• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 15:35

Detail zákazky Z202030435

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 15:35

Základné údaje

Z202030435

OF-226636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094881

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

44078145

TT Pharma, s.r.o.

Nitrianska 445, Šintava, 92551, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátory FFP2 bez výdychového ventilu

respirátory, FFP2, OOPP

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 52 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy alebo s nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
v prípade jednorazového použitia označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 R pri maskách na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001
označenie označené normou EN 149+A1: 2001 musí byť priamo na výrobku
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný:
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks. Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa.
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 + certifikát EÚ skúšky typu (modul B) a správa o skúške (modul C2) alebo rozhodnutie/ záver zo schválenia systému kvality (modul D) ALEBO Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa § 22 zákona o zhode
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
4. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
5. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
6. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 5 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy.
9. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, katalógové číslo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky.
10. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do štyroch dní odo dňa dodania predmetu Rámcovej dohody.
11. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
12. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
13. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
14. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
15. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
16. Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Verejný obstarávateľ v čase realizácie výberu dodávateľa nie je prijímateľom nenávratnej finančnej pomoci zo zdrojov EÚ, ale v budúcnosti môže byť uvedený predmet obstarávania financovaný zo zdrojov EŠIF.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota v prípade jednorazového použitia označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
Navrhnutá hodnota v prípade jednorazového použitia označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny

Pri zadaní súťaže obstarávateľom musí byť záujemcom jasné, o aký typ respirátora má ostarávateľ záujem. Preto nie je možné v jednom bode žiadať typ NR a v ďalšom len typ R. Takéto zadanie je v rozpore s vhodnými požiadavkami a môže to mať priamy vplyv na transparentnosť súťaže.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota v prípade opakovaného použitia označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 R pri maskách na opakované použitie
Navrhnutá hodnota - -

Pri zadaní súťaže obstarávateľom musí byť záujemcom jasné, o aký typ respirátora má ostarávateľ záujem. Preto nie je možné v jednom bode žiadať typ NR a v ďalšom len typ R. Takéto zadanie je v rozpore s vhodnými požiadavkami a môže to mať priamy vplyv na transparentnosť súťaže. Preto žiadame jeden bod zo zadávacej dokumentácie odstrániť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

3

52 000,00 ks

59 904,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 13:56

23.11.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 96
 25
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 14:06 - Vstupná ponuka 59 904,00 € Cena s DPH
23.11.2020 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 46 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS