• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 07:49

Detail zákazky Z202030159

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 07:49

Základné údaje

Z202030159

OF-226828

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094685

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný tovar, príslušenstvo a doplnkový tovar k PC

Spotrebný tovar, príslušenstvo a doplnkový tovar k PC

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný tovar,  príslušenstvo a doplnkový tovar k PC
Funkcia
Dodávka spotrebného tovaru,  príslušenstva a doplnkového tovaru k PC podľa nižšie uvedenej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Grafický tablet – napr. Wacom Intuos M Bluetooth - aktívna plocha 216×135 mm, pero: Pen 4K, 4096 úrovní prítlaku, presnosť 0,25 mm, snímanie z výšky 7 mm, bezbatériová prevádzka, rozlíšenie snímacej vrstvy 2540 lpi, napájanie cez USB, bezdrôtové pripojenie, počet hrotov: 1 v pere, 3 náhradné hroty v časti pre uloženie hrotov v pere, kapacita batérie: 1.265 mAh, výdrž batérie min. 15 hodín, doba nabíjania 3,5 hodiny, rozmery 264 x 200 x 8,8 mm, hmotnosť 410g, farba čierna ks 2
2. Grafický tablet napr. Wacom Cintiq 16 - Full HD displej 15,6“, rozlíšenie 1.920 x 1.080 pixelov, plocha: 344 x 194 mm, farby: 16,7 miliónov (8 bit), 72% NTSC, pozorovací uhol: 176 °, kontrastný pomer: 1000: 1, čas odozvy: 25 ms, konektivita: 3v1, kábel (HDMI 1.4, USB 2.0, AC adaptér), pero - úrovne tlaku: 8192, naklonenie pera: + - 60 °, použitie pre pravú aj pre ľavú ruku, integrované nôžky na opretie displeja, kompatibilita: Windows 7 a novší, Mac OS X 10.12 a novšie, antireflexná povrchová úprava, odolný proti poškriabaniu, rozmery: 422 x 285 x 24,5 mm, hmotnosť: 1,9 kg ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
3. Predmet zmluvy musí byť nový, doposiaľ nepoužitý.
4. Požaduje sa predložiť typové označenie, výrobca a značka jednotlivých tovarov predmetu zmluvy do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
5. Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
6. Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
7. Pre odstránenie vady v záručnej  lehote sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
8. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie /tovar  rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
9. Záručná doba/lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie/tovar v oprave.
10. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek  súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady  na miesto dodania a vrátenia opraveného/nového tovaru na miesto dodania, výmena tovaru alebo iných častí zmluvy a pod...
11. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
12. V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
13. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky/predmet zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 7. a 8.
Dodaný tovar bude zabalený  v obaloch z recyklovaných materiálov alebo v obaloch, ktoré je možné následne recyklovať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.12.2020 10:00 — 02.12.2020 14:00

1,00 celý predmet zákazky

947,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 12:19

20.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 11:19 - Vstupná ponuka 946,99 € Cena s DPH
19.11.2020 22:38 - Najvýhodnejšia ponuka 946,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS