• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 08:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 08:40

Detail zákazky Z202029711

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 08:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 08:40

Základné údaje

Z202029711

OF-226374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085737

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ročná podpora HP a PA

podpora HP,

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova a predĺženie HW supportu pre všetky zariadenia uvedené v Support Account ID: CT-31153 PB 1C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP BLc7000 1 PH 2 PSU 4 Fan Trl ICE Kit ks 1
HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch ks 2
HPE BL460c Gen9 10Gb/20Gb FLB CTO Blade ks 5
 2. Obnova predplatného funkčných modulov (subskripcií) a supportu pre existujúce PaloAlto FW.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Threat prevention subscription for device PA-850 in an HA pair for 1 year ks 2
PANDB URL Filtering subscription for device PA-850 in an HA pair for 1 year ks 2
WildFire subscription for device PA-850 in an HA pair for 1 year ks 2
DNS Security subscription for device PA-850 in an HA pair for 1 year and 2 months ks 2
Globalprotect Subscription for device PA-850 in an HA pair for 1 year ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Záručná doba a servisná podpora, vrátane SW upgrade, podľa špecifikácie.
Obstarávateľ požaduje zjednotenie dátumov exspirácie všetkých existujúcich suskripcií.
Ponuka na servisnú podporu musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela je certifikovaným partnerom výrobcu firewallov Palo Alto Networks s oprávnením pre dodávku, implementáciu a podporu týchto zariadení na území SR.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v servisnom kontrakte CT-31153 PB 1C minimálne na úrovni: Silver
zároveň je certifikovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu a podporu pre všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni: Silver

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

25.11.2020 14:02 — 11.12.2020 14:02

1,00 1 zákazka

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 14:05

16.11.2020 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 13:24 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena s DPH
16.11.2020 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 29 906,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS