• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202030073

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202030073

OF-224878

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5091553

Objednávateľ

36332500

MŠK Púchov s.r.o.

1. mája 834/29, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektriny

elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65310000-9 - Rozvod elektriny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektriny
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka elektriny na 4 odberné miesta zahŕňajúca záväzok Dodávateľa dodávať Objednávateľovi elektrinu vymedzenú množstvom a časovým priebehom výkonu
zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba MWH 1 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
identifikácia odberného miesta / odberných miest (ďalej len „OM“) (EIC kód) bude uvedená v Objednávkovom formulári
termín začatia dodávky (v prípade odlišného termínu začatia dodávky do jednotlivých OM uviesť jednotlivé termíny začatia dodávky zvlášť) od 1.1.2021 do 31.12.2021
veľkosť rezervovanej kapacity OM Objednávateľa (resp. veľkosť hlavného ističa) bude uvedená v Objednávkovom formulári
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie elektriny a prípadov Vyššej moci.
Zmluvu je možné ukončiť len z dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska alebo vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zmluvné obdobie združenej dodávky elektriny do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v príslušnej Špecifikácií alebo Zmluvnej špecifikácií, pre každé OM zvlášť, pričom začiatok dodávky sa riadi Energetickými predpismi.
Zmluvné strany sa zaväzujú postupovať v prípade hroziaceho alebo existujúceho stavu núdze v elektroenergetike podľa príslušných právnych predpisov.
Súčasťou Zmluvy sú aj obchodné podmienky dodávky elektriny Dodávateľa pre kategóriu odberateľov, do ktorej patrí Objednávateľ (ďalej len "OP"), pričom tieto sa uplatňujú v rozsahu, v ktorom nie sú v rozpore so Zml..OP Dodávateľ zašle Objednávateľovi na vyžiadanie,ak nie sú dostupné na webovom sídle.
Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe elektriny po fakturačných cykloch.
Za dodanie ucelenej časti Plnenia je považovaná časť Plnenia, ktorej veľkosť je určená príslušným PDS odpočtom určeného meradla alebo inak v súlade s Energetickými predpismi.
Dodávka elektriny je považovaná za opakované plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi v mesačných lehotách počas celého obdobia dodávky dohodnutého v Zmluve.
Celková Cena uvedená v Zmluve je určená na základe predpokladaného množstva odobratého Tovaru a cien s dodávkou súvisiacich plnení platných v čase vzniku Zmluvy, preto je cenou orientačnou.
Súčasťou Zmluvy je určenie dohodnutej jednotkovej ceny za Tovar a cena za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky vo výške určenej príslušným cenovým rozhodnutiami upravujúcimi ich výšku , účinnými v čase uzavretia Zmluvy.
Jednotková cena Tovaru je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná a nemenná.
Platobné podmienky:Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:Kalendárny mesiac, až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich, vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry,najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočné odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac
Zloženie Ceny, z ktorého bude zrejmá výška jednotkovej ceny tovaru a v čase uzavretia zmluvy platné ceny za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky, oznámi Dodávateľ Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Ak Objednávateľ spôsobí, že Dodávateľovi budú PDS vyfakturované platby v súlade s Energetickými predpismi alebo rozhodnutiami určujúcimi platby súvisiace s dodávkou elektriny, má Dodávateľ právo tieto platby vyfakturovať Objednávateľovi v nezmenenej výške spolu s cenou.
K príslušnej Cene alebo jej časti bude Dodávateľ, ktorý je osobou registrovanou pre DPH, fakturovať aj DPH a iné aplikovateľné dane a poplatky v súlade s prísluš. práv. predpismi účinnými v deň vzniku daňovej povinnosti, ak tieto už nie sú súčasťou Ceny a Objednávateľ sa zaväzuje ich uhradiť s cenou
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Preddavky budú od dodávateľa mesačne vyúčtované, vždy k 10 kalendárnemu dňu v mesiaci za predchádzajúce obdobie jedného mesiaca.
Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové množstvo MWH a taktiež dodávateľ nemôže sankcionovať objednávateľa v prípade neodobrania celkového množstva uvedeného v opisnom formulári
Referencie :Zoznam  dodávok tovarov a služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 1 000 000,- EUR bez DPH.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota identifikácia odberného miesta / odberných miest (ďalej len „OM“) (EIC kód) bude uvedená v Objednávkovom formulári
Navrhnutá hodnota EIC kód, hodnota RK, hodnota ističa, počet fáz, distribučná sadzba jednotlivé hodnoty

V rozpore s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska - čl. I. hlava VI. bod 9) - Opisný formulár

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota veľkosť rezervovanej kapacity OM Objednávateľa (resp. veľkosť hlavného ističa) bude uvedená v Objednávkovom formulári
Navrhnutá hodnota EIC kód, hodnota RK, hodnota ističa, počet fáz, distribučná sadzba Jednotlivé hodnoty

V rozpore s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska - čl.I. hlava VI. bod 9) - Opisný formulár

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 834/29, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 08:40 — 01.01.2022 08:40

1 100,00 MWH

145 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2020 08:44

20.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 07:10 - Vstupná ponuka 144 499,00 € Cena bez DPH
20.11.2020 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 144 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS