• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 10:35

Detail zákazky Z202030100

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 10:35

Základné údaje

Z202030100

OF-226535

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094669

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup školského nábytku

Školské stoly, školské stoličky, školské katedry

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský stôl
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školský stôl ks 244
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia školského stola Dvojmiestny stohovateľný s odkladacím priestorom. Kovová konštrukcia z oceľových trubiek priemer od 20 mm do 22 mm. Tri nohy s protišmykovou zátkou, štvrtá s rektifikačnou na zaistenie stability
Farebné prevedenie konštrukcie Modrá - možnosť výberu modrej farby
Pracovná doska stola Laminátová drevotriesková s hrúbkou od 20 mm do 22 mm o rozmere 1300x500 mm. Farebné prevedenie dosky buk. Rohy dosky oblé, hrany dosky oblé, neodtrhnuteľné od stola so zvýšenou odolnosťou proti oderu
Výška stola Stôl je určený pre študentov strednej školy - výška od 80 cm do 82 cm
Vysoká pevnosť a stabilita Vyžaduje sa
 2. Školská stolička
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stolička ks 488
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia školskej stoličky Stohovateľná s kovovou konštrukciou z oceľových trubiek priemer od 20 mm do 22 mm, nohy s protišmykovou zátkou
Farebné prevedenie konštrukcie stoličky Modrá - možnosť výberu modrej farby, zosúladenie s lavicami
Farebné prevedenie sedáka a operadla Buk - zosúladenie s lavicami
Výška stoličky Stolička je určená pre študentov strednej školy - výška sedáka od zeme od 48 cm do 50 cm - zosúladenie s lavicami
Vysoká pevnosť a stabilita Vyžaduje sa
 3. Školská katedra
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská katedra ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia školskej katedry Kovová konštrukcia z oceľových trubiek priemer od 20 mm do 22 mm. Tri nohy s protišmykovou zátkou, štvrtá s rektifikačnou skrutkou. Predná ochranná doska po celej dĺžke, zásuvka po pravej strane
Farebné prevedenie konštrukcie Modrá - možnosť výberu modrej farby, zosúladenie s lavicami a stoličkami
Pracovná doska katedry Rozmer od 1200 mm do 1300 mm x od 600 mm do 650 mm. Farebné prevedenie dosky - buk. Hrany dosky zaoblené
Vysoká pevnosť a stabilita Vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie v hale gymnázia v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Požaduje sa nový doposiaľ nepoužitý tovar bez známok poškodenia.
Požaduje sa dodať tovar zmontovaný, bezpečný
Požadujeme dodanie tovaru naraz, nie po častiach
Požadujeme minimálne 2 dni pre dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať objednávateľa telefonicky, prípadne e-mailom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky poškodeného alebo iného tovaru tovar neprevziať.
Požadujeme záručnú dobu od výrobcu v trvaní 24 mesiacov
Zodpovednosť za vady - dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel a zachováva si dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť  dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ  zodpovedná za vady tovaru, ktoré má v okamihu jeho prevzatia
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a vykládky tovaru spolu s dodacím listom a záručným listom .  Kúpna cena je pevná úplná a nemôže byť menená. Faktúra zahŕňa všetky náklady na dodanie tovaru. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena S DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru za každý, aj začatý deň omeškania.  Právo objednávateľa na náhradu škody tým nie je nijako dotknuté.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na dodací list a na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Názov Upresnenie
Nákup školského nábytku 21.12.2020

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenkej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

26.11.2020 09:43 — 21.12.2020 09:43

737,00 ks

25 699,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 09:55

23.11.2020 09:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 09:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 10:50 - Vstupná ponuka 25 680,00 € Cena s DPH
19.11.2020 22:05 - Najvýhodnejšia ponuka 25 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS