• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 10:10

Detail zákazky Z202030051

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 10:10

Základné údaje

Z202030051

OF-226732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5091529

Objednávateľ

17050227

Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky

počítač, osobný počítače typu notebook, notebook, prenosný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
osobné počítače typu notebook určené pre vyučovanie a pre prácu učiteľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
osobný počítač typu notebook ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook procesor minimálne Intel Core i5 8265U alebo ekvivalent s rovnakým minimálnym výkonom
-RAM minimálne 8 GB DDR4
-pevný disk minimálne 256 GB SSD alebo minimálne 512 GB HDD
-grafická karta integrovaná
-zvuková karta áno
-sieť sieťová karta min. LAN 10/100, WIFI 802.11ac
-mechanika DVD +/-RW
-displej min. 15,6", rozlíšenie min. 1920*1080
-porty min. 1x USB 3.0 a súčasne 1x USB 2.0, HDMI
-operačný systém min. Windows 10 Home SK alebo vyšší, inštalovaný dodávateľom, aktivovaný
-klávesnica s oddelenou numerickou časťou
-myš USB, optická 3-tlačidlová, vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač
-OS médiá Resource DVD (obraz disku s OS nainštalovaným v PC)
-reproduktory integrované
-mikrofón integrovaný
-web kamera integrovaná
-príslušenstvo batéria, sieťový adaptér, taška
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Vrátane vykládky na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Záručná doba minimálne 12 mesiacov. Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ predloží doklad, z ktorého je zrejmé a jednoznačné, že softvér naištalovaný v počítačoch je legálny.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie používateľov.
V cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia v sídle objednávateľa a zloženie tovaru v budove školy (na prízemí).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručného servisu do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Požaduje sa dodanie počítačov s nainštalovaným softvérom uvedeným v technickej špecifikácii predmetu zakázky.
Požaduje sa garancia, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Požaduje sa dodať počítače bez nainštalovaného antivirového programu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 08:07 — 15.12.2020 08:08

15,00 kus

8 685,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2020 08:13

20.11.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2020 02:03 - Vstupná ponuka 8 684,50 € Cena s DPH
20.11.2020 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 682,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS