00607363
Stredná zdravotnícka škola Celestíny Šimurkovej, Veľkomoravská 14, Trenčín
Veľkomoravská 14, Trenčín, 91134, SVK
36622524
MB TECH BB s.r.o.
Priemyselná ulica 15449/2, Banská Bystrica, 97401, SVK
Nákup notebookov
notebooky, učebné pomôcky
Tovar, Služba
|
1. Nákup notebookov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Originálne notebooky zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
| Notebooky sú v originálnych baleniach neporušené a nepoškodené. |
| Výpočtová technika pre účely vyučovania predmetu informatika a ďalších predmetov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Notebooky | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Konfigurácia notebookov | |
| Typ PC: | Notebook |
| Procesor | Intel i5 |
| RAM | min 8 GB |
| HDD | SSD disk min. 256 GB |
| monitor | HD |
| webová kamera | |
| reproduktory | |
| konektivita | WiFi, Bluetooth |
| V/V porty: | USB 3.0, RJ45, Mini DisplayPort, 3,5 mm konektor na mikrofón/slúchadlá |
| predinštalovaný OS Win 10 (64-bit) | licencie dodáme |
| Záruka zákazník s IČO/konečný spotrebiteľ: | predĺžená - 3 roky |
| Obal: | taška |
| Názov |
| Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
| V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod. |
| Požaduje sa dodanie tovaru: |
| -lehota dodania tovaru je 2 týždne od nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
| - vrátane dopravy na miesto plnenia v náležitom obale, |
| - vrátane inštalácie na mieste plnenia, |
| - len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, |
| - so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom, |
| - do 1. pracovného dňa od nadobudnutia účinnosti zmluvy zadávateľ dodá dodávateľovi licenčné kľúče potrebné k inštalácii OS |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko. |
| Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Požadujeme vykonať servis do 12 hod. od nahlásenia poruchy na mieste plnenia, ak nebude závada odstránená namieste, požadujeme náhradný počítač v rovnakej konfigurácii, ďalej: |
| - bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby, |
| - vykonávanie záručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami, |
| - v prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, aby dodávateľ znášal všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
| Dodávateľ je povinný do 24 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Nedodržanie podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a nepredloženia požadovaných certifikátov sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Veľkomoravská 14, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.12.2020 07:49
1,00 ks
3 990,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2020 08:44
25.11.2020 10:49
25.11.2020 11:04
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.11.2020 08:42 - Vstupná ponuka | 3 990,00 | € | Cena s DPH |
| 24.11.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 990,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: