• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:25

Detail zákazky Z202030089

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 11:25

Základné údaje

Z202030089

OF-226513

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094663

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Dodávateľ

33165076

Martin Krajčovič - M & J Trade

Hroznová 1194/35, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Defibrilátor

defibrilátor

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Defibrilátor 1 ks
Funkcia
Defibrilátor 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vonkajšie rozmery d/š/v cm 13,3x24,1x29,2
hmotnosť kg 3,5
LCD obrazovka cm 7x3,5
odozva displeja sek 2,6
voľba energie J 120, 150, 200
nalepovacie elektródy CPR-D pre dospelých ks 4
transportná taška ks 1
batérie typu 123A so životnosťou 5 rokov ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
určenie použiteľnosti pre dospelých
napájanie batérie typu 123A
kapacita batérií 5 rokov pri 20 °C, 300 výbojov alebo 1,5 hod kontinuálneho monitorovania alebo defibrilovania
doba nabíjania pri nových batériách menej ako 10 sek
koniec životnosti batérií oznamovať, ak zostáva ešte 100 výbojov alebo 0,5 hod kontinuálneho monitorovania alebo defibrilovania
defibrilácia bifázická technológia RBW
MENU  a hlasové inštrukcie slovenský alebo český jazyk
riadiaca funkcia pri defibrilácii prístroj vyhodnotí pripojenie elektród a EKG pacienta, určí, či je potrebný výboj
defibrilovateľný rytmus vertikulárna fibrilácia s amplitúdou > 100 µV a vertikulárna tachykardia so širokým QRS komplexom a frekvenciou vyššou ako 150 úderov za minútu
typ elektród CPR-D vyhodnocovanie efektivity masáže hlasovými pokynmi
automatický samotest 1-krát za 7 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH , ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požadujeme predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych a maximálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Tovar musí spĺňať požadované kvalitatívne parametre a vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 do 13.00 hod.
Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 7.00 do 13.00 hod. kontaktovať objednávateľa.
Úhrada za dodanie tovaru bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom so splatnosťou najmenej 30 dní.
Požadujeme, aby zmluvná cena bola konečná (vrátane DPH) a zahŕňala všetky náklady na dodanie predmetu plnenia (vrátane dopravy, zaškolenia a pod.)
Požadujeme záručnú dobu minimálne 5 rokov. Záručná doba na predmet zmluvy začína plynúť dňom podpísaním preberacieho protokolu.
V prípade poruchy požadujeme zabezpečiť opravu do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Oprava v rámci záručnej doby je bezodplatná a zahŕňa všetky s tým súvisiace náklady predávajúceho.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3431/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.11.2020 12:00 — 04.12.2020 12:00

1,00 ks

1 920,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 09:29

23.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.11.2020 21:41 - Vstupná ponuka 1 920,00 € Cena s DPH
23.11.2020 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 918,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS