• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 14:55

Detail zákazky Z202030300

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 14:55

Základné údaje

Z202030300

OF-226874

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094879

Objednávateľ

00304913

Mesto Malacky

Bernolákova 5188/1A, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interaktívny set

interaktívna tabuľa, dataprojektor

  • 39162100-6 - Vybavenie na vyučovanie
  • 30195000-2 - Tabule
  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interaktívna tabuľa + dataprojektor
Funkcia
Interaktívna tabuľa + dataprojektor (príslušenstvo: 2 x interaktívne pero, nástenný držiak, softvér, montážna sada) - interaktívny set pre materskú školu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet set 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre 1. Dataprojektor s min. parametrami:  s podporou 3D zobrazovania, zabudované reproduktory, technológia DLP s natívnym rozlíšením XGA (1024x768),
Požadované parametre svetelný výkon min. 3000ANSI, kontrastný pomer min. 15 000:1, konektivita min.: HDMI, VGA-In, VGA-Out, S-Video, Composite Video, RS-232, Audio-In, USB.
Požadované parametre 2. Interaktívna tabuľa s min. parametrami: elektromagnetická technológia s vysokou presnosťou a citlivosťou na dotyk, certifikovaný keramický povrch, pomer strán 4:3,
Požadované parametre rozmer aktívnej plochy min. 1600 x 1207 mm (uhlopriečka 79").
Požadované parametre Ovládanie perom ako aj dotykom prstov, multitouch.  Min. 2 interaktívne programovateľné perá.
Požadované parametre 3. Originálny anotačný softvér s min. parametrami:  v slovenskom jazyku, softvér použiteľný na akýkoľvek vyučovací predmet pre pútavú a kreatívnu výučbu.
Požadované parametre 4. Montážna sada určená k inštalácii setu vrátane nástenného teleskopického držiaka projektora.
Požadované parametre 5. Montáž, inštalácia a základné zaškolenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), vrátane Osobitných ustanovení o Zákazkách financovaných z fondov EÚ.
2. Predmet zákazky:
2.1 Predmetom zákazky je dodanie interaktívneho setu pre materskú školu.
2.2 Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar (aj hardvér aj softvér) v pôvodnom obale (nie refurbished).
2.3 Dodávateľ  dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2.4 Dodanie predmetu zákazky sa požaduje vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.5 Dodanie predmetu zákazky sa požaduje vrátane inštalácie na mieste plnenia.
2.6 Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov.
2.7 Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa  v danej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
3. Miesto, čas a spôsob dodanie zákazky:
3.1 Miesto dodania zákazky:  Presná adresa dodania bude Dodávateľovi zo strany Objednávateľa upresnená po uzatvorení zmluvného vzťahu.
3.2 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky (ďalej len "tovar")  do 14 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky uvedenej v bode 7.2.
3.3 Doručený tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre,  technické parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a bude Objednávateľovi doručený bez akýchkoľvek vád. Tovar bude Objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu. Dodaný tovar alebo jeho časť môže Objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
3.4 Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 13,00 hod. Dodávateľ je povinný dodanie tovaru oznámiť Objednávateľovi min. 3 pracovné dni vopred telefonicky a písomne (e-mailom).
4. Cena
4.1  V celkovej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu, požadovaného zaškolenia, prípadne akéhokoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu zákazky.
5. Platobné a fakturačné podmienky:
5.1 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5.3 Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
5.4 60-dňová lehota splatnosti zodpovedá zvýšeným nárokom na administráciu a kontrolu faktúry nielen zo strany kupujúceho, ale aj v oblasti deklarovania oprávnenosti výdavkov vo vzťahu k projektu financovanému systémom predfinancovania a refundácie z prostriedkov v rámci programu IROP-PO2-SC221-2018-35.
5.5 Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Objednávateľom.
6. Ďalšie povinnosti Dodávateľa:   Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS Dodávateľ predloží Objednávateľovi:
6.1 Informáciu o kontaktných údajoch osoby (meno, priezvisko, emailová adresa, tel. číslo), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy.
6.2 Dodávateľom potvrdený rozpis položiek tovaru, ktorý bude predmetom dodania v zložení: presný názov tovaru, označenie výrobku/obchodná značka, technická špecifikácia tovaru (napr. technický opis/katalógové listy) jednoznačne preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných technických parametrov jednotlivého tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
6.3 V prípade,že z technickej dokumentácie predloženej Dodávateľom (podľa bodu 6.2) nebude možné Objednávateľom jednoznačne určiť, či tovar spĺňa minimálne požadované technické parametre, alebo ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalent spĺňa minimálne požadované technické parametre, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť doplňujúce relevantné doklady, ktoré preukážu, že ním ponúkaný tovar spĺňa požadované technické parametre/je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch.
6.4 Informácie podľa bodu 6.1 Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predložiť e-mailom na adrese kontaktnej osoby Objednávateľa.  Všetky vyžadované doklady,  uvedené v bode 6.2 (resp. 6.3) Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi  predložiť  e-mailom na adrese kontaktnej osoby Objednávateľa,  vo formáte pdf, jpg a pod.
6.5  Nepredloženie dokladov uvedených v bode 6.1 a 6.2 Objednávateľovi v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.6  Nepredloženie doplňujúcich  dokladov podľa bodu 6.3 Objednávateľovi v stanovenej lehote, resp. nepreukázanie zo strany Dodávateľa (podľa bodu 6.3),  že ponúkaný tovar spĺňa požadované technické parametre/je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch,  sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Osobitné ustanovenia k zákazke financovanej z fondov EÚ:
7.1 Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC221-2018-35 na zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl.
7.2  Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po jej kladnom odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, t.j. nasledujúci deň po  doručení kladnej správy z kontroly  prijímateľovi (Objednávateľovi).  Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Dodávateľom) stane účinnou.
7.3 Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu.
7.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
8. Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 5188/1A, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2020 00:00 — 29.12.2020 00:00

1,00 súbor

1 422,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 13:52

23.11.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 743
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 17:06 - Vstupná ponuka 1 422,00 € Cena s DPH
20.11.2020 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 421,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS