• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 16:35

Detail zákazky Z202029705

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 16:35

Základné údaje

Z202029705

OF-225871

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085743

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

50822098

TradeMedical, a.s.

Fraňa Mojtu 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový ochranný oblek, overal

Overal, ochranný oblek, pracovný odev

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. JEDNORÁZOVÝ PRACOVNÝ OVERAL
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok kategórie III typu 4B, 5 a 6 na vytvorenie ochrannej bariéry voči nositeľom biologického rizika.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť L ks 150
Veľkosť XL ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochranný odev - overal priedušný materiál, ktorý chráni pred prachom a kvapalnými časticami, ako aj silne rozprašovanými látkami
Materiál oblečenie je ľahké a pružné, kapucňa pevne drží na tvári, malý dotykový otvor prispôsobený maske
Švy sú na vonkajšej strane obleku podlepené, zabraňujú vniknutiu nebezpečných látok, tesnenia na kritických miestach, napr. zips prekrytý ochranným lemom
Pružné manžety rukávov a nohavíc, slučka pre palec na zaistenie rukávov proti posúvaniu vyžaduje sa
Typ odevu špeciálny jednorazový overal , kategória III, typ 4, 5 a 6
Balenie každý overal je samostatne zabalený v hygienickom obale s priloženým návodom na použitie
Norma spĺňa požiadavky EN13982-1, EN13034, EN1149-5, EN14126, EN14605 a EN1073-2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Faktúru dodať spolu s tovarom na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je iná osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a je povinná odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania poškodených kusov objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne.
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania, sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

27.11.2020 08:00 — 08.12.2020 13:00

300,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

3 780,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 14:32

18.11.2020 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 691
 59
 16
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 14:39 - Vstupná ponuka 3 780,00 € Cena s DPH
18.11.2020 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 3 384,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS