• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 12:55

Detail zákazky Z202029842

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 12:55

Základné údaje

Z202029842

OF-225340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161775

Objednávateľ

35662867

Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza

A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky,stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 11000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka viazané po 20 ks
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Forma stravnej poukážky papierová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke; doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
Stravné poukážky bude dodávateľ objednávateľovi dodávať v požadovanej nominálnej hodnote a množstve, ktoré si objednávateľ určí v písomnej objednávke; za písomnú formu objednávky sa považuje aj objednávka zaslaná na e-mailovú adresu dodávateľa alebo fax.
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. Stravné poukážky preberie osoba splnomocnená objednávateľom na preberanie stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi; súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty,objednávateľ má právo vrátiť faktúru.
Objednávateľ vráti dodávateľovi faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia na doplnenie alebo prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu.
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu trvania zmluvy meniť nominálnu hodnotu dodávaných stravných poukážok v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a od schválenia rozpočtu objednávateľa na príslušný rok.
Zmena nominálnej hodnoty poukážky bude uskutočnená na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Objednávateľ nie je povinný odobrať od dodávateľa 11000 ks stravných poukážok.
Dodávateľ je povinný prevziať od objednávateľa do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka nespotrebované stravné poukážky a vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa ich nominálnej hodnote.
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2. odmena (provízia) a manipulačný poplatok 3. Poštovné
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Stravné poukážky dodané po 1. novembri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť Objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo, e-mail), ktorá bude Dodávateľom poverená komunikáciou s Objednávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 01.01. 2021 - 31.12.2021.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam zariadení v mieste plnenia Topoľčany, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť pre účely zabezpečenia stravy pre zamestnancov Objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že je zakázané postúpenie pohľadávok veriteľa podľa §524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok podľa potreby objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

42 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2020 12:05

30.11.2020 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 12:17 - Vstupná ponuka 42 240,00 € Cena s DPH
16.11.2020 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 42 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS