• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 12:30

Detail zákazky Z202030415

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 12:30

Základné údaje

Z202030415

OF-226691

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094847

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

35969881

ZILLION quadrate, s.r.o.

Pod kaštieľom 276, Tovarníky, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie ADOBE, ESET, FortiGate-2020

eset, adobe acrobat, šifrovanie, licencia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Adobe Acrobat Pro DC for teams, Multilanguage
Funkcia
Práca s PDF dokumentami, OCR a konverzia do iných formátov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe Acrobat Pro DC for teams predplatné na 1 rok ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doba trvania licencie 1 rok
jazyková verzia Slovenská, Česká
Licencovanie GOV (licencie pre štátnu a verejnú správu)
Prostredie použitia operačný systém Windows 7/10
 2. ESET Secure Business, vernostná licencia
Funkcia
antivírusová ochrana, predĺženie a rozšírenie existujúcich licencii na antivírusový softvér.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET Secure Business, vernostná licencia predplatné na 1 rok ks 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prechod 29.12.2020-29.12.2021
Endpoint Antivirus v rámci balíka ESET Secure Business 450 ks
Mail Security for Exchange Server v rámci balíka ESET Secure Business 540 ks
jazyková verzia Slovenská, Česká
Licencovanie GOV (licencie pre štátnu a verejnú správu)
prostredie použitia operačný systém Windows 7/10
 3. Uniefied (UTM) Protection pre FortiGate 100F
Funkcia
firewall, smerovací, prepínací a bezdrôtový radič, funkcie protokolu IPsec VPN na konsolidáciu sieťových a bezpečnostných funkcií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FortiGate 100F ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
support a služby 1 rok
sériové číslo FG100FTK19008501
sériové číslo FG100FTK19008958
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý.
Neakceptovateľná ponuka vo verzii OEM licencie!
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľaa objednávateľa.
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Zoznam kontaktných osôb: Meno, tel. a e-mail kontakt

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 11:40 — 11.12.2020 11:41

458,00 ks

12 970,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 11:43

23.11.2020 11:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 11:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 14:15 - Vstupná ponuka 12 969,60 € Cena s DPH
20.11.2020 16:51 - Najvýhodnejšia ponuka 12 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS