• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:50

Detail zákazky Z202030398

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:50

Základné údaje

Z202030398

OF-226683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123361

Objednávateľ

00162957

IVES, organizácia pre informatiku verejnej správy

Čs. armády 20, Košice, 04118, SVK

Dodávateľ

31655165

ALKA s.r.o. Prešov

Bardejovská 42, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie, žehlenie, dezinfekcia a chemické čistenie hotelovej bielizne a kuchynského textilu. Odvoz, dovoz a balenie prádla.

pranie, čistenie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie/triedenie, dovoz čistej hygienickej bielizne a odvoz použitej bielizne

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, žehlenie, dezinfekcia a chemické čistenie hotelovej bielizne a kuchynského textilu.
Funkcia
• Pranie rovnej a tvarovanej bielizne a textilu v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených nižšie
• Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie bielizne a textilu
• Čistenie a dezinfekcia bielizne a textilu
• Pranie bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne
• Žehlenie vyčistenej bielizne a textilu
• Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne a textilu z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne a textilu zodpovedným pracovníkom na miesto plnenia
• Triedenie bielizne a textilu podľa sortimentu a balenie do obalov (priesvitných fólií)
Odvoz a dovoz bielizne a textilu každý pondelok a stredu v týždni (t.j. 2x týždenne), v čase od 10:00 do 11:30 hod. do určených priestorov objednávateľa zabezpečí dodávateľ. Vo výnimočných situáciách je možné dohodnúť iný čas odovzdania a preberania bielizne a textilu.
• Dodávateľ zodpovedá od prevzatia použitej bielizne a textilu, na základe Súpisu, až do odovzdania vyčistenej bielizne a textilu, potvrdené podpisom na Súpise
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hotelová bielizeň a kuchynský textil kg 9000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (tel., e-mail, fax).
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy objednávateľovi kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 kg prania, vrátane čistenia, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, skladania, balenia/triedenia, dovozu a odvozu bielizne a textilu
Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny a požadovaného množstva (9000 kg) bielizne a textilu na obdobie 12 mesiacov a musí byť zachovaná počas celého zazmluvneného obdobia a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť dokumentácie po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ trvá na dodržaní prepočítanej jednotkovej ceny počas celého zmluvného obdobia pri plnení zmluvy podľa skutočných potrieb objednávateľa.
Predpokladaná doba plnenia je 12 mesiacov odo dňa 01.01.2021 do 31.12.2021, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve bielizne a textilu v kg s následnou mesačnou fakturáciou po dodaní služieb.
Čistú bielizeň a textil bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú na základe samostatného súpisu.
Reklamácie, ktorých predmetom bude nekvalitne vypraná bielizeň a textil, praním poškodená, zamenená, zafarbená, chýbajúca bielizeň a pod. budú vykonávané reklamačným listom, resp e-mailom (poverenou osobou). Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 30 dní.
V prípade poškodenia alebo straty bielizne a textilu odovzdanej objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný objednávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne a textilu.
Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (kg) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň bude podkladom pre mesačné zúčtovanie.
Dodávateľ vystaví a doručí faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny a kvality služieb, pracieho a manipulačného cyklu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 12, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

9 000,00 kg

5 850,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2020 10:59

26.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 11:19 - Vstupná ponuka 5 850,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 875,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS