• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:55

Detail zákazky Z202030387

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:55

Základné údaje

Z202030387

OF-226887

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094825

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje

Kancelárske stroje - Viazače, Laminátor + príslušenstvo

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 42994230-1 - Laminátory
  • 42994220-8 - Príslušenstvo na lamináciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stroje + príslušenstvo
Funkcia
1. Viazač Fellowes Pulsar-E 300 /el. pohon/15 listov 80g papiera/38mm 330 listov /300 mm alebo ekvivalent. ks 1
2. Peach Starbinder PRO PB200-30, kancelársky viazací stroj alebo ekvivalent, ks 1
3. Fólia Prestige A4, 150 mic, čirá, bal/100ks, ks 2
4. Hrebeň plastový pre krúžkovú väzbu, priem. 51mm, čierna, bal/50ks, bal. 2
5. Hrebeň plastový pre krúžkovú väzbu, priem. 51mm, biela, bal/50ks, bal. 2
6. OL290 LAMINÁTOR WALLNER A4 /80-125MIC/ alebo ekvivalent, ks 1
7. Laminovacia fólia číra, A3, 100 mic., bal/100 ks, bal. 2
8. Laminovacia fólia číra, A4, 100 mic., bal/100 ks, bal. 2
9. Laminovacia fólia číra, A5, 100 mic., bal/100 ks, bal. 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto a čas určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ, značku produktu ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky rozpis jednotkových cien za jednotlivé druhy tovaru predmetnej zákazky v zložení: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. (napr. vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane ceny za balné, prepravné a pod. ...)
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä:• nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom• nedodanie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom• nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

26.11.2020 11:00 — 04.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

470,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2020 10:38

23.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 487
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 10:08 - Vstupná ponuka 470,00 € Cena bez DPH
23.11.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 468,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS