• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 09:05

Detail zákazky Z202029677

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 09:05

Základné údaje

Z202029677

OF-225977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085707

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

31367763

SLOVAKODATA, a.s.

Kutlíkova 17, Bratislava, 85000, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná podpora pre Ekonomický informačný systém SAP

servis, podpora

  • 72253200-5 - Systémové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná podpora softvérovej aplikácie SAP ERP podľa opisu predmetu zákazky
Funkcia
Opis predmetu zákazky: Predmetom zákazky je softvérová podpora aplikácie pre zabezpečenie jej bezporuchovej prevádzky na dočasné obdobie t.j. do vysúťaženia nadlimitnej zákazky na základe reálnych výkonov poskytovateľa. Pod softvérovou aplikáciou sa rozumie Ekonomický informačný systém SAP ERP s počtom licencií 200 ks SAP Business Suite Professional User a 2500 ks licencií HR Payroll Processing v rozsahu nasledovných modulov: FI, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na IS Objednávateľa (ZPIS, iCard).
Opis predmetu zákazky: Servisná podpora sa bude týkať odstraňovania incidentov a vád pri prevádzke softvérovej aplikácie formou zodpovedania otázok (telefonické / e-mailové poradenstvo) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu resp. osobne v mieste plnenia. Pod servisným zásahom sa rozumie prispôsobenie aplikácie, údržba existujúcich (zákazníckych) rozšírení, podpora pri závierkových prácach, administrácia IS a pod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná podpora softvérovej aplikácie SAP ERP podľa opisu predmetu zákazky človekohodina 190
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: a) zdokladovať / preukázať objednávateľovi platné partnerstvo so spoločnosťou SAP, objednávateľ je oprávnený overiť si zdokladovaný status na webovej stránke spoločnosti SAP a v spoločnosti SAP Slovensko s.r.o.,
2. Objednávateľ je oprávnený čerpať predmet zákazky podľa potreby v rozsahu potrebných hodín a tie sa budú odrátavať z celkovej hodnoty alokovanej pre servisnú podporu. Objednávanie servisnej podpory je možné len formou e-mailu na e-mail dodávateľa.
3. Dodávateľ je povinný mať platné partnerstvo so spoločnosťou SAP počas celej doby trvania kontraktu, Objednávateľ je oprávnený si ho kedykoľvek overiť.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť servisnú podporu okamžite od nadobudnutia účinnosti zmluvy a  vždy do 3 pracovného dňa v mesiaci predložiť preberací protokol s detailným rozpisom servisných zásahov za predchádzajúci mesiac podľa elektronických „objednávok“.
5. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť nefunkčnosť SW aplikácie (SW aplikácia nie je použiteľná vo svojich základných funkciách resp. jej stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa) do 48 hodín od nahlásenia na e-mail dodávateľa, v prípade drobných nefunkčností do 120 hodín (5 dní).
6. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na cenu za predmet zákazky až po odsúhlasení servisných zásahov a podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
9. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy.
10.Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
11.Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy.
12.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy.
13. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť.
14. Porušenie povinností uvedených v bodoch 7 - 12 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
15.Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

4

1,00 celok podľa technickej špecifikácie

16 714,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 12:25

16.11.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 10:31 - Vstupná ponuka 16 200,00 € Cena s DPH
16.11.2020 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 16 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS