35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
50660845
NIRA, s.r.o.
Strážska cesta 8705, Zvolen, 96001, SVK
Nákup traktorového čelného nakladača vrátane príslušenstva - lyžice s vymeniteľným britom
traktorový čelný nakladač, lyžica s vymeniteľným britom
Tovar, Služba
1. Traktorový čelný nakladač vrátane príslušenstva - lopaty na materiál s vymeniteľným britom.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup traktorového čelného nakladača vrátane príslušenstva - lopaty na materiál s vymeniteľným britom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. čelný nakladač na traktor Zetor 105 Ferterra | ks | 1 | ||
2. lopata na materiál s vymeniteľným britom | ks | 1 | ||
3. hmotnosť vyložníka s rámom | kg | 585 | 1000 | |
4. výška zdvihu | m | 3,5 | 4,0 | |
5. šírka - rozteč výložníka | mm | 1040 | ||
6. hmotnosť lopaty | kg | 248,00 | 300,00 | |
7. maximálny uhol vyklápania v maximálnej výške | stupeň | 55 | 60 | |
8. maximálny uhol naberania v najnižšej polohe | stupeň | 45 | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. farba | cestárska oranžová, sivá alebo červená |
2. ovládanie | elektr. pomocou joysticku |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže na mieste plnenia, zaškolenia a odskúšania v prevádzke. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3.1 požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presných názvov (obchodný názov, typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
3.2 požaduje sa predložiť opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia, doplnených o katalógy, prospekty obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) naceneného tovaru potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Traktorový čelný nakladač s príslušenstvom - doklady", |
- vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 3.1 a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad/y uvedený/é v bode 3.2, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
7. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise celkovej ceny (príloha č.1) je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru vrátane príslušenstva, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov a balenia ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
8. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
9. Dodávateľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH. |
10. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
11. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu a záručný list- všetko v slovenskom jazyku. Na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
12. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
13. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s kúpnou zmluvou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
14. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
15. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodaný a objednávateľom prevzatý tovar. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
16. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
17. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
18. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 14-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
20. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vadu v lehote 14 (štrnástich) dní, prípadne v uvedenej lehote neoznámi objednávateľovi odmietnutie jej uznania, je dodávateľ povinný až do doby jej odstránenia (tzn. do doby dodania tovaru bez vád na miesto dodania) poskytnúť objednávateľovi na vlastné náklady náhradný tovar vrátane zaškolenia obsluhy, ktorý je objednávateľ oprávnený počas tejto doby bezplatne užívať. |
21. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 14 pracovných dní od doručenia reklamácie. V ostatných prípadoch nedodržania kvality dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy. |
22. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je výška pokuty 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
23. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
24. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c) nedodržanie jednotkovej ceny, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3 v lehote uvedenej v bode 4, |
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov . |
25. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e, |
b) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
c) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
d) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia zmluvy podľa tejto zmluvy. |
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
26.11.2020 08:00 — 08.12.2020 15:00
1,00 celok
9 951,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2020 14:14
23.11.2020 15:00
23.11.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2020 14:32 - Vstupná ponuka | 9 920,00 | € | Cena bez DPH |
13.11.2020 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 920,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: