• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 09:40

Detail zákazky Z202030196

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 09:40

Základné údaje

Z202030196

OF-226880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094709

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

32320833

MVDr. Peter Pongrácz VETIS

Kráľovičove Kračany, Kráľovičove Kračany, 93003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veterinárne pomôcky

nožnice, kliešte, reťaz, bandáž, metla, rukavice, nôž

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veterinárne pomôcky
Funkcia
Veterinárne pomôcky pre hovädzí dobytok k ošetrovaniu zvierat podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . Reťaz na dobytok ks 10
2 . Bandáž Tesa dechtová 50mm/50m/bal bal 100
3 . Bandáž Kromberg dechtová 4,5cm x 25m/bal bal 50
4 . Elektrický poháňač Picador ks 2
5 . Decht na paznechty 1kg/bal kg 20
6 . Brúsny kotúč 125mm hustý ks 2
7 . Brúsny kotúč Standard 125mm ks 2
8 . Alflex kliešte k ušným číslam ks 1
9 . Štetec na kopytá ks 10
10 . Kliešte na maternicu, 28cm ks 2
11 . Náhradné gumičky do maternic. klieští, pár pár 4
12 . Kliešte s háčikom Blendinger ks 2
13 . Box na nástroje hliníkový 21,5x10x3cm ks 5
14 . Elektrický odrohovač EuroFarm, 30cm, 18mm hrot ks 2
15 . Nožík na cisársky rez ks 10
16 . Skalpelová rúčka č.4 ks 5
17 . Pinzeta chirurgická 18cm, štand. kvalita ks 5
18 . Pinzeta chirurgická 18cm, Top kvalita ks 5
19 . Nožnice o/o rovné 16cm štandard ks 5
20 . Nožnice o/o rovné 16cm,Top kvalita ks 5
21 . Backhaus 13 cm štandard ks 3
22 . Backhaus 9 cm štandard ks 3
23 . Filtre konvové priemer 24cm, 200ks/bal bal 3
24 . Filtre konvové priemer 27cm, 200ks/bal bal 3
25 . Technobase na ošetrenie paznechtov ks 5
26 . Ihla k zavadzaniu poš. svoriek ks 3
27 . Bovivet FLESSOVE svorky, drev.40mm /1ks/bal ks 10
28 . Dlahy UH pre posuvné uzávery 12 párov/bal bal 5
29 . Lano umelé 12mm 2000kg záťaž., oranžové  20m/bal bal 10
30 . Napájacia fľaša SPEEDY-Feed 2,5l pre teľatá ks 5
31 . Cumeľ na fľašu 170843 SPEEDY Feeder ks 5
32 . Rehydratačná súprava pre teľatá s pevnou sondou ks 5
33 . Rehydratačná súprava pre teľatá s flex. sondou ks 5
34 . 2D test na zistenie hnačky ks 10
35 . 4D test na zistenie hnačky 5ks/bal bal 10
36 . Colostrum refraktometer ks 5
37 . Colostrum refraktometer, digitálny ks 5
38 . Teplomer veterinárny SC 12 digitálny ks 5
39 . Povraz HD 320cm biely na prepravu dobytka ks 5
40 . Povraz na transport 3,20m/bal bal 5
41 . Reťaz pre kravy jednod. Predľženie, 7mm bal 5
42 . Bambusová metla ks 50
43 . Napájačka misková S 1500-komplet ks 10
44 . AESCULAP nôž na kopytá pravý široký ks 5
45 . AESCULAP nôž na kopytá ľavý úzky ks 5
46 . AESCULAP nôž na kopytá pravý úzky ks 5
47 . Porod. povraz bez guličky ks 1
48 . KRUTEX Standart s rukavn. zelený cez hlavu, 90cm, 50ks/bal bal 10
49 . KRUTEX LATEX S rukavice,100ks/bal bal 10
50 . KRUTEX LATEX M rukavice, 100ks/bal bal 10
51 . KRUTEX LATEX L rukavice, 100ks/bal bal 10
52 . KRUTEX LATEX L bez pudr rukavice bal 10
53 . Vyšetrovacie rukavice červené,95cm, 100ks/bal bal 10
54 . Centrivet prístroj na meranie ketolátok a glukózy ks 1
55 . Centrivet prúžky na test.ketolátok u HD ks 5
56 . Centrivet prúžky na test. glukózy u HD, 50ks/bal bal 5
57 . Čižmy Dunlop Purofort Plus S5, veľkosť č.48 pár 2
58 . Hrudný popruh do fix.klietky ks 2
59 . Kutimeter digitálny ,150mm ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa a vykládka na objednávateľom určené miesto pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky)  je 5 kalendárnych dní.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a objednávateľovi vzniká nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % celkovej zmluvnej ceny.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

11 914,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 14:54

23.11.2020 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 506
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 15:44 - Vstupná ponuka 11 914,00 € Cena s DPH
20.11.2020 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka 11 914,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS