• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 15:15

Detail zákazky Z202030338

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 15:15

Základné údaje

Z202030338

OF-226267

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111082

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

45420165

WEXIM TRUCK s.r.o.

Štítnická 23, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy, pozáručný servis a servisné prehliadky na motorových vozidlách značky Iveco Trakker 190T a Iveco Trakker 260T

opravy, pozáručný servis, servisné prehliadky, Iveco Trakker, opravy Iveco Trakker, pozáručný servis Iveco Trakker

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy, pozáručný servis a servisné prehliadky na motorových vozidlách značky Iveco Trakker 190T a Iveco Trakker 260T
Funkcia
Opravy, pozáručný servis a servisné prehliadky na motorových vozidlách Iveco Trakker
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 Výmena komplet motorového oleja, olejového/vzduchového/palivového a peľového filtra úkon 2 5
2. Výmena hydraulického oleja úkon 1 2
3. Výmena hydraulického filtra úkon 1 2
4. Kompletná diagnostika vozidla úkon 3 6
5. Výmena prevodového oleja v prevodovke úkon 2 4
6. Výmena prevodového oleja v diferenciáli prednej a zadnej nápravy úkon 2 4
7. Výmena brzdového obloženia zadnej nápravy Ľ, P úkon 1 2
8. Výmena brzdových bubnov zadnej nápravy Ľ, P úkon 1
9. Výmena segmentov bŕzd prednej nápravy Ľ, P úkon 1 3
10. Výmena brzdových kotúčov prednej nápravy úkon 1 2
11. Výmena brzdových valcov prednej nápravy a hadíc bŕzd úkon 1 2
12. Výmena snímača množstva a tlaku vzduchu turbodúchadla úkon 1 3
13. Výmena vstrekovačov motora úkon 1
14. Diagnostika a zoradenie palivového čerpadla úkon 1 3
15. Výmena tesnenia hlavy valcov úkon 1 3
16. Výmena kompletnej spojky úkon 1 3
17. Výmena stieracích líšt úkon 4 8
18. Celková oprava prevodovky úkon 1
19. Celková oprava prídavnej prevodovky PTO úkon 1
20. Oprava prevodovky výmena synchronov 1....8 úkon 1
21. Výmena spätného zrkadla - kompletné Ľ, P úkon 1 2
22. Výmena kardanového hriadeľa úkon 1
23. Výmena spúšťača motora /štartéra/ úkon 1 2
24. Výmena regulátora napätia úkon 1 3
25. Výmena alternátora úkon 1
26. Výmena hlavného valca spojky úkon 1 2
27.Výmena čelného skla kabíny úkon 1
28. Výmena tlmiča výfuku úkon 1
29. Výmena zadných skupinových svetiel Ľ, P úkon 1 3
30. Výmena termostatu úkon 1
31. Výmena vodného čerpadla úkon 1 2
32. Výmena klinových remeňov motora úkon 2 4
33. Výmena hydromotora-hydrauliky sklápacej korby úkon 1 2
34. Celková oprava prídavnej prevodovky hydromotora úkon 1 2
35. Výmena guľových čapov tyče riadenia Ľ, P úkon 1 2
36. Celková oprava posilňovača riadenia úkon 1 2
37. Výmena tlmičov a ich uloženia-predná náprava Ľ, P úkon 1 2
38. Výmena tlmičov a ich uloženia-zadná náprava Ľ, P úkon 1 2
39. Výmena listových pier a ich uloženia-predná náprava úkon 1 2
40. Výmena listových pier a ich uloženia-zadná náprava úkon 1
41. Celková oprava kompresora úkon 1 2
42. Výmena regulátora tlaku vzduchu a snímača tlaku úkon 2 4
43. Výmena ozubeného venca zotrvačníka úkon 1
44. Výmena snímača tlaku motorového oleja úkon 1 2
45. Výmena silentblokov stabilizátora prednej nápravy úkon 2 5
46. Výmena silentblokov stabilizátora zadnej nápravy úkon 1 2
47. Výmena ložísk náboja predného ľavého/pravého kolesa úkon 1 2
48. Výmena ložísk náboja zadného ľavého/pravého kolesa úkon 1 2
49. Výmena zadnej ľavej/pravej poloosi úkon 1 2
50. Výmena prednej ľavej/pravej poloosi úkon 1 2
51. Výmena žhaviacich sviečok úkon 1 3
52. Nastavenie geometrie nápravy úkon 4 8
53. Výmena reflektorov, predných Ľ, P úkon 1 2
54. Chybová pamäť vymazať a načítať úkon 2 4
55. Výmena mechanizmu okna s motorčekom dverí úkon 1 2
56. Výmena motorčeka stieračov úkon 1 2
57. Výmena štvorcestného ventilu úkon 1 2
58. Výmena palivovej nádrže úkon 1 2
59. Výmena chladiča motora a napájacích hadíc úkon 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia Iveco Trakker 190T a 260T
1. Druh vozidla: Špeciálne nákladné motorové vozidlo /N3G/
1.1 Značka/obchodný názov: IVECO
1.2 ID motora (typ): 190T/190T 31 W
1.3 Zdvihový objem valcov: 7 790,0 cm³
1.4 Najväčší výkon motora/ otáčky: 228,00 kW/2400 min1
1.5 Druh paliva: NM + Močovina
1.6 Prevodovka/počet stupňov: MT9
1.7 Počet náprav/z toho poháňaných: 1. ÁNO, 2. ÁNO
2. Druh vozidla: Špeciálne nákladné motorové vozidlo /N3G/
2.1 Značka/obchodný názov: IVECO
2.2 ID číslo motora (typ): 260T/260T 41 W
2.3 Zdvihový objem valcov: 12 882,0 cm³
2.4 Najväščí výkon motora/ otáčky: 302,00 kW/1900 min1
2.5 Druh paliva: NM + Močovina
2.6 Prevodovka/počet stupňov: MT16
2.7 Počet náprav/ z toho poháňaných: 1. ÁNO, 2. ÁNO, 3. ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
3. Miestom poskytnutia služieb sú dielenské priestory dodávateľa.
2. Vzdialenosť dielenských priestorov dodávateľa musí byť maximálne 200 km od mesta Košice a zároveň na území SR. Táto vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google maps.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov t. j. body 1. - 59. v rozsahu uvedenom v "prílohe č. 1 - Podrobný rozpis ocenených položiek" potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4b.) požaduje sa uviesť presnú adresu dielenských priestorov dodávateľa.
4c.) požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie po používaní nových, nepoužitých náhradných dieloch spĺňajúcich príslušné normy.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Opravy a pozáručný servis Iveco Trakker"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažené právami tretích osôb.
9. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely spĺňajúce príslušné technické normy.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených servisných opráv a úkonov - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely) a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek).
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
13. Termín poskytovania služieb:
13a) vykonávanie bežných opráv, pozáručných servisov a servisných prehliadok - do 3 dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov objednávateľa
13b.) vykonávanie celkových opráv skupín / motor, prevodovka, brzdová súprava, riadenie, nápravy/ do 20 pracovných dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov objednávateľa
14. Dodávateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri servisných opravách a úkonoch. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb.
15. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb dodávateľom, ktorých následkom bude nedodanie služby v požadovanom termíne. V prípade vzniku takejto okolnosti je dodávateľ povinný vykonať všetky potrebné úkony, aby sa nedostal do omeškania, t. j. najmä zabezpečiť poskytnutie služby podľa tejto dohody prostredníctvom tretej osoby. Zodpovednosť za poskytnutie služby treťou osobou znáša dodávateľ.
16. Dodávateľ zodpovedá za škody na motorových vozidlách Iveco Trakker preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
18. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
21. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
22. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
23. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
24. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
25. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
26. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní odo dňa pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa/ doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 3 dňovej lehote.
27. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet rámcovej dohody používaný, a s ktorými dodávateľ objednávateľa preukázateľne oboznámil.
28. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť si odstránenie vady podľa tejto dohody na náklady dodávateľa. Náklady spojené s odstránením vady podľa prvej vety je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi.
29. V prípade odstraňovania reklamovanej vady sa zmluvné strany dohodli, že akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto zmluvy do dielenských priestorov dodávateľa objednávateľ. V prípade oprávnenej reklamácie má objednávateľ nárok na úhradu akýchkoľvek nákladov spojených s prevozom do dielenských priestorov dodávateľa a dodávateľ sa zaväzuje ich nahradiť.
30. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 27. tejto dohody, platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
31. V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za neposkytnuté služby, za každý začatý deň omeškania.
32. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
33. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
34. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
- nedodržanie lehoty plnenia,
- nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov,
- nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
- nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
35. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
35a.) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
35b.) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
35 c.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,
35d.) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia rámcovej dohody podľa tejto dohody.
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

69 857,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 08:44

25.11.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 14:57 - Vstupná ponuka 69 857,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 69 825,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS