• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 13:50

Detail zákazky Z202030171

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 13:50

Základné údaje

Z202030171

OF-226860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5091653

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Značky a súvisiace prvky

ADR, samolepky, Reflexná tabuľa

  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 44423400-5 - Značky a súvisiace prvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ADR značky, samolepky, reflexné tabule
Funkcia
Budú slúžiť na označenie vozidiel prvkami ADR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reflexná tabuľa neutrálna, 40 × 30 cm ks 8
Príchytný rám na bezpečnostnú značku ( 25 x 25 cm) ks 10
ADR značka na plechu - Výbušné látky a predmety č. 1 (25 x 25 cm) ks 10
ADR nálepka - Náchylné k výbuchu č. 1 (25 x 25 cm) ks 100
ADR nálepka - Náchylné k výbuchu č. 1 (10 x 10 cm) ks 100
ADR nálepka - Nebezpečenstvo požiaru (horľavé kvapaliny) č. 3 - čierny plameň (25 x 25 cm) ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti Tlač na vysokokvalitnom materiály farbami s vysokou odolnosťou proti oteru a UV žiadeniu. Prevedenie musí byť v súlade s požiadavkami právnych a technickych predpisov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. ( Návrh plnenia s rozkladom ceny odoslať na kontaktný email)
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby (životnosti). Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tovar bude dodaný jednorazovo.
Na základe zákona o verejnom obstarávaní 343/2015 Z.z., § 18 Zmena zmluvy, rámcovej dohody a koncesnej zmluvy počas ich trvania, číslo 1, ods.a, vyhradzujem právo na zmenu zmluvy počas jej trvania. Zmena bude pozostávať zo zvýšenia zmluvnej ceny (formou dodatku k zmluve) na základe zvýšenia množstva zakontrahovaného materiálu (podľa navrhnutých jednotkových cien).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, VÚ 8024, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

30.11.2020 08:00 — 04.12.2020 12:00

1,00 Podľa technických vlastností

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 12:54

20.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 641
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 13:02 - Vstupná ponuka 500,00 € Cena s DPH
16.11.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS