• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:25

Detail zákazky Z202030287

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2020 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:25

Základné údaje

Z202030287

OF-226553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094721

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36769304

Espresso SK s. r. o.

Geologická 1F, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plnoautomatický kávovar

kávovar

  • 39711310-5 - Elektrické kávovary

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plnoautomatický kávovar
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného plnoautomatického kávovaru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Plnoautomatický kávovar ks 1
1.1. Tlak bar 15
1.2. Objem zásobníka na vodu liter 1,8
1.3.. Kapacita zásobníka na zrná g 300
1.4. Príkon W 1450
1.5. Objem zásobníka na mlieko ml 600
1.6.. Rozmery (Š x H x V) cca cm 23,6 x 42,9 x 34,8
1.7. Hmotnosť kg 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Typ automatický
2. Displej  s dotykovými tlačidlami áno
3. Odnímateľný zásobník vody nádržka umiestnená zboku kávovaru,
4. Ukazovateľ množstva vody nastavenie množstva vody, nastavenie tvrdosti vody
5. Zásobník na mlieko áno
6. Funkcie prístroja:
6.1. Funkcia auto-cappuccino áno
6.2.mlynček mechanizmus mletia: kónické kamene, stupne hrubosti mletia 13,
6.3.nastavenie sily kávy áno
6.4.použitie mletej kávy áno
6.5. použitie zrnkovej kávy áno
6.6. nahrievač šálok áno
6.7. nastaviteľná teplota kávy nastavenie množstva kávy, nastavenie teploty kávy, nastavenie intenzity arómy kávy, nastavenie pomeru mlieka a kávy, možnosť uložiť nastavenia do pamäte kávovaru
6.8. príprava dvoch šálok naraz áno
6.9. nahrievanie šálok áno
6.10. automatické vypnutie áno
6.11. pri zapnutí a vypnutí sa kávovar sám prepláchne áno
6.12.   možnosť pripraviť: Espresso, Káva, Long, Doppio+, Ristretto, Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato, Caffe Latte, Flat White, Horúce mlieko,
7. Zásobník na kávu áno
8. Tryska áno
9. Automatické čistenie áno
10. Automatické upozornenie na nutné odvápnenie,   možno inštalovať vodný filter, áno
11.  mliečny systém „Cappuccino jedným stlačením“  , automatické čistenie mliečnej nádoby, šľahač mlieka, nastavenie hustoty napenenia mlieka,
12. možnosť nastaviteľného odtoku kávy do veľkosti šálky až 135 mm,   odkvapkávací systém,     zásobník na kávovú usadeninu s kapacitou 14 šálok,
13  režim úspory energie,
14. súčasťou balenia je odnímateľná nádoba na mlieko umiestnená v prednej časti kávovaru
15. Farba čierna
16. Referenčný produkt: napr. De Longhi Dinamica ECAM 350.55.B
17. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru potrebné na overenie požadovaných technických parametrov a vlastností predmetu zákazky.
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky - balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia najneskôr do 11.12.2020.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
8. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.11.2020 08:00 — 11.12.2020 15:00

1,00 súbor

600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2020 08:04

23.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 119
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 09:12 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
20.11.2020 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS