• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 12:05

Detail zákazky Z202030119

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 12:05

Základné údaje

Z202030119

OF-226844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5091602

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky jednorazový overal, respirátor FFP3

Zdravotnícky jednorazový overal, respirátor FFP3, jednorazový návlek na obuv

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový ochranný odev s kapucňou
Funkcia
Jednorazový ochranný odev s kapucňou a prelepenými švami, antistatický, bez silikónov, kat. III, typ 4B, 5B a 6B, zapínanie je na zips kryté légou
Jednorazové návleky na obuv z jednorazovej protišmykovej fólie s elastickým prispôsobivým pásom , ktorý obopína členok, farba modrá.
Respirátor FFP3 NR D s výdychovým ventilom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazový ochranný odev s kapucňou veľkosť XXL ks 300
Jednorazový ochranný odev s kapucňou veľkosť XL ks 200
Jednorázové návleky na obuv ks 500
Respirátor FFP3 s filtrom ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jednorazového odevu: Netkaná textília s povlakom, dodatočne podlepené švy
Overal/ochranný odev musí spĺňať normy: • EN 13034: 2005 + A1: 2009 • EN ISO 13982-1 : 2004 + A1: 2010 • EN 14605: 2005 + A1: 2009 • EN 1073-2: 2002 • EN 1149-5: 2008 • EN 14126: 2003 + AC: 2004 • EN ISO 13688: 2013
Respirátor FFP3 musí spĺňať normy: PN-EN 149: 2001 + A1: 2010 (EN 149: 2001 + A1: 2009)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Predmet plnenia požadujeme dodať v celom objeme naraz, v pracovné dni v čase od 7:30 do 14:15- po vzájomnej dohode. O doručení tovaru informovať dopredu telefonicky alebo emailom.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivachnová 69, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2020 10:30 — 11.12.2020 10:30

1,00 zákazka

7 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 10:33

20.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 423
 52
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 10:50 - Vstupná ponuka 7 800,00 € Cena s DPH
20.11.2020 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 7 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS