• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 13:16
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 09:25

Detail zákazky Z202029848

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 13:16
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 09:25

Základné údaje

Z202029848

OF-226468

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5089028

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky zemného plynu, t. j. dodávku dohodnutého množstva energie v plyne do odberných miest v množstvách uvedených v technickej špecifikácii podľa jednotlivých tarifných skupín po dobu 24 mesiacov a zabezpečenie distribúcie plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete – prenos plynu, distribúciu plynu a poskytovanie systémových služieb (ďalej len „distribučné služby“), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Prevažná časť odberu zemného plynu je určená na vykurovanie, malé množstvo na ohrev TÚV.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie 24 mesiacov pre všetky uvedené odberné miesta kWh 1294000
Počet odberných miest ks 6
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101725, tarifa M2 kWh 24000
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101726, tarifa M8 kWh 800000
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101727, tarifa M6 kWh 200000
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000210208474, tarifa M3 kWh 70000
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto -POD SKSPPDIS000910800696, tarifa M5 kWh 140000
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000920056254, tarifa M3 kWh 60000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 01.01.2021, 00:00 hod.
Koniec plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 31.12.2022, 24:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je na základe rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví oprávnený podnikať v predmete podnikania: dodávka plynu. Kópiu uvedeného rozhodnutia predloží dodávateľ objednávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy e-mailom. Zároveň predloží e-mailom kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na dané obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
Dodávateľ sa zaväzuje plniť dodávku plynu do všetkých odberných miest uvedených v opise predmetu zákazky, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Odchýlka subjektu zúčtovania – objednávateľa, je rozdiel medzi dohodnutým (predpokladaným resp. plánovaným) množstvom plynu a množstvom skutočne odobratého plynu. Režim prenesenej zodpovednosti za odchýlku (t.j. preniesť na seba náklady s tým spojené a riziko nepredpokladaného zvýšenia priemernej ceny plynu v dôsledku platby za odchýlky) sa viaže na dohodnuté množstvo odberu plynu, ktoré je pre jednotlivé odberné miesta uvedené v opise predmetu zákazky. Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka plynu bude pre objednávateľa uskutočňovaná podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetike“), nariadenia vlády č. 212/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 409/2007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s plynom v znení neskorších predpisov, zákona č.250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov,
Vyhlášky Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na oblasť energetiky, ako aj platných „Obchodných podmienok dodávky plynu“ predávajúceho s celkovou predpokladanou ročnou spotrebou plynu tak, ako je uvedené v predmete zákazky.
Dodávka plynu je splnená prechodom plynu z distribučnej sústavy spoločnosti, ku ktorej je odberné miesto kupujúceho pripojené, do odberného miesta kupujúceho, t. j. prechodom plynu cez odovzdávacie miesto, v ktorom sa zároveň uskutočňuje prechod vlastníckych práv k dodanému plynu.
Dodávateľ doloží minimálne tri referencie alebo iný dôkaz o bezproblémovom plnení zmluvných podmienok potvrdený príslušným odberateľom v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ predloží dodávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy adresy odberných miest uvedených v tejto zmluve.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný počas zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží v úradne overenej kópii Doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. o energetike v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tolerancia odberu plynu - tolerančné pásmo je od 70 % do 130 % z ročnej predpokladanej hodnoty celkovej výšky odberu plynu dohodnutej v Zmluve. Dodávateľ si voči objednávateľovi nebude uplatňovať žiadnu pokutu, príplatok resp. sankciu za neodobratie alebo prekročenie predpokladaného množstva objednaného zemného plynu. Článok VI., bod 6.11 OSOBITNÝCH USTANOVENÍ O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU (ďalej aj ako OUEP), ktoré sú prílohou č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam EKS, sa v tomto prípade neuplatní.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 00:00 hod. dňa 01.01 2021 do 24:00 hod. dňa 31.12.2022 a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
Ak dodávateľ uvedie cenu za Distribučné služby vo výške nižšej, ako je určené v aktuálnom cenníku distribúcie PDS platného v čase predloženia ponuky, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možným dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Cena tu uvedená je cena konečná a musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky, úroky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Objednávateľ bude uhrádzať preddavky podľa splátkového kalendára, vypracovaného predávajúcim v rovnakej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu počas príslušného roka, na základe faktúry za opakované dodávky, ktorú dodávateľ zašle objednávateľovi zvlášť za každé odberné miesto - s uvedením adresy odberného miesta, a to formou bezhotovostného platobného styku - bankovým prevodom na účet dodávateľa v lehote do 30 dní odo dňa doručenia príslušnej faktúry. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ zašle objednávateľovi po skončení fakturačného obdobia (rok) vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu za všetky odberné miesta objednávateľa. V prípade, že dodávateľ nezašle vyúčtovaciu faktúru v termíne do 31.03. nasledujúceho roka, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami dodávateľa resp. inými predpismi dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ prípadnú pohľadávku vzniknutú z tejto kúpnej zmluvy voči objednávateľovi nepostúpi tretej osobe. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve, predložiť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude: podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu a podrobná špecifikácia všetkých nákladových položiek v písomnej podobe.
Štruktúra ceny musí obsahovať - cenu za zemný plyn v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s prepravou plynu v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby obchodníka v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s distribúciou v EUR bez DPH/kWh, spotrebnú daň, DPH, ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, v zmysle platnej legislatívy za každé odberné miesto, ak by boli poplatky odlišné podľa druhu tarifnej skupiny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry.
K celkovej cene vypočítanej na základe týchto jednotkových cien a skutočne odobratého množstva zemného plynu sa pri fakturácii pripočíta DPH v súlade s platným zákonom o DPH v sadzbe platnej ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi SR.
V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, objednávateľ má právo do piatich pracovných dní od jej doručenia vrátiť predmetnú faktúru na doplnenie, resp. prepracovanie. V takom prípade sa preruší lehota splatnosti, a to do doručenia opraveného, alebo doplneného dokladu.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov Úradu pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred, ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti že:- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou podľa tejto zmluvy,
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení ( ďalej aj ako „zákon o DPH“),
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR.
• Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri: - dodaní zákazky alebo jej časti, a/alebo, - aj pri doručení faktúry /daňového dokladu na základe ktorého má byť zaplatená cena/odmena za dodaný predmet zmluvy.
V prípade, ak:
- Dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa predchádzajúceho bodu a/alebo,- nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne Objednávateľovi zákonné ručenie za Dodávateľa podľa zákona o DPH a /alebo,- podľa zistenia Objednávateľa je Dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR, s výnimkou prípadu, ak k takejto situácii preukázateľne došlo bez zavinenia Dodávateľa, a to napr. z dôvodu pochybenia Finančnej správy SR,
objednávateľ:
a) nie je povinný prevziať zákazku alebo jej časť podľa zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
b) je oprávnený od zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej súhrnnej výške ceny dohodnutej podľa tejto zmluvy,
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu zmluvného plnenia bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny zmluvného plnenia uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým, ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR.
Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností úhradou dohodnutej ceny zmluvného plnenia bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za splnenú.
Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi v plnom rozsahu sumu, ktorú zaplatí objednávateľ ako ručiteľ na základe rozhodnutia daňového úradu podľa zákona o DPH (ďalej aj ako „nezaplatená daň“), v lehote 8 (ôsmich) dní od doručenia výzvy objednávateľa.
V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov.
Miestom plnenia podľa tejto zmluvy je sídlo objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2023 00:00

1 294 000,00 kWh

55 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.11.2020 12:17

18.11.2020 13:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 101
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 08:41 - Vstupná ponuka 44 890,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 44 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS