• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:00

Detail zákazky Z202029809

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:00

Základné údaje

Z202029809

OF-225629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5088972

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka: rozšírenie diskových políc a rozšírenie diskovej kapacity diskových polí

diskové police, diskové polia

  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka: rozšírenie diskových políc a rozšírenie diskovej kapacity diskových polí
Funkcia
Dodávka: rozšírenie diskových políc a rozšírenie diskovej kapacity diskových polí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diskové police pre diskové pole HPE 3PAR StoreServ 8440 ks 4
920GB SAS SFF diskov ks 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti tovaru Jedná sa o rozšírenie diskovej kapacity existujúceho diskového poľa. Všetky obstarávané položky musia byť 100% kompatibilné s diskovým polom HPE 3PAR StoreServ 8440,
Požadované vlastnosti tovaru ktorým verejný obstarávateľ disponuje. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent , ak úspešný dodávateľ vie poskytnúť položky, ktoré budú 100 % kompatibilné s diskovým poľom HPE 3PAR StoreServ 8440.
Architektúra Plne kompatibilné rozšírenie diskovej kapacity diskových polí HPE 3PAR StoreServ 8440 pripojenej na backend systém týchto polí.
Požadované počty diskových políc 4 ks rozširujúcich diskových políc.
Požadované počty diskov 48ks SSD diskov s kapacitou 920GB každý disk.
Softvérové nástroje Súčasťou ceny musí byť inštalácia hardvéru, aktualizácia strojových kódov, integrácia s diskovým poľom, inicializácia a konfigurácia diskových políc, diskov a funkčné testovanie.
Inštalácia Súčasťou ceny musí byť inštalácia hardvéru, aktualizácia strojových kódov, integrácia s diskovým poľom, inicializácia a konfigurácia diskových políc, diskov a funkčné testovanie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní od uzavretia tejto Kúpnej zmluvy (ďalej len „KZ“) doručiť (e-mailom) objednávateľovi: a. Opis technickej špecifikácie tovaru predmetu KZ. b. Cenovú kalkuláciu na predmet KZ. c. Zoznam osôb oprávnených na plnenie KZ a ich kontakty (tel,........ e-mail) d. Zoznam všetkých subdodávateľov. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) - verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019
Dodanie tovaru sa požaduje v lehote 6 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti KZ.
Miestom dodania tovaru je: Dátové centrum kupujúceho Bratislava.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný nový, v originálnom vyhotovení a balení a v akosti v súlade s touto KZ, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami a stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR.
Záručná doba na tovar je 36 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom na základe dodacieho listu.
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa - platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zák. č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávok, kt. mu vznikli z vlastnej činnosti.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto KZ na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
Nedodržanie povinností dodávateľa uvedených v osobitných podmienok tejto KZ sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkového finančného rámca tejto KZ.
Účastníci tejto KZ sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto KZ, ktoré by spôsobilo, že by účastníci tejto KZ alebo osoby ovládané účastníkmi tejto KZ porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Každý účastník tejto KZ sa zaväzuje bezodkladne informovať druhého účastníka tejto KZ, pokiaľ si bude vedomý alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto KZ.
V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto KZ je poskytnutý druhému účastníkovi tejto KZ alebo zástupcovi účastníka tejto KZ v rozpore s týmto ustanovením KZ, môže účastník dohody od tejto KZ odstúpiť.
Súčasťou ceny musí byť servis dodávaných diskových políc a diskov. Požadovaná záručná doba je 3 roky, spôsob servisu: v mieste prevádzky, servisné pokrytie 24x7, doba opravy: do 24 hodín od nahlásenia vady. Servisným pokrytím – 24x7, sa rozumie Pondelok – Nedeľa, vrátane štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja, riešenie problémov 24 hodín. Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú služby k dispozícii. Do doby riešenia problému sa započítava iba čas servisného pokrytia.
Dobou opravy sa rozumie čas, ktorý plynie od zaregistrovania problému u dodávateľa do uvedenia nefunkčného zariadenia do riadneho pracovného stavu, alebo do odovzdania náhradného zariadenia totožného typu, alebo obdobných parametrov, pokiaľ s tým objednávateľ súhlasí. Riadny pracovný stav je schopnosť použiť zariadenie bez obmedzení, preukázaná testom popísanom v dokumentácii zariadenia. Po prejdení testov je zariadenie považované, že je v riadnom pracovnom stave. Ak sa počas konfigurácie zariadenia preukáže, že porucha pretrváva, tak zariadenie sa považuje za neopravené.
Garancia doby opravy sa nevzťahuje na: • obnovu operačného systému a ostatného softwaru a dát, • opravu komponentov mimo daného zariadenia (napr. pripojené periférie, externé diskové polia atď.), • výpadok nespôsobený primárne hardvérovou poruchou daného zariadenia, • problém spôsobený nevykonaním doporučení predávajúceho zo strany kupujúceho.                                      Počas záručnej doby zariadení musí dodávateľ zabezpečiť prístup k novým verziám strojových kódov zariadení (firmvér), k novým verziám dodaných riadiacich a manažovacích systémov a softvérov.
V rámci vykonávania záručného servisu zariadení dodávateľ zabezpečí automaticky (bez uplatnenia požiadavky kupujúcim) pre dodané zariadenia pravidelné proaktívne servisné činnosti v nasledovnom rozsahu a periodicite:
- min. 1x polročne pravidelnú servisnú prehliadku zariadení, obstaraných na základe tejto KZ, zameranú na ich  základnú diagnostiku, odporúčané aktualizácie strojových kódov a odporúčané aktualizácie dodaných riadiacich a manažovacích systémov a softvérov. Na základe výsledkov servisnej prehliadky dodávateľ vykoná aktualizácie strojových kódov a aktualizácie riadiacich a manažovacích systémov a softvérov, - konzultačnú podporu zameranú na prevádzku a výkon zariadení (vrátane návrhov na riešenie).
Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a údaju MAXIMÁLNE pre všetky položky uvedené v časti Opis predmetu zákazky, bod 1. Predpokladané množstvo.
V prípade, ak sa po uzatvorení KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto KZ a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto KZ a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

22.11.2020 00:00 — 22.02.2021 00:00

1,00 celok podľa technickej špecifikácie

256 249,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2020 09:48

19.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 44
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 11:52 - Vstupná ponuka 256 249,60 € Cena s DPH
18.11.2020 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 256 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS