkom z nákladného auta cez rampu do skladu). |
Dodávateľ dodá celý predmet zákazky jednorazovo v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Termín dodania oznámi poverenej osobe obstarávateľa najmenej 48 hodín vopred a to elektronickou poštou alebo telefonicky. Dodávka bude realizovaná po potvrdení termínu dodania poverenou osobou obstarávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať. |
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru, do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy. |
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať počet jednotiek, celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu s DPH ako aj všetky ostatné náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona. |
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 15 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Omeškanie s dodávkou predmetu obstarávania dlhšie ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Záruka na predmet obstarávania je 24 mesiacov. |
M.Rázusa č.7, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
07.12.2020 08:30 — 07.12.2020 12:55
1,00 subor
1 972,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2020 12:34
25.11.2020 10:00
25.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2020 13:35 - Vstupná ponuka | 1 972,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 971,59 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: