• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 15:05

Detail zákazky Z202030377

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 15:05

Základné údaje

Z202030377

OF-226274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137517

Objednávateľ

00326470

Mesto Poprad

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

44644329

TERAVA, s.r.o.

Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku

strážna služba

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v areáli priemyselného parku v lokalite Poprad-Matejovce, v ktorom sa nachádzajú objekty výrobných hál, administratívno - hospodárske a hospodárske a skladovacie objekty, vrátnica, trafostanica a ďalšie súvisiace objekty.
Povinnosťou dodávateľa je vykonávať ochranu majetku objednávateľa ako aj majetku nájomcov pôsobiacich v areáli priemyselného parku. Majetkom sa rozumie hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v areáli ohraničenom vonkajším oplotením areálu.
Ochrana bude vykonávaná v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení, vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 634/2005 Z.z , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení a smernicami pre ochranu majetku.
Bezpečnostná služba bude zabezpečovaná podľa Smernice pre výkon bezpečnostnej služby (ďalej len smernice), ktorú spracuje kompetentný pracovník dodávateľa za pomoci určeného pracovníka objednávateľa v termíne do 30 dní od začatia výkonu bezpečnostnej služby na základe všeobecne platných smerníc o SBS.
Do vypracovania novej smernice ostáva v platnosti aktuálna smernica.
Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby.
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby pracovníci dodávateľa boli pri výkone služby oblečení v rovnošate a vybavení účinnými obrannými a ochrannými prostriedkami, na základe vyžiadania objednávateľa .
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodplatne najneskôr v deň zahájenia služby priestory a materiálno-technické prostriedky potrebné k výkonu strážnej služby:
miestnosť slúžiacu k výkonu služby,
miestnosť slúžiacu na prezliekanie a odkladanie osobných vecí dodávateľa,
telefónnu linku pre potreby tiesňového volania a pre spojenie so zodpovedným pracovníkom objednávateľa,
sociálne priestory,
dodávku elektrickej energie a tepla potrebných k výkonu služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozloha priemyselného parku ha 10
Počet objektov v správe objednávateľa ks 3
Počet objektov nájomcov v areáli priemyselného parku cca ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah strážnej služby ochrana areálu priemyselného parku v pracovných dňoch v čase od 15.30 do 7.30 hod a v dňoch pracovného voľna a pokoja nepretržite (cca 585 hodín mesačne).
Rozsah strážnej služby podľa potreby (čerpanie dovolenky, PN vrátnika -informátora) poskytovanie strážnej služby nepretržite 24 hodín denne,
Rozsah strážnej služby nepretržité monitorovanie areálu prostredníctvom nainštalovaného kamerového systému so záznamovým zariadením (KS) a poplachového systému narušenia (PSN) vo vlastníctve objednávateľa, vyvedených
Rozsah strážnej služby na vrátnici pri dodržiavaní zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
Rozsah strážnej služby nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod.1x za hodinu, nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. 2x za hodinu,
Rozsah strážnej služby podávanie informácií verejnosti (informátorské služby),
Rozsah strážnej služby zamedzenie vstupu do areálu osôb pod vplyvom alkoholu, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie zamestnancov a klientov,spôsobiť škodu na majetku, alebo inak rušiť poriadok v
Rozsah strážnej služby areáli priemyselného parku,
Rozsah strážnej služby pravidelnú protipožiarnu a havarijnú ochranu v mimopracovnom čase (ohlasovňa požiaru),
Rozsah strážnej služby kontrolu verejného osvetlenia v areáli,
Rozsah strážnej služby služby EPS - (elektronický požiarny systém), ako aj EZS – (elektronický zabezpečovací systém), v prípade požiadavky nájomcov v priemyselnom parku,
Rozsah strážnej služby v zimnom období podľa pokynov správy priemyselného parku koordinovanie zabezpečenia zjazdnosti komunikácií a úprava parkoviska a chodníka v areáli prostredníctvom zmluvného
Rozsah strážnej služby dodávateľa, údržbu priestranstva (chodníka) v tesnej blízkosti vrátnice,
Rozsah strážnej služby podľa potreby organizovanie dopravy na vnútroareálovej komunikácii v areáli parku,
Rozsah strážnej služby na základe požiadania objednávateľa zosilnenie strážnej služby,
Rozsah strážnej služby za mimoriadnej situácie plnenie úloh podľa pokynov objednávateľa, alebo ním poverenej osoby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný doručiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie dodávateľa a na konanie vo veciach predmetu zákazky, a to po celý čas jej trvania. Kontaktná osoba bude oprávnená preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a bude zabezpečovať vzájomnú komunikáciu.
2. Dodávateľ musí vlastniť oprávnenie – licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
3. Dodávateľ je povinný mať uzatvorenú platnú  Zmluvu o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone strážnej služby.
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začiatkom poskytovania služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov.
5. Odborne spôsobilé osoby musia byť držiteľom platného preukazu odbornej spôsobilosti typu S – osoby poverené výkonom fyzickej ochrany a pátrania.
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť kalkuláciu  zmluvnej ceny s určením sadzby za 1 hodinu výkonu služby s jej kalkuláciou. Hodinová sadzba výkonu služby musí zohľadňovať nárok vyplývajúci zo stanovenej minimálnej mzdy a ďalších právnych náležitostí vyplývajúcich z platnej legislatívy. Zmluvná cena bude podkladom pre mesačné vyúčtovanie služby.
7. V prípade, že počas trvania  Zmluvy a poskytovania služieb podľa nej dôjde k zmene právnych predpisov môže byť takáto zmena zrealizovaná v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Táto úprava by sa týkala výlučne výšky minimálnej mzdy zamestnancov pre zostávajúcu časť časového čerpania zmluvy a zverejnenej výšky inflácie po uplynutí jedného roku od účinnosti zmluvy v oboch prípadoch.
8. Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinné zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená.
9. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP.
10. Dodávateľ je povinný dodržiavať postupy stanovené v Smernici pre výkon strážnej služby a predchádzať tým vzniku škody.
11. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb (za každý mesiac) na potvrdenie súpis skutočne     vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
12. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
13. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov zabezpečiť okamžite ich nápravu.
14. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby.
15. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a príslušným orgánom štátnej správy a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 31.01.2023 00:00

730,00 deň

107 472,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2020 09:42

27.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 214
 15
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 10:02 - Vstupná ponuka 107 472,00 € Cena s DPH
27.11.2020 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 103 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS