• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 08:35

Detail zákazky Z202029806

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 08:35

Základné údaje

Z202029806

OF-226367

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5088966

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový protichemický oblek s návlekmi

Covid_19, ochranný oblek

  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový protichemický oblek pre medicínske použitie s návlekmi
Funkcia
Jednorazový protichemický oblek, kategória III, typ  4, 5, 6 určený pre personál zdravotníckeho personálu starajúceho sa o pacientov pozitívnych na vírus  Covid_19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazový protichemický oblek pre medicínske použitie s návlekmiRespirátor typ FFP3 bez výdychového ventilu ks 650
veľkosť XL  44/46 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazový protichemický oblek pre medicínske použitie s návlekmi - podľa zákona č.  56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- -  rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh
- a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody.
- - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425
- - biologická ochranu podľa európskej normy EN 14126
- - EN 14605:2005 + A1:2009, EN 13034:2005+A1:2009, EN 14126:2003
- - minimálne trieda typ  4B
- - netkaná polypropylénová antistatická tkanina alebo vyrobený z materiálu laminovaný polypropylén
- - ochrana pred kvapalnými aerosólmi
- -  so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť
- - ochrana pred pevnými chemickými časticami rozptýlenými vo vzduchu
- - elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN 1149-1 a prEN1149-5
- - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi
- -  ochrana povrchu tela užívateľa, ako jeho jednorazový osobný ochranný prostriedok, pri nasadzovaní do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky, vírusov a baktérii
- - strihové riešenie ochranného obleku musí pri jeho použití umožniť zdravotníckemu personálu  vykonávať pohodlne činnosti obvyklé pri výkone povolania s  ochrannou maskou
pokračovanie s filtrom alebo s respirátorom, ochranným rúškom, ochranným štítom a ochrannými okuliarmi,
- - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby spôsobom zachovania čistoty, respektíve nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu
- - s vysokým návlekom na topánky
- - ochranný oblek musí byť vyrobený ako jeden kus, návleky môžu byť samostatne pribalené k obleku
- - prevedenie návlekov - protišmykové
- - kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom s manžetu, ktorá musí byť schopná obopnúť všetky typy obličajov ako aj ochranných  masiek a polomasiek používaných v
pokračovanie zdravotníckych zariadeniach tak aby bola zabezpečená potrebná tesnosť medzi tvárou a oblekom
- ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, prípadne manžetou na suchý zips alebo
pokračovanie ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany používateľa vrátane spôsobu vyzliekania
- - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou
- užívateľská dokumentácia výrobku (návod na použitie), vyhotovená v slovenskom jazyku, akceptovaný je český jazyk.
- farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať vzorku pred dodaním z každej požadovanej veľkosti, objednávateľ po posúdení výrobku a odskúšaní rozmerov zašle prvú čiastkovú objednávku. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť požadované veľkosti ochranných odevov v závislosti na strihu a prevedení.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálne množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky v závislosti od balení dodávaných od výrobcu resp predajcu  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ  si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Jednorazový protichemický oblek s návlekmi

jednorázový protibiologický oblek s návlekmi

Obstarávateľ nesprávne definoval oblek, nakoľko tieto typy oblekov na dané použitie majú byť protibiologické a nie protichemické.

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi
Navrhnutá hodnota -- - musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi podľa EN 14605, TYP 3, 4

Obstarávateľ nesprávne definoval normu, žiadame o opravu.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi
Navrhnutá hodnota - - musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi podľa EN 14605, TYP 3, 4

zmena normy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

21.11.2020 10:00 — 29.01.2021 16:00

1,00 Cena celkom

5 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2020 09:45

18.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 10:41 - Vstupná ponuka 5 599,99 € Cena s DPH
18.11.2020 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 5 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS