31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
44663340
Avant s.r.o.
Sv. Jakuba 20, Bardejov, 08501, SVK
Jednorazové nesterilné rukavice latexové
Rukavice
Tovar, Služba
1. Jednorazové nesterilné rukavice latexové
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranná funkcia pri vyšetrovacích, diagnostických, terapeutických, ošetrovacích a ďalších prácach v zdravotníctve |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť S | ks | 150000 | ||
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť M | ks | 230000 | ||
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť L | ks | 176000 | ||
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť XL | ks | 60000 | ||
sila v trhu | N | 6 | ||
hrúbka stien dlaň | mm | 0,1 | 0,15 | |
hrúbka stien prst: | mm | 0,12 | 0,15 | |
minimálna dĺžka rukavice | mm | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál: | prírodný latex |
neobsahujúce škrob (nepúdrované) | |
nesterilné | |
anatomicky tvarované, obojstranné použitie –pravo-ľavé, ukončenie rukavice-rolovaný lem | |
zodpovedajúce smerniciam 93/42/EEC, EN 455, 89/686/EEC, CE EN 420, EN 374 | |
spĺňa normy: EN ISO 15223-1, EN 1041, EN ISO 13485 | |
odolné voči chemikáliám NaOH 40%, formaldehyd 37%, H2SO4 | |
odolné voči baktériám, vírusom, hubám | |
nepriepustnosť AQL minimum 1,0; maximum 1,5 | |
ľahké navliekanie | |
dostatočná pevnosť | |
dostatočná elasticita | |
nesmie obsahovať karcinogénne, mutagénne a toxické látky | |
farba | biela |
balené po 100ks | |
Exspirácia : minimálne 12 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi doklady , že tovar zodpovedá smerniciam 93/42/EEC, EN 455, 89/686/EEC, CE EN 420, EN 374 a spĺňa normy: EN ISO 15223-1, EN 1041, EN ISO 13485 |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Požadujeme zaslať vzorku pred dodaním z každej požadovanej veľkosti, obstarávateľ po posúdení výrobku a odskúšaní rozmerov zašle prvú čiastkovú objednávku. Obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť počty pri zachovaní jednotkovej a celkovej ceny. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní predloží vzorky ku každej ponúknutej položke. Hodnotené parametre: elasticita, pevnosť, citlivosť v prstoch. Na vyhodnotenie budú prizvaní nezávislí odborní pracovníci. Každý odborný pracovník bude ponúknuté rukavice posudzovať samostatne. V prípade, že niektorá vzorka menej vyhovuje alebo nevyhovuje, odborný pracovník napíše zdôvodnenie. Ak niektorý požadovaný parameter bude vyhodnotený ako nevyhovujúci, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 7 00 hod do 14 30 hod. na základe čiastkovej objednávky do troch pracovných dní od jej doručenia. |
a) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, |
b) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
c) termín dodania tovaru oznámi, potvrdí dodávateľ objednávateľovi na základe čiastkovej objednávky najmenej 1 deň vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto dohody riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
-Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákona v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 3 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
3
1,00 balík
46 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2020 15:29
19.11.2020 08:00
19.11.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2020 16:07 - Vstupná ponuka | 38 500,00 | € | Cena bez DPH |
18.11.2020 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: