• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 12:40

Detail zákazky Z202030144

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 12:40

Základné údaje

Z202030144

OF-226666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5097883

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup malých NTB a tabletov

Notebook, tablet

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213200-7 - Tabletový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NTB
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NTB ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor BENCH min. 2500
Pamäť min. 8 GB
Pevný disk SSD min. 256 GB, HD min. 500 GB
Displej 11"- 12"
Web kamera vyžadujeme
Wifi vyžadujeme
Lan konektor vyžadujeme
USB výstupy minimálne 2
Mikrofón konektor vyžadujeme
HDMI konektor vyžadujeme
 2. Tablet
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablet ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
IOS IPad OS min. 14
Procesor A 12 bionic
RAM min. 3 GB
Vnútorná pamäť min. 128 GB
Wifi vyžadujeme
Displej 10" - 11"
Foto vyžadujeme
Video vyžadujeme
Mikrofón vyžadujeme
Slúchadlá konektor vyžadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie na vrátnici v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Objednávateľ požaduje dodávku originálneho nového a nepoužitého tovaru, v bezchybnom stave a v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok oprávňujúce objednávateľa neprevziať tovar. Na náklady dodávateľa.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodávaný tovar, alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou cenou.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídlo objednávateľa doručenie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Požadujeme záručnú dobu od výrobcu v trvaní 24 mesiacov, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požadujeme od dodávateľa predložiť potvrdenie/kópiu(certifikát ISO 9001 alebo ekvivalent).
Požadujeme dodanie tovaru naraz, nie po častiach.
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z.z. a s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET).
Požadujeme minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať objednávateľa telefonicky, prípadne e-mailom.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania tovaru spolu s dodacím listom a záručným listom. Kúpna cena je pevná úplná a nemôže byť menená. Faktúra zahŕňa všetky náklady na dodanie tovaru. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru za každý, aj začatý deň omeškania. Právo objednávateľa na náhradu škody tým nie je nijako dotknuté.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Názov Upresnenie
Nákup malých NTB a tabletov 29.01.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenskej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

27.11.2020 11:15 — 29.01.2021 11:16

8,00 ks

6 512,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 11:24

24.11.2020 11:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2020 11:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 93
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 11:42 - Vstupná ponuka 6 512,28 € Cena s DPH
24.11.2020 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 6 501,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS