• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:45

Detail zákazky Z202030330

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:45

Základné údaje

Z202030330

OF-226020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111160

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogéria - rôzny spotrebný materiál

Drogéria - rôzny spotrebný materiál

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenný držiak na rukavice ks 20
2. Škrabka na okná a podlahy ks 10
3. Sóda kryštalická 1kg ks 100
4. Sprej na hrdzu a vodný kameň Pulirapid 500ml ks 200
5. Kôš na prádlo s vekom PVC - 50L ks 10
6. Držiak rozmývača s kĺbom, 35 cm ks 10
7. Cistiaci prostriedok na laminatovu podlahu 4L ks 10
8. Kefa na prach + kučka ks 10
10. latkový gombík 28" - 10ks bal 50
11. plastove nadoby s vekom 30x30x40 cca ks 20
12. plastove nadoby s vekom 30x40x40 cca ks 20
13. Plastový odpadkový kôš 80L ks 1
14. Saponát na riad 5L JAR ks 10
15. Menu box 2-dielny biely bal. 40
16. Termo-miska okrúhla biela 460 ml bal. 200
17. Viečko pre misky 340-680ml bal. 100
18. Príbor z umelej hmoty, hygienicky balený bal. 50
19. Miska hranatá s int. viečkom, PET bal. 50
20. Misky okrúhle, PP šalat. bal. 50
21. Tašky LDPE 35x46 cm, s uchom ks 800
22. Mop kapsový universal 50cm bavlnený ks 20
23. Držiak mopu kapsového 50 cm ks 4
24. Záves do WC 50g ks 500
25. Odpadkový kôš KATRIN 50 L ks 10
26. Zásobník na skladané utierky Z - maxi biely ks 15
27. Zasobník na utierky - role AutoCut ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Rozmery: 246x133x73mm Nástenný držiak rukavíc z nehrdzavejúcej ocele INOX je univerzálny a veľkosť prispôsobený pre všetky balenia rukavíc. Môže byť dezinfikovaný
2. Bezpečnostná škrabka s čepeľou 4cm na okná a podlahy vid príloha
4. PULIRAPID Extra 500 ml Zloženie: 5 - 15 % neiónogénny , obsahuje kyselinu Fosforečnu maximálne 24,5%, Biodegradabilita 90 %.
5. Kôš  s vekom, rozmer 58X38XH33cm, objem 50 L, farba modra, zelena, krémová
6. Držiak v tvare T má plastový úchyt s otvormi pre spojenie s teleskopickou tyčou a hliníkové rameno v dĺžke 35-45 cm, ktoré je vsadené do polohovacieho kĺbu
8. Ometač prachu antistatický s teleskpickou rúčkou
8. Teleskopická rúčka s dĺžkou 120 cm a dúhové prevedenie štetín dlhé 40 cm Rúčka s dĺžkou 22 cm a prevedenie štetín dlhé 33 cm
11. - 12. Úložný box v priehľadnej farbe s vekom je vhodný na uskladnenie množstva bežných predmetov.
13. Plastové odpadkové koše Manutan Handy, objem 80 l biely / cerv. ekvivalent neakceptujeme - zjednotenie pracoviska
14. Zloženie : 5-15% aniontové povrchově aktivní látky, <5% neiontové povrchově aktivní látky, Benzisothiazolinone, phenoxyEthanol, Parfémy, Geraniol, Limonene.
15. Menu box 2-dielny biely 241 x 207 x 69 mm ,125 ks v balení
16. Termo-miska okrúhla biela 460 ml, 25 ks Termo misky z penového PS
17. Priesvitné viečko pre misky 340-680ml, 50ks
18. Príbor z umelej hmoty, hygienicky balený Sada(nôž+vidlička+lyžica+obrúsok), 100ks
19. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml, hranatá priehľadná s vekom, 50ks
20. Misky okrúhle, PP Miska 250ml, 100ks
21. Igelitová taška odnosná s fotomotivom a páskovým uchom hrúbka: 0,06 mm
25. Odpadkový kôš KATRIN 50 l s poklopom, biely - vyrobený z plastu ABS Možnosť s vekom alebo bez veka / montáž na stenu Odpadkový kôš s objemom 50 litrov / rozmer 420x575x280mm
26. Farba: biela Uzamykanie: áno Materiál: ABS plast V x Š x D [mm]: 400 x 290 x 130
27. Zasobník na utierky - role AutoCut - Š x V x H [mm]: 330 x 221 x 371
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t).
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

7 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.11.2020 10:36

25.11.2020 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 506
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 17:39 - Vstupná ponuka 7 300,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 7 299,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS