• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:50

Detail zákazky Z202030342

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:50

Základné údaje

Z202030342

OF-226332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094821

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kartuše Delabie

ventil, kartuša

  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ventily a kartuše Delabie
Funkcia
Kartuše Delabie majú služiť na opravu existujúcich nainštalovaných ventilov Temposoft 2. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedené položky nahradiť ekvivalentmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kartuša pre sprchový ventil Temposoft 2, katalógové číslo 743743 ks 5
2. Kartuša pre umývadlový ventil Temposoft 2, katalógové číslo 743742 ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický, e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Predmet zákazky (ďalej len "PZ") nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať PZ v jednej až troch dodávkach, na základe e-mailom doručenej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev PZ v závislosti od potrieb a finančných možností objednávateľa. Hodnota každej z prvých dvoch dodávok bude cca 1/3 zmluvnej ceny. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodať PZ, faktúru, dodací list, ich nedodanie v tejto lehote sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom,b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpise cien, c) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),d) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní.
Dodávateľ si vyhradzuje právo neodobrať zazmluvnené množstvá tovaru. Množstvá v rámcovej dohode sú uvedené ako maximálne možné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

5

1,00 celok v zmysle špecifikácie

1 553,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 10:37

23.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 10:46 - Vstupná ponuka 1 553,50 € Cena s DPH
18.11.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 553,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS