30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36250643
JUTEX SLOVAKIA, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Podlahové krytiny - kancelársky koberec
kancelársky koberec, metrážny koberec, záťažový koberec
Tovar, Služba
1. Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami a zvýšenou odolnosťou proti ohňu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti. |
Realizácia dodania a nalepenia koberca bez sokla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záťažový kancelársky koberec, vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný) | m2 | 506 | ||
Rozmery metráže - šírka | m | 4 | ||
Členenie / rozchod vlasu | rozchod | 1/10 | ||
Hmotnosť vlákna | g/m2 | 550 | ||
Výška vlákna | mm | 3 | 5 | |
Celková výška | mm | 4 | 6 | |
Počet uzlíkov | ks/m2 | 164 000 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná stálosť | ISO 105 B02/6-7 |
Zloženie vlákna | 100 % polyamid |
Trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN 13501 - 1 |
Farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od Dodávateľa) | minimálne zo 4 rôznych farieb na výber |
Technológia výroby | všívaný, uzlíkový koberec |
Podklad | Action Backing alebo ekvivalent |
Opotrebenie kolieskovou stoličkou | Class A podľa EN 985:2001 Test A |
Záťažová trieda | 33 |
Názov |
Vrátane dodania na miesto plnenia. |
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu, max. 4 poschodia). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie, celoplošné lepenie koberca, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, ...). |
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ poskytuje Objednávateľovi záruku minimálne 4 roky na všetok materiál a prácu. |
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky kobercov do kancelárskych priestorov Objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkaného koberca. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
7 948,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2020 12:32
20.11.2020 13:00
20.11.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2020 14:28 - Vstupná ponuka | 7 948,08 | € | Cena s DPH |
18.11.2020 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 948,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: