• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:55

Detail zákazky Z202029655

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:55

Základné údaje

Z202029655

OF-225970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085677

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický bezdotykový dávkovač mydla

dávkovač mydla, bezdotykový

  • 39831700-3 - Automatické dávkovače mydla
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický bezdotykový dávkovač mydla
Funkcia
Moderný automatický dávkovač mydla, resp. iných dezinfekčných prostriedkov s infračerveným senzorom na dávkovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický bezdotykový dávkovač mydla (pre tekuté mydlo, detergenty a dezinfekčné prostriedky) ks 1124
Kapacita dávkovača ml 500 800
Nastavenie množstva jednej dávky pre umytie rúk ml 1 4
Reakčná vzdialenosť IR senzora mm 20 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia tela dávkovača nerezová oceľ
Vrchná časť dávkovača pochrómovaný plast
Spodná časť dávkovača klasický čierny plast (nešmýkatelný)
Infračervený senzor pre dávkovanie áno
Napájanie batérie 4 x AA (musia byť súčasťou balenia)
Jednoduché plnenie náplňou zvrchu dávkovača áno
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravy do miesta dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy (batérie 4xAA musia byť súčasťou balenia) a pri dodaní podrobný návod na použitie v slovenskom jazyku ku každému dodanému tovaru.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný technický opis predmetu zmluvy, jeho obchodný názov (presnú značku) s uvedením presnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo a celková zmluvná cena vrátane DPH), fotografie alebo prospekty a vyhlásenie o zhode výrobku s technickými predpismi (podľa zákona č.56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Dodávateľ oznámi kontaktnej osobe presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07,00 hod. do 13,00 hod.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2020 07:00 — 30.11.2020 13:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie

24 993,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 11:25

18.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 16:09 - Vstupná ponuka 24 992,40 € Cena s DPH
16.11.2020 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 23 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS