• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:50

Detail zákazky Z202029678

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:50

Základné údaje

Z202029678

OF-225757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085705

Objednávateľ

00185213

Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica

E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Dodávateľ

44877315

Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.

SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (12 mesiacov trvania zmluvy)

odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka

  • 90000000-7 - Kanalizačné služby, služby na odstraňovanie odpadu, čistenie a environmentálne služby
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a zneškodňovanie (príp. ďalšie zhodnocovanie) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača.
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore  (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov poskytovateľa služby.
Prepravu odpadu na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby.
Celkové predpokladané množstvo odpadu je 4 576,50  ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2021-31.12.2021)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: tona 4 576,50
1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) tona 0,5
2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien tona 1,0
3.  12 01 05 Hobliny a triesky z plastov tona 0,5
4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 tona 0,5
5. 15 01 06 Zmiešané obaly tona 15,0
6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 tona 8,0
7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 tona 10,0
8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 tona 100,0
9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 tona 70,0
10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov tona 1,0
11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad tona 4000,0
12. 20 03 02 Odpad z trhovísk tona 20,0
13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc tona 50,0
14. 20 03 07 Objemný odpad tona 150,0
15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad tona 150,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena zahŕňa Odvoz odpadu na miesto likvidácie.
Cena zahŕňa Poskytnutie veľkokapacitných kontajnerov (objem 30m3) v týždennej kapacite 360m3, do ktorých objednávateľ  uloží vyzbieraný odpad.
Cena zahŕňa Odvoz - v 1 deň za týždeň minimálne 120m3 odpadu (2 súpravy po 2 kontajnery) a 4 dni v týždni minimálne 60m3 odpadu (1 súprava po 2 kontajnery denne)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo 4 576,50 ton za 12  mesiacov trvania zmluvy. V cene nie sú zahrnuté  poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z.  v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov pre rok 2020.
2. Cena nezahŕňa poplatok za mechanicko - biologickú úpravu odpadu pred zneškodnením na skládke odpadov, keďže zmesový komunálny odpad je preteriedený pri zdroji - je zabezpečený triedený zber všetkých povinných zložiek komunálneho odpadu (papier, plasty, sklo, kovy, kompozitné materiály a bioodpad vrátane kuchynského).
3. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu dodávateľa pri uzavretí zmluvy považovať za zmluvnú cenu – maximálnu.
4. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas  príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie  uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch").
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona.
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov,  pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy.
8. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH  bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov.
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov.
10. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie.
11. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia.
12. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
13. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky.
14. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
15. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
16. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
17. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne.
18. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované  v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov.
19. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť objednávateľovi veľkokapacitné kontajnery s min. týždennou kapacitou 360 m3 (12 ks veľkokapacitných kontajnerov po 30 m3) čo zodpovedá odberu približne 360 m3 odpadu týždenne.
20. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu na zbernom dvore.
21. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky).
22. Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán,
- výpoveďou;  s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená.
23. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 1698/46, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

4 576,50 t

197 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2020 12:23

18.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 11:28 - Vstupná ponuka 197 500,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 197 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS