• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 10:29
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 11:20

Detail zákazky Z202029813

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2020 10:29
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2020 11:20

Základné údaje

Z202029813

OF-225969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5091477

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stôl /15 ks/; šatníková skriňa/ 15 ks/

skriňa, stôl, buk, osoby so zdravotným postihnutím

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. šatníková skriňa /15 ks/
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup 15 ks skríň certifikovaných pre osoby so zdravotným postihnutím, vyrobených na mieru s uvedenými technickými vlastnosťami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka mm 1200
Výška mm 2000
Hĺbka mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba buk
Hrany lemované odolnou plastovou hranou ABS hrúbky 2 mm
Vnútorné členenie deliaca priečka v strede skrine, 7 políc, tyč na vešanie
Zabudovaná zásuvka vo výške 800 mm zabudovaná zásuvka s výškou 200 mm, hĺbkou 550 mm a celkovou šírkou vrátane kovania rovnajúcou sa šírke police, so zásuvkovým plnovýsuvom s doťahovaním a dotlmením
Uzamykanie zabudovanej zásuvky samostatne uzamykanie na cylindrický zámok so 4 kľúčmi
Uchytenie políc predvŕtané otvory na uchytenie políc po celej výške skrine vo vzdialenosti 100 mm
Základňa sokel
Dvere plné
Závesy pánty s doťahovaním a dotlmením dvierok
Zámok cylindrický so 4 kľúčmi
Úchytky na dvere áno
Materiál obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm
 2. stôl /15 ks/
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup 15 ks stolov certifikovaných pre osoby so zdravotným postihnutím, vyrobených na mieru s uvedenými technickými vlastnosťami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka mm 1000
Šírka mm 700
Výška mm 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbky 22 mm
Rohy zaoblené
Farba buk
Hrany lemované odolnou plastovou hranou ABS hrúbky 2 mm
Nohy stola 4, kovové- chróm, kruhový tvar v priereze, umiestnené čo najbližšie k vonkajšej hrane rohu stolíka tak, aby pod stolíkom zostal voľný priestor 700 mm na zasunutie osoby na invalidnom vozíku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Skrine a stoly musia byť certifikované pre osoby so zdravotným postihnutím, o čom dodávateľ predloží doklad
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodanie do 15.12.2020
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2020 10:30 — 15.12.2020 10:30

1,00 celok

4 806,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2020 10:50

20.11.2020 10:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2020 10:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 08:43 - Vstupná ponuka 4 806,00 € Cena s DPH
20.11.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS