• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 11:55

Detail zákazky Z202029739

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 11:55

Základné údaje

Z202029739

OF-225297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085763

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

50393031

IIT Development a. s.

Pluhová 2, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvýšenie výpočtového výkonu pre produkčný server

server, produkčné servery, IBM Power

  • 30211200-3 - Technické vybavenie sálových počítačov (hardvér)
  • 30211500-6 - Centrálne riadiace jednotky (CPU) alebo procesory
  • 30236111-3 - Dynamická pamäť s náhodným prístupom (DRAM)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvýšenie výpočtového výkonu pre produkčný server
Funkcia
Predmetom zákazky/zmluvy je zvýšenie výpočtového výkonu produkčného servera (IBM Power E950, model MR9, 9040, S/N 78D86DX ) formou aktivácie „spiacich“ komponentov aktivačnými kľúčmi, dodanie softvérových licencií operačného systému pre aktivované procesorové jadrá a poskytnutia technickej a softvérovej podpory v rozsahu stanovených podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. Aktivácia 1 x core procesoru (napr. EPN3 – 1-core Processor Activation for EPWY) ks 18
1.2. Aktivácia 1GB RAM pamäte (napr. EMAP – 1GB Memory Activation) ks 56
1.3. Aktivácia bloku RAM pamäte 100x1GB (napr. EMAQ – Quantity of 100 1GB Memory Activations) ks 2
1.4. Aktivácia pamäťového mirroringu (napr. EM81 – Active Memory Mirroring) ks 1
1.5. Rozšírenie licencie OS AIX 7.2 EE na aktivované procesory ( Napr. V8HHBG Per Processor – Small) ks 18
1.6. Rozšírenie licencie OS Red Hat Enterprise Linux 7 na aktivované procesory vrátane technickej podpory na 4 roky – SLA 24x7, 24h fix time ( Napr. TCNDQD Per Svr up to 4 Cores and 4Lw) ks 5
1.7. Technická podpora pre licencie OS AIX 7.2 EE na 4 roky, SLA 24x7, 24h fix time ks 18
1.8 Technická podpora pre Tomcat 8.5.x pre Power server E950 na 4 roky, SLA 24x7, 24h fix time ks 1
1.9. Technická podpora pre WildFly v16 (JBOSS) pre Power server E950 na 4 roky, SLA 24x7, 24h fix time ks 1
1.10. Technická podpora pre virtualizačnú platformu PowerVM EE na 4 roky, SLA 24x7, 24h fix time. ks 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky č. 1. až 10 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie predmetu zmluvy o hodnotu DPH.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom.
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby a kontaktný e-mail v mieste plnenia.
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v jednom plnení najneskôr do 7 dní od účinnosti zmluvy.
4. Plnenie pre podpoložky č. 1.1. až 1.6. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia bude uskutočňované v pracovnom čase objednávateľa: 8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00- 18:00 h).
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
6. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu.
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný a nepoužívaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný.
8. Dodávateľ je povinný bezplatne (vrátane dopravy, výkonu, náhradných dielov) odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy počas záručnej doby a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry. Záručná doba pre body 1. až 4. vyplýva zo záručných podmienok prevádzkovaného servera IBM Power E950 a je stanovená do 31.1.2024.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho/akceptačného protokolu potvrdená povereným zamestnancom objednávateľa alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1.Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
3. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie výrobcu o tom, že je autorizovaný na predaj serverov IBM POWER kategórie P3.
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

23.11.2020 08:00 — 26.11.2020 14:00

1,00 cena celkom

95 077,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 15:44

18.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 16:09 - Vstupná ponuka 95 077,20 € Cena s DPH
17.11.2020 20:41 - Najvýhodnejšia ponuka 82 885,14 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS