00185213
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK
44877315
Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.
SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (12 mesiacov trvania zmluvy)
odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka
Služba
|
1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je odvoz a zneškodňovanie (príp. ďalšie zhodnocovanie) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. |
| Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov poskytovateľa služby. |
| Prepravu odpadu na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. |
| Celkové predpokladané množstvo odpadu je 4 576,50 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2021-31.12.2021) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: | tona | 4 576,50 | ||
| 1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) | tona | 0,5 | ||
| 2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien | tona | 1,0 | ||
| 3. 12 01 05 Hobliny a triesky z plastov | tona | 0,5 | ||
| 4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 | tona | 0,5 | ||
| 5. 15 01 06 Zmiešané obaly | tona | 15,0 | ||
| 6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 | tona | 8,0 | ||
| 7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 | tona | 10,0 | ||
| 8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | tona | 100,0 | ||
| 9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 | tona | 70,0 | ||
| 10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov | tona | 1,0 | ||
| 11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad | tona | 4000,0 | ||
| 12. 20 03 02 Odpad z trhovísk | tona | 20,0 | ||
| 13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 50,0 | ||
| 14. 20 03 07 Objemný odpad | tona | 150,0 | ||
| 15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad | tona | 150,0 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Cena zahŕňa | Odvoz odpadu na miesto likvidácie. |
| Cena zahŕňa | Poskytnutie veľkokapacitných kontajnerov (objem 30m3) v týždennej kapacite 360m3, do ktorých objednávateľ uloží vyzbieraný odpad. |
| Cena zahŕňa | Odvoz - v 1 deň za týždeň minimálne 120m3 odpadu (2 súpravy po 2 kontajnery) a 4 dni v týždni minimálne 60m3 odpadu (1 súprava po 2 kontajnery denne) |
| Názov |
| 1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo 4 576,50 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov pre rok 2020. |
| 2. Cena nezahŕňa poplatok za mechanicko - biologickú úpravu odpadu pred zneškodnením na skládke odpadov, keďže zmesový komunálny odpad je preteriedený pri zdroji - je zabezpečený triedený zber všetkých povinných zložiek komunálneho odpadu (papier, plasty, sklo, kovy, kompozitné materiály a bioodpad vrátane kuchynského). |
| 3. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu dodávateľa pri uzavretí zmluvy považovať za zmluvnú cenu – maximálnu. |
| 4. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| 5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
| 6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
| 7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy. |
| 8. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
| 9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov. |
| 10. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie. |
| 11. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia. |
| 12. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
| 13. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
| 14. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
| 15. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
| 16. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 17. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
| 18. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov. |
| 19. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť objednávateľovi veľkokapacitné kontajnery s min. týždennou kapacitou 360 m3 (12 ks veľkokapacitných kontajnerov po 30 m3) čo zodpovedá odberu približne 360 m3 odpadu týždenne. |
| 20. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu na zbernom dvore. |
| 21. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky). |
| 22. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
| - zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
| - výpoveďou; s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
| 23. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Antolská 1698/46, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59
4 576,50 t
197 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 12:23
18.11.2020 12:00
18.11.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.11.2020 11:28 - Vstupná ponuka | 197 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 18.11.2020 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 197 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: