• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:25

Detail zákazky Z202030134

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:25

Základné údaje

Z202030134

OF-226417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111030

Objednávateľ

37880021

Centrum pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie, J. Curie 3760/2, Poprad

J. Curie 3760/2 , Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

45890935

LAMA energy a.s. - organizačná zložka

Šulekova 2, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemný plyn a jeho dodanie do odberného miesta objednávateľa

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v kategórii Malé podnikanie a organizácie, zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberného miesta objednávateľa počas celého požadovaného zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) a to všetko pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku PDS zemného plynu do požadovaného odberného miesta.
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie jeho prepravy a distribúcie do odberného miesta objednávateľa na dobu určitú od 01.01.2021 do 31.12.2024.
Funkčným účelom dodávky zemného plynu je vykurovanie priestorov objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba zemného plynu na odbernom mieste (ďalej len OM) počas zmluvného obdobia kWh 260 000
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu na OM kWh 65 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória odberateľa Malé podnikanie a organizácie - malo odber
Počet odberných miest 1
Číslo odberného miesta/číslo fakturačného meradla –plynomeru 4 100056714
Typ tarify pre odberné miesto M4
Začiatok zmluvného obdobia 01.01.2021
Koniec zmluvného obdobia 31.12.2024
Obdobie opakovanej dodávky klasicky – mesačný cyklus
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ si vyhradzuje právo a dodávateľ ho potvrdzuje, že za celé zmluvné obdobie odobrať celkové množstvo energie v zemnom plyne za odberné miesto vo výške 260 000 kWh, avšak najmenej vo výške 70% - 182 000 kWh (ďalej len „Dolná hranica spotreby“, resp. „DHS“) a najviac vo výške 120% - 312 000 kWh (ďalej len „Horná tolerancia spotreby“, resp. „HHS“). Prípadné sankcie za nedodržanie dolnej alebo hornej hranice spotreby môžu byť účtované iba v mysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len URSO).
2. Dodávateľ v zmluve garantuje okrem pravidelných dodávok zemného plynu do OM objednávateľa, distribúciu, prevzatie zodpovednosti za odchýlku, kvalitu zemného plynu zodpovedajúceho technickým podmienkam PDS, a to za dodržania s tým súvisiacich platných právnych predpisov. V prípade porušenia resp. nedodržania týchto požiadaviek objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
3. Prípadný poplatok za nedodržanie dolnej alebo hornej hranice spotreby si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
4. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
5. Objednávateľ potvrdzuje, že zemný plyn v kúpnej zmluve nakupuje výlučne pre vlastnú potrebu.
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu súvisiace s prípadnou zmenou dodávateľa ak by k nej došlo. Nový zmluvný dodávateľ na svoje náklady zabezpečí s pôvodným dodávateľom všetky právne kroky pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave.
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM objednávateľa.
8. Dodávateľ sa zaväzuje na prípadnú žiadosť objednávateľa upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM bez sankcií.
9. Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
10. Cena musí byť určená/stanovená ako celková cena s DPH za dodávku zemného plynu počas celého zmluvného obdobia 4 rokov (48 mesiacov). Zmena/úprava ceny je možná len a výlučne za podmienok uvedených v platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), platných Osobitných ustanoveniach o zákazkách na dodávku elektrickej energie a plynu (OUEP) a v intenciách platnej legislatívy pre oblasť energetiky, formou dodatku a to len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
11. Cena ponuky musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Ponuková cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas celého trvania zmluvy v nasledovnej štruktúre/rozpise jednotlivých zložiek ceny: cena za zemný plyn v EUR bez DPH/kWh, cena za prepravu v EUR bez DPH/kWh a cena za štrukturovanie v EUR bez DPH/kWh, DPH, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Uvedené jednotkové ceny za dodávku zemného plynu sú konečné a obsahujú všetky oprávnené náklady predávajúceho/dodávateľa.
13. Dodávateľ je oprávnený k cene preúčtovať za distribučné služby len v takej výške, ktoré sú uvedené v platnom rozhodnutí ÚRSO pre obdobie trvania zmluvy. Cena za zabezpečenie distribúcie bude fakturovaná ako samostatná položka služby, podľa štátom určených regulatív, v súlade s platnými právnymi predpismi v SR.
14. K celkovej cene vypočítanej na základe týchto jednotkových cien a skutočne odobratého množstva zemného plynu sa pri fakturácii pripočíta DPH v súlade s platným zákonom o DPH v sadzbe platnej ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia (spotrebná daň).
15. Ponuková cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania kúpnej zmluvy.
16. Dodávateľ má voči kupujúcemu nárok na zálohové platby vo výške 70% z predpokladanej výšky mesačnej faktúry.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ prípadnú pohľadávku vzniknutú z tejto kúpnej zmluvy voči objednávateľovi nepostúpi tretej osobe.
18. Objednávateľ a dodávateľ sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú riadiť všeobecne platnými právnymi predpismi pre oblasť energetiky, t.j. zákonom č. 250/2012 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov, zákonom č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Vyhláškou URSO č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá fungovania vnútorného trhu s plynom a elektrinou v znení neskorších predpisov.
19. Zmluvnú cenu zaplatí objednávateľ na základe jednotlivých dodávateľom vystavovaných faktúr výhradne formou bezhotovostného platobného styku, bankovým prevodom na účet dodávateľa v lehote do 30 dní odo dňa doručenia príslušnej faktúry, a to prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu finančného ústavu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
20. Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi SR.
21. V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, objednávateľ má právo do piatich pracovných dní od jej doručenia vrátiť predmetnú faktúru na doplnenie, resp. prepracovanie. V takom prípade sa preruší lehota splatnosti a to do doručenia opraveného, alebo doplneného dokladu.
22. Dodávateľ do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predloží objednávateľovi v úradne overenej kópii Doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
23. Dodávateľ do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predloží objednávateľovi v úradne overenej kópii Platnú zmluvu na rok 2021 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2021 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
24. Zmluvné strany môžu kúpnu zmluvu vypovedať iba písomnou výpoveďou, aj bez udania dôvodu, ktorá musí byť doručená druhej zmluvnej strane. Platnosť Zmluvy sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
25. Zmluvné strany sa dohodli, že podmienky a ustanovenia uvedené v kúpnej zmluve na dodanie zemného plynu majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi úspešného dodávateľa.
26. Zmluvné strany môžu túto zmluvu zmeniť počas jej trvania len za dodržania osobitných požiadaviek objednávateľa na plnenie stanovených v pôvodnej zmluve a § 18 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
27. Dodávateľ  sa zaväzuje do 5 kalendárnych dní od uzavretia kúpnej zmluvy písomne predložiť  objednávateľovi  kontaktné údaje na oprávnenú/é  osobu/osoby vo veciach plnenia kúpnej zmluvy (t.j. meno a priezvisko, pracovnú pozíciu, č. telefónu, e-mailovú adresu)
Názov Upresnenie
Začiatok zmluvného plnenia 01.01.2021, 00:00 hod. SEČ
Koniec zmluvného obdobia 31.12.2024, 00:00 hod. SEČ

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie jeho prepravy a distribúcie do odberného miesta objednávateľa na dobu určitú od 01.01.2021 do 31.12.2024.
Navrhnutá hodnota Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie jeho prepravy a distribúcie do odberného miesta objednávateľa na dobu určitú od 01.01.2021 do 31.12.2023.

Nakoľko obdobie 01.01.2024 - 31.12.2024 nie je do 31.12.2020 na trhu s plynom obchodovateľné, navrhujeme upraviť obdobie dodávky od 01.01.2021 do 31.12.2023

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota Koniec zmluvného obdobia 31.12.2024, 00:00 hod. SEČ
Navrhnutá hodnota Koniec zmluvného obdobia 31.12.2023, 00:00 hod. SEČ

Nakoľko obdobie 01.01.2024 - 31.12.2024 nie je do 31.12.2020 na trhu s plynom obchodovateľné, navrhujeme upraviť Koniec zmluvného obdobia do 31.12.2023,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J.Curie 3760/2, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2024 00:00

260 000,00 kWh

10 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 11:11

25.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 89
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 09:09 - Vstupná ponuka 9 997,58 € Cena s DPH
25.11.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 9 996,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS