00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
1. Prenájom 5 ks čiernobielych laserových A4 tlačiarní typu „A“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
2. Prenájom 68 ks čiernobielych laserových A4 tlačiarní typu „B“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
3. Prenájom 12 ks farebných laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „C“ s RFID čítačkou a stolčekom na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
4. Prenájom 2 ks farebných laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „D“ s RFID čítačkou a stolčekom na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
5. Prenájom 1 ks čiernobieleho laserového A4 multifunkčného zariadenia typu „E“ s RFID čítačkou a prídavným zásobníkom na papier na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
6. Program MyQ BusinessPro alebo lepší ekvivalent vrátane inštalácie a embedded terminálov na všetky prenajaté zariadenia (softvér musí byť funkčný bez časového obmedzenia aj po uplynutí 48 mesiacov bez dodatočných poplatkov za licencie a pod.) v prostredí (aj virtuálnom) objednávateľa. Prípadne alternatíva softvéru k MyQ BusinessPro, ktorá má totožné funkcie ( popísané nižšie v technických podmienkach bod 9) |
Predpokladaný objem tlače je 7,64 milióna strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach rozdelený nasledovne: |
- počet farebných výtlačkov: 440 000 |
- počet čiernobielych výtlačkov na multifunkčných zariadeniach a tlačiarňach : 7 200 000 |
- k zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom, bude jednotná pre všetky zariadenia |
- maximálna cena čiernobielej strany A4 0,006 €/ strana + DPH |
- maximálna cena farebnej strany A4 0,033 €/ strana + DPH |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špecifikácia tlačiarne typu „A“ | Kyocera P3155dn alebo lepší ekvivalent |
1.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita min. 500 strán v univerzálnych zásobníkoch |
1.2 funkcie | automatická obojstranná ČB laserová tlač, USB pripojenie, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb , RAM min. 256 MB, rýchlosť tlače min. 54 strán za minútu |
1.2 funkcie | doba do vytlačenia prvej strany menej ako 6,5s, rozlíšenie min 1200 dpi, vzdialená správa ovládacieho panela zariadenia bez nutnosti fyzickej prítomnosti pri zariadení |
1.3 podpora formátov papiera | A4, A5, A6, B5, List, vlastné rozmery (140 x 210 mm – 216 x 356 mm) |
1.4 displej | min 5-riadkový LCD displej, podsvietený s alfanumerickou klávesnicou |
1.5 kompatibilita | možnosť pripojenia zariadenia do tlačového systému MyQ, SafeQ alebo obdobného sytému cez embedded terminál s funkcionalitou zabezpečenej tlače |
2. Špecifikácia tlačiarne typu „B“ | Kyocera P3145dn alebo lepší ekvivalent |
2.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita min. 500 strán v univerzálnych zásobníkoch |
2.2 funkcie | automatická obojstranná laserová ČB tlač, USB pripojenie, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, RAM min. 256 MB, rýchlosť tlače min. 45 strán za minútu |
2.2 funkcie | doba do vytlačenia prvej strany menej ako 5,5 s, rozlíšenie min 1200 dpi |
2.3 podpora formátov papiera | A4, A5, A6, B5, List, Vlastné rozmery (140 x 210 mm – 216 x 356 mm) |
2.4 displej | min 5-riadkový LCD displej, podsvietený s alfanumerickou klávesnicou |
2.5 kompatibilita | možnosť pripojenia zariadenia do tlačového systému MyQ, SafeQ alebo obdobného sytému cez embedded terminál s funkcionalitou zabezpečenej tlače |
3. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „C“ | Kyocera TaskAlfa 2553ci alebo lepší ekvivalent |
3.1 zásobníky | kapacita min. 150 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 60-300 g/m2, min. A6R-A3, kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát min. 60-300 g/m2, min. A5R-A3 |
3.2 funkcie | automatická obojstranná farebná tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a kopírovanie |
3.2 funkcie | pamäť min. 3,5GB + voliteľný HDD,možnosť nastavenia časovača úspory energie ako rozvrh pre jednotlivé dní v týždni (pondelok až nedeľa) |
3.2 funkcie | uzamykanie tonerov znemožňujúce ich predčasnú výmenu alebo krádež, zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru |
3.2 funkcie | vzdialená správa ovládacieho panela zariadenia bez nutnosti fyzickej prítomnosti pri zariadení |
3.2 funkcie | senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia-automaticke prebudenie zariadenia, možnosť pripojenia alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez ovládací panel |
3.2 funkcie | možnosť doplnenia o USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných RFID čipov, požadaje sa intergrované umiestenie čítačky v zariadení., možnosť pripojenia klasickej USB klávesnice |
3.2 funkcie | zariadenie musí podporovať funkcionalitu zobrazenia ľubovoľného oznámenie na displeji. Požaduje sa oznámenie v rozsahu minimálne 256 alfanumerických znakov |
3.3 rýchlosť tlače | min. 25/12 strán za minútu A4/A3 čiernobielo aj farebne, tlač prvej strany do 7,5,/9,5s - ČB/farebne |
3.4 skenovanie | sken do emailu, FTP, SMB, sken až do rozmeru A3. sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 48 originálov za min. ČB aj farebne ( A4 300 dpi) |
3.5.kopírovanie | súvislé kopírovanie 1–9999 kópií , zoom 25–400% po 1% krokoch , preskakovanie prázdnych strán |
3.6 bezpečnosť dát a siete | Kryptovanie dát na HDD/SSD v súlade s ISO/IEC 15408, ukladanie šifrovacích kľúčov pomocou TPM, automatické mazanie úloh po uplynutí 1 hodiny. |
3.6 bezpečnosť dát a siete | Podpora protokolov SSL/SSL3.0, TLS1.1/1.2 , filtovanie IPv4 a IPv6 , podpora SNMP v1/v2/v3 |
3.7 displej | min. 10 palcový farebný, dotykový-kapacitný, polohovateľný v rozsahu 26 - 90 stupňov, slovenské menu |
3.8.podavač | obojstranný automatický podávač originálov, min. na 50 listov A5, A6, A4, A3, banner min. 1800 mm. Voliteľne podávač na 250 listov (jednoprechodový-dualscan) |
3.9 kompatibilita | možnosť pripojenia zariadenia do tlačového systému MyQ, SafeQ alebo obdobného sytému cez embedded terminál s funkcionalitou zabezpečenej tlače |
4. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „D“ | Kyocera TaskAlfa 4053ci alebo lepší ekvivalent |
4.1 zásobníky | kapacita min. 150 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 60-300 g/m2, min. A6R-SRA3 alebo A3+, |
4.1 zásobníky | kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát v 1 zásobníku min. 55-300 g/m2, min. A6R-SRA3 alebo A3+, v 2 zásobníku min. 55-300 g/m2, min. A6R-A4R |
4.2 funkcie | automatická obojstranná farebná tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a kopírovanie |
4.2 funkcie | pamäť min. 4 GB + HDD min. 300 GB, uzamykanie tonerov znemožňujúce ich predčasnú výmenu alebo krádež |
4.2 funkcie | senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia-automaticke prebudenie zariadenia |
4.2 funkcie | zariadenie musí podporovať funkcionalitu zobrazenia ľubovoľného oznámenie na displej, požaduje sa oznámenie v rozsahu minimálne 256 alfanumerických znakov |
4.3 rýchlosť tlače | min. 40/18 strán za minútu A4/A3 čiernobielo aj farebne, tlač prvej strany do 5,5/ 7s ČB/farebne |
4.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB. Sken až do rozmeru A3. Sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 80 originálov za min. ČB aj farebne ( A4 300 dpi) |
4.5 bezpečnosť dát a siete | Kryptovanie dát na HDD/SSD v súlade s ISO/IEC 15408, ukladanie šifrovacích kľúčov pomocou TPM, automatické mazanie úloh po uplynutí 1 hodiny. |
4.5 bezpečnosť dát a siete | Podpora protokolov SSL/SSL3.0, TLS1.1/1.2 , filtovanie IPv4 a IPv6 , podpora SNMP v1/v2/v3 |
4.6 kompatibilita | možnosť pripojenia zariadenia do tlačového systému MyQ, SafeQ alebo obdobného sytému cez embedded terminál s funkcionalitou zabezpečenej tlače |
5. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „E“ | Kyocera M3655idn alebo lepší ekvivalent |
5.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 60-210 g/m2, min. B6-A4, kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát min. 60-210 g/m2, min. B6-A4 |
5.2 funkcie | automatická obojstranná ČB tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a ČB kopírovanie |
5.2 funkcie | rozlíšenie min 1200 dpi, vzdialená správa ovládacieho panela zariadenia bez nutnosti fyzickej prítomnosti pri zariadení, možnosť pripojenia Bluetooth alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez |
5.2 funkcie | ovládací panel, možnosť doplnenia o USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných |
5.2 funkcie | RFID čipov, požadaje sa intergrované umiestenie čítačky v zariadení, možnosť pripojenia klasickej USB klávesnice |
5.2 funkcie | zariadenie musí podporovať funkcionalitu zobrazenia ľubovoľného oznámenie na displeji, požaduje sa oznámenie v rozsahu minimálne 256 alfanumerických znakov. |
5.3 rýchlosť tlače | min. 53 strán A4/min. simplex, min. 22 strán A4/min duplex, doba tlače prvej strany max. do 5 s, |
5.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB, sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 58 orig./min. (300 dpi) čb , min. 100 orig./min . duplexne |
5.5 podavač | jednoprechodový automatický podávač originálov, min. na 95 listov, možnosť spracovať originály formátu A6, A5, A4 |
5.6 kompatibilita | možnosť pripojenia zariadenia do tlačového systému MyQ, SafeQ alebo obdobného sytému cez embedded terminál s funkcionalitou zabezpečenej tlače |
6. MyQ BusinessPro alebo lepší ekvivalent a embedded terminály | MyQ BusinessPro alebo lepší ekvivalent bude nainštalovaný na virtuálnom serveri na platforme Win Server, ktorý bude spracovávať všetky tlače na všetkých prenajatých zariadeniach. |
7. MyQ Čítačka RFID | každé multifunkčného zariadenie (15 ks) musí mať nainštalovanú čítačku RFID podporujúcu RFID karty typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100. |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro | centralizovaná správa užívateľov, generovanie reportov tlače a využívania zariadení, identifikácia užívateľov na zariadeniach, podpora LDAP, |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | identifikácia úkonov na zariadeniach RFID kartou, konfigurácia menu multifunkčných zariadení, tlač až po priložení karty, moduly mobilná tlač a správa skenovania, |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | automatická inštalácia tlač. ovládačov, vzdialená správa zariadení, tlačové pravidlá, oprávnenia a kvóty, skenovanie do osobného sieťového priečinka |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR, možnosť anonymizácie užívateľských účtov |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | Politika PINOV a hesiel: možnosť definovať dĺžku pinu (viac ako 4 miestny), možnosť definovať heslá (vynútenie kombinácie malé písmeno, veľké písmeno, číslo). |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | Podpora OCR skenovania, integrovaný OCR server a možnosť integrácie OCR softvéru tretej strany, neobmedzený počet strán skenovania do PDF počas celej dĺžky kontraktu |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | Vytváranie skenovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov: rozlíšenie, farba-mono, duplex, sýtosť, formát, zmiešané veľkosti originálu, pôvodný obraz (foto, text) |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | preskočenie prázdnych strán, priebežné skenovania, oddelený sken, možnosť zvoliť ešte pred prihlásením tlač všetkých úloh alebo len vybraných úloh. |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | možnosť analýzy tlačovej úlohy cez integrovaný terminál: počet strán, použitie farby, veľkosť papiera, duplex, poče t kópií, cena |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | možnosť zmeny parametrov tlačovej úlohy cez integrovaný terminál: počet kópií, duplex, mono, voliteľne náhľad tlačovej úlohy - všetky strany |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | možnosť vytvorenia skenovacieho profilu do emailu s možnosťou doplnenia: emailovej adresy, predmetu a zmeny názvu prílohy. |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | offline prihlásenie-prihlásenie na terminál a tlač lokálne zaradených úloh, kopírovanie alebo skenovanie do USB v prípade výpadku spojenia so serverom |
8. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | zasielanie notifikácií s možnosťou nastavenia závažnosti incidentu, ddosielanie notifikácií o poklese stavu tonera a papiera |
9. Stolček | všetky multifunkčné zariadenia typu A3 musia byť osadené originálnym stolčekom k daným zariadeniam s úložným priestorom |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi ((mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) + cena za odkúpenie /uvedená nižšie/. |
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené).Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
Dodávateľ je povinný dodané zariadenia osadiť na stanovené miesto, spustiť zariadenie, priradiť zariadenie do dodaného softvéru a následne odskúšať, či je možné tlačiť z klientského PC na dané zariadenie. |
Pre dodaný softvér na správu požaduje objednávateľ školenie v rozsahu min. 3 hodiny/3 osoby. Softvér musí byť nainštalovaný a nakonfigurovaný dodávateľom podľa podmienok objednávateľa. |
Počas doby nájmu maximálne 1x za rok je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa aktualizáciu softvéru na najnovšiu verziu a aktualizáciu firmvéru na prenajímaných zariadeniach. |
Dodávateľ je povinný si na svoje náklady po inštalácii zariadení odobrať prepravné obaly od zariadení a zlikvidovať. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutého zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia. |
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom, postačuje scan) doklady, ktorými preukazuje svoju technickú́ spôsobilosť̌ na plnenie predmetu zákazky platným certifikátom systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, |
ktorým uchádzač preukáže dodržiavanie noriem kvality podľa požiadaviek ISO 9001 zahŕňajúci oblasť poskytovania a podpory tlačových služieb a kancelárskych tlačových zariadení, resp. iný rovnocenný dôkaz ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek kvality minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 9001 v oblasti poskytovania a podpory tlačových služieb a kancelárskych tlačových zariadení. |
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom, postačuje scan) doklady, ktorými preukazuje svoju technickú́ spôsobilosť̌ na plnenie predmetu zákazky platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 zahŕňajúci oblasť poskytovania a podpory tlačových služieb |
a kancelárskych tlačových zariadení resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek environmentálneho manažérstva minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001 zahŕňajúci oblasť poskytovania a podpory tlačových služieb a kancelárskych tlačových zariadení. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. |
Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu ( a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení). |
Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha, vada alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja podľa bodu vyššie |
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ. |
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
Náplne pre všetky zariadenia musia byť nové originálne, nie repasované |
Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od WIN Server 2008. |
Po skončení nájmu dodávateľ zabezpečí, že budú všetky pamäťové média v prenajatých zariadeniach v prípade ak si ich neodkúpi objednávateľ permanentne zmazané. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 02.01.2021 do 02.01.2025. Dodávateľ je povinný dodať a zabezpečiť uvedenie predmetu nájmu do prevádzky najneskôr do 13.1.2021. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu ( 3mesiace). Prvú faktúru vystaví Dodávateľ v apríli 2021. |
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
Skenovanie sa neúčtuje. |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
V prípade, ak je Predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2021 00:00 — 02.01.2025 23:59
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
149 193,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 08:34
25.11.2020 09:00
25.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2020 10:51 - Vstupná ponuka | 149 193,60 | € | Cena s DPH |
20.11.2020 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: