• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:50

Detail zákazky Z202030370

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:50

Základné údaje

Z202030370

OF-226641

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094807

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu

TeamViewer, vzdialený prístup, licencie, softvér

  • 48514000-4 - Softvérový balík pre vzdialený prístup
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
Funkcia
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.
2. Množstvo: Predĺženie predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (14+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály).
3. Technické vlastnosti: - Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na 12 mesiacov do 25.11.2021. - Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov.- Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac. - Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual. - Typ licencie – elektronická. - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách.;
Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení. –Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry. -Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia. -Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime.- Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie.-Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje. -Vzdialený prístup medzi platformami.- Alternatíva k VPN. -Zdieľanie súborov. - Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku. - Konzola pre správu aplikácie. -Servisný front. -Automatické hromadné nasadenie aplikácie;
- Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii. - Opakované procesy jedným kliknutím. - Správa konfigurácie a oprávnení používateľov. - Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov. - Podpora virtuálnej tabule. -  Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup. - Hlasový aj textový chat. - Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu. - Vzdialený monitoring iných zariadení. - Prispôsobenie a integrácia. - Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia. - Tímová spolupráca a vytváranie správ. - Prispôsobenie a dizajn spoločnosti. - Tmavý režim grafického rozhranie.
4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka. - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň.;
- Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine. - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
5. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

26.11.2020 08:00 — 04.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

2 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2020 10:09

23.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 517
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 13:04 - Vstupná ponuka 2 299,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka 2 299,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS