00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
44644329
TERAVA, s.r.o.
Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK
Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku
strážna služba
Služba
1. Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v areáli priemyselného parku v lokalite Poprad-Matejovce, v ktorom sa nachádzajú objekty výrobných hál, administratívno - hospodárske a hospodárske a skladovacie objekty, vrátnica, trafostanica a ďalšie súvisiace objekty. |
Povinnosťou dodávateľa je vykonávať ochranu majetku objednávateľa ako aj majetku nájomcov pôsobiacich v areáli priemyselného parku. Majetkom sa rozumie hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v areáli ohraničenom vonkajším oplotením areálu. |
Ochrana bude vykonávaná v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení, vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 634/2005 Z.z , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení a smernicami pre ochranu majetku. |
Bezpečnostná služba bude zabezpečovaná podľa Smernice pre výkon bezpečnostnej služby (ďalej len smernice), ktorú spracuje kompetentný pracovník dodávateľa za pomoci určeného pracovníka objednávateľa v termíne do 30 dní od začatia výkonu bezpečnostnej služby na základe všeobecne platných smerníc o SBS. |
Do vypracovania novej smernice ostáva v platnosti aktuálna smernica. |
Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby. |
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby pracovníci dodávateľa boli pri výkone služby oblečení v rovnošate a vybavení účinnými obrannými a ochrannými prostriedkami, na základe vyžiadania objednávateľa . |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodplatne najneskôr v deň zahájenia služby priestory a materiálno-technické prostriedky potrebné k výkonu strážnej služby: |
miestnosť slúžiacu k výkonu služby, |
miestnosť slúžiacu na prezliekanie a odkladanie osobných vecí dodávateľa, |
telefónnu linku pre potreby tiesňového volania a pre spojenie so zodpovedným pracovníkom objednávateľa, |
sociálne priestory, |
dodávku elektrickej energie a tepla potrebných k výkonu služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozloha priemyselného parku | ha | 10 | ||
Počet objektov v správe objednávateľa | ks | 3 | ||
Počet objektov nájomcov v areáli priemyselného parku cca | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah strážnej služby | ochrana areálu priemyselného parku v pracovných dňoch v čase od 15.30 do 7.30 hod a v dňoch pracovného voľna a pokoja nepretržite (cca 585 hodín mesačne). |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby (čerpanie dovolenky, PN vrátnika -informátora) poskytovanie strážnej služby nepretržite 24 hodín denne, |
Rozsah strážnej služby | nepretržité monitorovanie areálu prostredníctvom nainštalovaného kamerového systému so záznamovým zariadením (KS) a poplachového systému narušenia (PSN) vo vlastníctve objednávateľa, vyvedených |
Rozsah strážnej služby | na vrátnici pri dodržiavaní zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
Rozsah strážnej služby | nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod.1x za hodinu, nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. 2x za hodinu, |
Rozsah strážnej služby | podávanie informácií verejnosti (informátorské služby), |
Rozsah strážnej služby | zamedzenie vstupu do areálu osôb pod vplyvom alkoholu, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie zamestnancov a klientov,spôsobiť škodu na majetku, alebo inak rušiť poriadok v |
Rozsah strážnej služby | areáli priemyselného parku, |
Rozsah strážnej služby | pravidelnú protipožiarnu a havarijnú ochranu v mimopracovnom čase (ohlasovňa požiaru), |
Rozsah strážnej služby | kontrolu verejného osvetlenia v areáli, |
Rozsah strážnej služby | služby EPS - (elektronický požiarny systém), ako aj EZS – (elektronický zabezpečovací systém), v prípade požiadavky nájomcov v priemyselnom parku, |
Rozsah strážnej služby | v zimnom období podľa pokynov správy priemyselného parku koordinovanie zabezpečenia zjazdnosti komunikácií a úprava parkoviska a chodníka v areáli prostredníctvom zmluvného |
Rozsah strážnej služby | dodávateľa, údržbu priestranstva (chodníka) v tesnej blízkosti vrátnice, |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby organizovanie dopravy na vnútroareálovej komunikácii v areáli parku, |
Rozsah strážnej služby | na základe požiadania objednávateľa zosilnenie strážnej služby, |
Rozsah strážnej služby | za mimoriadnej situácie plnenie úloh podľa pokynov objednávateľa, alebo ním poverenej osoby. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie dodávateľa a na konanie vo veciach predmetu zákazky, a to po celý čas jej trvania. Kontaktná osoba bude oprávnená preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a bude zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
2. Dodávateľ musí vlastniť oprávnenie – licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
3. Dodávateľ je povinný mať uzatvorenú platnú Zmluvu o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone strážnej služby. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začiatkom poskytovania služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov. |
5. Odborne spôsobilé osoby musia byť držiteľom platného preukazu odbornej spôsobilosti typu S – osoby poverené výkonom fyzickej ochrany a pátrania. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť kalkuláciu zmluvnej ceny s určením sadzby za 1 hodinu výkonu služby s jej kalkuláciou. Hodinová sadzba výkonu služby musí zohľadňovať nárok vyplývajúci zo stanovenej minimálnej mzdy a ďalších právnych náležitostí vyplývajúcich z platnej legislatívy. Zmluvná cena bude podkladom pre mesačné vyúčtovanie služby. |
7. V prípade, že počas trvania Zmluvy a poskytovania služieb podľa nej dôjde k zmene právnych predpisov môže byť takáto zmena zrealizovaná v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Táto úprava by sa týkala výlučne výšky minimálnej mzdy zamestnancov pre zostávajúcu časť časového čerpania zmluvy a zverejnenej výšky inflácie po uplynutí jedného roku od účinnosti zmluvy v oboch prípadoch. |
8. Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinné zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. |
9. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. |
10. Dodávateľ je povinný dodržiavať postupy stanovené v Smernici pre výkon strážnej služby a predchádzať tým vzniku škody. |
11. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb (za každý mesiac) na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
12. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov zabezpečiť okamžite ich nápravu. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby. |
15. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a príslušným orgánom štátnej správy a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.02.2021 00:00 — 31.01.2023 00:00
730,00 deň
107 472,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2020 09:42
27.11.2020 12:00
27.11.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2020 10:02 - Vstupná ponuka | 107 472,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2020 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: