35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Servis a opravy posypových nadstavieb VSV a SK
servis, opravy, posypové nadstavby
Služba
1. Servis a opravy posypových nastavieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonávanie opráv, servisných úkonov špeciálnych nadstavieb pre posyp ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nový zvarok spyača VSV s izolačným medzipriestorom - dvojité opláštenie pre možnosť vykurovania korby resp. vyvedenie výfuku nad korbu nadstavby | úkon | 3 | ||
2. Nový zvarok sypača SK 7,8-dlhší zavarok sypača s izolačným medzipriestorom - dvojité opláštenie pre možnosť vykurovania korby resp. vyvedenie výfuku nad korbu nadstavby | úkon | 1 | ||
3. Ošetrenie všetkých dutín antikoróznym náterom včítanie vnútorných stien korby | úkon | 5 | ||
4. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 300 mm na sypači VSV 5,6 Ľ+P /pár/ | úkon | 3 | ||
5. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 200 mm na sypači VSV 5,6 Ľ+P /pár/ | úkon | 4 | ||
6. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 180 mm-1 ks na sypači SK 4,5,6,7,8 Ľ+P /pár/ | úkon | 4 | ||
7. Výmena starého pohonného agregátu za dieslový Lombardini LDW 1603 alebo ekvivalent spĺňajúci emisné normy Euro5/6 | úkon | 1 | ||
8. Nová povrchová úprava nadstavby /1x základ,1x vrchný náter/-farba oranžová odtieň RAL 2011 | úkon | 4 | ||
9. Lakovanie opravovaných kovových častí nadstavby | úkon | 2 | ||
10. Oprava hydraulického okruhu VSV,SK-nová hydraulická nádrž, výmena hydraulických hadíc, šrúbení, rýchlospojok | úkon | 4 | ||
11. Nová elektroinštalácia s úpravou na poloautomatický režim-nový ovládací panel, nový káblový zväzok, nový výstražný maják | úkon | 1 | ||
12. Nová elektroinštalácia na automatický režim v rozsahu pracovnej rýchlosti 3 až 60 km/h-nový káblový zväzok,nový výstražný maják | úkon | 2 | ||
13. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm/napr.odnímateľný kovový rošt s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby VSV 5,6,a SK 4,5,6 | úkon | 1 | ||
14. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm/napr. odnímateľný kovový rošt s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby SK 7,8 | úkon | 1 | ||
15. Výmena starého pohonného agregátu za dieselový s výkonom min. 30 kW, chladenie vodou | úkon | 1 | ||
16. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž odolná aj vyšším teplotám obaľovanej zmesi-termoplachta pre všetky typy nadstavieb VSV a SK | úkon | 1 | ||
17. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž/ na nadstavby SK 4,5,6 | úkon | 1 | ||
18. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž/ na nadstavby SK 7,8 | úkon | 1 | ||
19. Dodávka a montáž zariadenia pre dovybavenie nadstavby VSV 5,6 a SK 4,5,6,soľankovým hospodárstvom-samospádom | úkon | 3 | ||
20. Dodávka a montáž zariadenia pre dovybavenie nadstavby SK 7,8 soľankovým hospodárstvom-samospádom | úkon | 1 | ||
21. Dodávka, demontáž a montáž soľankovej nádrže-výmena poškodenej za novú | úkon | 2 | ||
22. Pre nadstavby SK-dodávka a montáž nádrže na emulziu zatepelnú s min. 5 cm izoláciou, s ohrevom /propán-bután/ o objeme min. 500l s čerpadlom na emulziu,ovládaním z kabíny,prípadne z nadstavby vzadu a ručnou lištou na zalievanie špár vybavenou hadicou a kovovou tryskou | úkon | 3 | ||
23. Dodávka a montáž nového ovládacieho zariadenia snehovej radlice s dvomi okruhmi a jedným prepadom, vyústenie rýchlospojok vedľa upínacej dosky | úkon | 3 | ||
24. Montáž nadstavby na podvozok | úkon | 1 | ||
25. Výmena predného rozmetadla-výmena poškodených dielov za nové,tanier rozmetadla a sklzy z nerezu | úkon | 4 | ||
26. Výmena zadného rozmetadla-výmena poškodených dielov za nové,taniere rozmetadla a sklzy z nerezu | úkon | 5 | ||
27. Výmena snímača rozmetadla | úkon | 7 | ||
28. Výmena snímača posypu /anténka/ | úkon | 10 | ||
29. Výmena snímača posypu /optický/ | úkon | 3 | ||
30. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia nadstavby sypača | úkon | 2 | ||
31. Výmena zadného vypúšťacieho zariadenia na obaľovanú zmes pneumaticky ovládaného za zadné rozmetadlo v zime | úkon | 3 | ||
32. Oprava vypúšťacieho zariadenia-oprava ovládania | úkon | 4 | ||
33. Servisná prehliadka pomocnho diesel agregátu /výmena filtrov,výmena olejovej náplne/ | úkon | 2 | ||
34. Oprava dávkovania materiálu | úkon | 5 | ||
35. Oprava hydroagregátov pohonov šneku nadstavby SK | úkon | 1 | ||
36. Oprava prevodovky šnekov nadstavby VSV | úkon | 3 | ||
37. Oprava uhlovej prevodovky nadstavby VSV | úkon | 2 | ||
38. Oprava hydroagregátu pohonu rozmetadla SK alebo VSV | úkon | 6 | ||
39. Oprava palivovej nádrže pomocného motora nadstavby SK a VSV | úkon | 1 | ||
40. Oprava oporného ložiska zadných okuliarov šnekov, výmena ložiska a tesnenia | úkon | 3 | ||
41. Oprava zadného mostu resp. výmena za nový, nový krycí plech | úkon | 2 | ||
42. Oprava predného mostu resp.výmena za nový, nový krycí plech | úkon | 4 | ||
43. Dodávka a montáž nového krytu pomocného motora,odklopný | úkon | 2 | ||
44. Dodávka a montáž nového otáčkomeru s počítadlom mth | úkon | 2 | ||
45. Dodávka a montáž osvetlenia rozmetadla,prípadne korby | úkon | 4 | ||
46. Dodávka a montáž novej výstražnej svetelnej šípky s min. 13 svetlami | úkon | 3 | ||
47. Dodávka a montáž novej výstražnej svetelnej šípky LED s min. 13 svetlami | úkon | 2 | ||
48. Výmena hlavného ovládacieho panela za univer. Pre letné aj zimné použitie umiestnený v kabíne vozidla,ovládanie zadného uzatváracieho zariadenia vzadu na nadstavbe aj so zvukovou signalizáciou | úkon | 4 | ||
49. Dodávka a montáž pomocného panela v kabíne podvozku | úkon | 3 | ||
50. Montáž a elektr.úprava-samostatné ovládanie šnekov | úkon | 1 | ||
51. Oprava aplikácie posypového materiálu-len predným rozmetadlom | úkon | 1 | ||
52. Oprava aplikácie posypového materiálu-obidvoma rozmetadlami súčasne | úkon | 1 | ||
53. Oprava aplikácie posypového materiálu-len zadným rozmetadlom | úkon | 4 | ||
54. Dodávka a montáž odkladacích stojanov umožňujúcich uloženie,zdvihnutie,montáž resp.demontáž nadstavby bez použitia ďalších | úkon | 1 | ||
55. Oživenie a odskúšanie sypacej nadstavby | úkon | 1 | ||
56. Výmena komplet motorového oleja, vzduchového, olejového a palivového filtra pomocného motora Lombardini LDW1603 | úkon | 15 | ||
57. Výmena komplet hydraulického oleja,filtrov,hydrauliky a manometra-200 l pre SK nadstavby | úkon | 15 | ||
58. Výmena komplet hydraulického oleja,filtrov,hydrauliky a manometra-40 l pre VSV nadstavby | úkon | 15 | ||
59. Výmena elektromagnetu Danfos PVEH 32 | úkon | 5 | ||
60. Parametrovanie sypacích nadstavieb pred zimnou sezónou SK 4,5,6,7,8 | úkon | 15 | ||
61. Výmena poistného ventila VPE 20M/18MPa-24V | úkon | 4 | ||
62. Výmena chladiča pomocného motora Lombardini LDW 1603 | úkon | 5 | ||
63. Výmena-oprava prevodovky Š-1203 | úkon | 3 | ||
64. Výmena-oprava spojky pomocného motora Lambordini LDW 1603 | úkon | 15 | ||
65. Výmena štartéra motora lambordini LDW 1603 | úkon | 5 | ||
66. Výmena vodného čerpadla motora lombardini LDW 1603 | úkon | 4 |
Názov |
1. Táto rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa. |
3. Vzdialenosť dielenských priestorov dodávateľa musí byť maximálne 250 km od mesta Košice a zároveň sa nachádzať na území Slovenskej republiky. |
4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
5.1 požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), vrátane uvedenia miesta poskytovania služieb, t.j. adresa dielenských priestorov, kde sa budú vykonávať servisné práce a opravy. Miesto poskytovania služieb musí byť vzdialené maximálne 250 km od mesta Košice a zároveň sa nachádzať na území Slovenskej republiky. Táto vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google Maps. |
5.2 v prípade ak dodávateľ bude zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov je potrebné predložiť: |
- zoznam subdodávateľov a podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), pričom subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje subdodávateľ len vo vzťahu ... |
... k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. |
5.3 v prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis posypových nadstavieb - doklady", |
- vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 5.1 a farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg pre doklady uvedené v bode 5.2 a 5.3, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
7. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto zmluvy riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach. |
9. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie sú zaťažené právami tretích osôb. |
10. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely. |
11. Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených servisných opráv a úkonov - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely) a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek). |
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
14. Lehota na poskytnutie servisu a opravy je 30 pracovných dní odo dňa pristavenia vozidla do dielenského priestoru dodávateľa. |
15. Doprava z a do dielenských priestorov dodávateľa bude zabezpečovaná objednávateľom. |
16. Dodávateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri servisných opravách a úkonoch. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb. |
17. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb dodávateľom, ktorých následkom bude nedodanie služby v požadovanom termíne. V prípade vzniku takejto okolnosti je dodávateľ povinný vykonať všetky potrebné úkony, aby sa nedostal do omeškania, t. j. najmä zabezpečiť poskytnutie služby podľa tejto zmluvy prostredníctvom tretej osoby. Zodpovednosť za poskytnutie služby treťou osobou znáša dodávateľ. |
18. Dodávateľ zodpovedá za škody na posypových nadstavbách VSV a SK preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť. |
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
20. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
21. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
22. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
23. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
24. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
25. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád poskytnutého plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
26. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní odo dňa pristavenia posypovej nadstavby do opravy, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytnutého plnenia je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej lehote 3 (troch) pracovných dní. |
27. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný a s ktorými dodávateľ objednávateľa preukázateľne oboznámil. |
28. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť si dodanie služby podľa tejto zmluvy a náklady spojené s odstránením vady je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi. |
29. V prípade odstraňovania reklamovanej vady sa zmluvné strany dohodli, že akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa (Trebišov, Michalovce, Spišská Nová Ves, Rožňava a Moldava nad Bodvou). znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto zmluvy z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ. |
30. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 27 tejto zmluvy, platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie. |
31. V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za neposkytnuté služby, za každý začatý deň omeškania. |
32. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
33. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty. |
34. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty plnenia, |
b) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov, |
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na predmet zákazky, v lehote uvedenej v bode 6, |
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov , |
f) v prípade, ak dodávateľ použije subdodávateľa bez súhlasu objednávateľa. |
35. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e, |
b) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
c) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
d) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia zmluvy podľa tejto zmluvy. |
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
1,00 súbor
212 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2020 08:10
25.11.2020 15:00
25.11.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 08:54 - Vstupná ponuka | 212 900,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2020 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 212 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: