• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:30
  •    Zrušenie zákazky
    23.11.2020 11:33

Detail zákazky Z202030406

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:30
  •    Zrušenie zákazky
    23.11.2020 11:33

Základné údaje

Z202030406

OF-226821

zrušená

Objednávateľ

35542870

Základná škola Ľ. Podjavorinskej 1, 040 11 Košice

Podjavorinskej 1, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detská krupica, 500 g balenie ks 110
2.  Krúpy jačmenné, 500 g balenie ks 80
3. Strúhanka, 500 g balenie ks 500
4. Vločky ovsené, 400 g balenie ks 80
5. Múka pšeničná, hladká špeciál, 1 kg balenie kg 600
6. Múka pšeničná, hrubá, 1 kg balenie kg 400
7. Múka polohrubá, 1 kg balenie kg 1800
8. Bulgur, 5 kg balenie ks 45
9. Ryža, guľatá, 1 kg balenie kg 1500
10. Cukor kryštálový, 1 kg balenie ks 1000
11. Cukor práškový, 1 kg balenie ks 200
12. Vanilkový cukor, 20 g balenie ks 30
13. Fazuľa, suchá, biela, 500 g balenie ks 160
14. Fazuľa, suchá, farebná, 500 g balenie ks 400
15. Šošovica, veľkozrná, 500 g balenie ks 400
16. Hrach, suchý, lúpaný, 500 g balenie ks 400
17. Cícer, suchý, 500 g balenie ks 200
18. Semolinové cestoviny, 5 kg balenie ks 300
19. Rajbanička, 250g balenie ks 200
20. Zlatý klas, 1 kg balenie ks 30
21. Sušené huby, 20 g balenie ks 25
22. Mak mletý, 100 g balenie ks 600
23. Kakao holandské, 100 g balenie ks 60
24. Granko, instantný nápoj, 225 g balenie ks 10
25. Káva CARO, 500 g balenie ks 12
26. Čaj čierny, 30 g (20 x 1,5 g) balenie ks 70
27. Čaj zelený, 30 g (20 x 1,5 g) balenie ks 40
28. Čaj ovocný, 40 g (20 x 2 g)balenie ks 70
29. Soľ, 1 kg balenie kg 400
30. Vegeta, bez glutamanu, 200 g balenie ks 100
31. Mletá paprika, červená, 500 g balenie ks 60
32. Olej olivový, extra panenský, 500 ml balenie ks 60
33. Olej repkový, nízko erukový, s obsahom vitamínu D a E, vhodný na vyprážanie, 1 l balenie ks 200
34. Olej, 100% slnečnicový, 1 l balenie ks 800
35. Olej, 100% slnečnicový, 5 l balenie ks 160
36. Horčica, 950 g balenie ks 70
37. Džús, jablko 100%, 250 ml balenie ks 3000
38. Džús, pomaranč 100%, 250 ml balenie ks 3000
39. Sirup, ovocný, rôzne príchute, min. 50% podiel ovocia, bez chem. konzervantov, 5 l balenie ks 80
40. Jahodový džem, min.50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 60
41. Marhuľový džem, min.50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 60
42. Čučoriedkový džem, min.50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 30
43. Lekvár slivkový, 4 kg balenie ks 30
44. Včelí med, 500 g balenie ks 120
45. Croissant, 55g balenie ks 2500
46. Hrozienka, 100g balenie ks 50
47. Kukuričný škrob, 1 kg balenie ks 5
48. Zemiakový škrob, 1 kg balenie ks 5
49. Hrášok, sterilizovaný, v slanom náleve, 850 g balenie ks 200
50. Kapia, sterilizovaná, 700 g balenie ks 50
51. Červená repa, rezance, 4000 g balenie ks 100
52. Lečo, sterilizované, 3500 g balenie ks 30
53. Uhorky, sterilizované, 7 - 9 cm, 670 g balenie ks 60
54. Uhorky, sterilizované, 7 - 9 cm, 3500 g balenie ks 120
55. Paradajkový pretlak, 700 g balenie ks 350
56. Kečup jemný, 800 g balenie ks 100
57. Šampiňóny, sterilizované, v slanom náleve, 2550 g balenie ks 30
58. Fazuľkové struky, sterilizované, 660 g balenie ks 300
59. Jablká, strúhané, 3200 g balenie ks 150
60. Ananásový kompót, 850 ml balenie ks 100
61. Čerešňový kompót, bez kôstky, 3500 g balenie ks 150
62. Hruškový kompót, 3200 g balenie ks 100
63. Broskyňový kompót, 2600 g balenie ks 40
64. Višňový kompót, bez kôstky, 3500 g balenie ks 100
65. Detská výživa (rôzne príchute) v alum. kapsičke, 100 g balenie ks 3000
66. Tuniak v oleji, 185 g balenie ks 20
67. Sardinky v oleji, 125 g balenie ks 10
68. Bobkový list, celý, 10 g balenie ks 100
69. Rasca, mletá, 20 g balenie ks 300
70. Majorán, drvený, 5 g balenie ks 200
71. Korenie čierne mleté, celé, 20 g balenie ks 50
72. Škorica, mletá, 20 g balenie ks 5
73. Korenie grilované kura, 30 g balenie ks 5
74. Nové korenie, celé, 15 g balenie ks 40
75. Nové korenie, celé, 20 g balenie ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vajcia zo schválených a kontrolovaných chovov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ľ. Podjavorinskej 1, Košice - mestská časť Luník IX, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

28 383,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 11:20

23.11.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 285
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS