• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:50

Detail zákazky Z202029654

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:50

Základné údaje

Z202029654

OF-226126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5088896

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, perá, obálky, euroobaly, zakladače, papierové bloky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
1. Absenčná karta A5, ks 500
2. bloček samolepiaci 76x76 žltý, bal/100ks, bal 100
3. bloček samolepiaci 125x75 žltý, bal/100ks, bal 50
4. blok poznámkový lepený linajkový A4, bal.10ks, ks 100
5. blok poznámkový lepený linajkový A5, bal.10ks, ks 100
6. blok poznámkový so špiralou linajkový A4, bal.10ks, ks 100
7. box na spisy s gumičkou A4/kapacita 300 listov, 326x246x30mm, ks 100
8. centropen tenký 0,3mm, čierny+červený /50+50/, ks 100
9. centropen sada 0,3mm, 4 farby, ks 20
10. ceruzka Pentelka/Mikroceruzka 0,5mm s gumou, ks 50
11. ceruzka s gumou, bal/12ks, ks 60
12. Doručovací zošit podlhovastý ŠEVT, ks 50
13. dierovač veľkokapacitný lahký, 70listový, ks 2
14. dovolenkový lístok, 100 listový, ks 200
15. spisové dosky so šnúrkami A3, ks 200
16. spisové dosky so šnúrkami A4, farebný mramor, ks 500
17. drôtený stojan na perá, ks 5
18. etikety samolepiace 52,5x21,2, harok 56ks, bal/100 hárkov, bal 5
19. etikety samolepiace 210x148 /A5/, harok 2ks, bal/100 hárkov, bal 5
20. etikety samolepiace 210x297 /A4/, harok 1ks, bal/100 hárkov, bal 5
21. euroobal A3, bal/50 ks, 60mic, bal 10
22. euroobal A4, bal/100 ks, 45mic., bal 100
23. euroobal na katalogy bez chlopne A4, 180 mic., bal/10 ks, bal 30
24. euroobal na katalogy s chlopnou A4, 170 mic., bal/12 ks, bal 30
25. euroobal široký, economy, 50 mic, bal/50ks, bal 30
26. euroobal široký hrubý, 120 mic, bal/25ks, bal 50
27. fixka tenká, 7790/7550 čierna, ks 100
28. fixky 4611-sada/4ks, ks 25
29. guma mäkká 300/20, ks 30
30. klipy 19mm, bal/12ks, bal 20
31. klipy 25mm, bal/12ks, bal 20
32. klipy 32mm, bal/12ks, bal 20
33. klipy 41mm, bal/12ks, bal 20
34. klipy 51mm, bal/12ks, bal 20
35. kniha Došlých a odoslaných Faktúr A/30listov, ks 50
36. kniha Príchodov a odchodov A4/50 listov, ks 100
37. kniha Podpisová, ks 4
38. kniha Registratúrny denník, 100 listov, ŠEVT 01 170 3, ks 30
39. kniha záznamová A4, linajková/tvrdé dosky, farebné, ks 50
40. kniha záznamová A5, linajková/tvrdé dosky, farebné, ks 50
41. korekčný roller 4,2x7m, ks 50
42. lepiaca páska s dispenzorom 19mm, ks 30
43. lepiaca páska transparenčná široká 48mm, ks 60
44. lepiaca páska transparenčná úzka 18mm, ks 50
45. lepidlo tyčinka 20gr, ks 100
46. lepidlo disperzné tekuté, ks 10
47. magnetky 20mm, 1bal/10 ks, bal 30
48. mapa odkladacia bez chlopní A4/251 prešpán - podateľňa, bal/100ks, ks 1000
49. mapa odkladacia A4/253 prešpán 3 chlopne / farebné, ks 500
50. mapa odkladacia A4/253 prešpán 3 chlopne s gumičkou, bledé farby, ks 500
51. náplň do veľkokapacitnej zošívačky 23/17, bal/1000ks, ks 2000
52. náplň do veľkokapacitnej zošívačky 24/8, bal/1000ks, ks 2000
53. nožnice 20-21 cm,  ks 30
54. obal PVC U, A4, 150mic, 1bal/100 ks, ks 200
55. obal s násuvnou lištou A4, priehľadný, mix farieb, ks 200
56. obálka bublinková D14, 200x275mm, bal/100ks, ks 100
57. obálka bublinková stredná E15, 240 x 275mm, bal/100ks, ks 300
58. obálka bublinková veľká H18, 290 x 370mm, bal/100 ks, ks 300
59. obálka C4 biela, 229x324mm, bal/1000ks, bal 4
60. obálka C4 biela, 250x350mm, bal/1000ks, bal 4
61. obálka C5 biela, 162x229mm, bal/1000ks, bal 2
62. obálka C6 biela 114x162mm, bal/1000ks, bal 2
63. obálka podlhovastá biela okienková - DLO 114x220, bal/1000ks, bal 2
64. obálka B4 hnedá, X dno, 250x353mm, bal/1000ks, ks 1000
65. odkladač kancelársky stohovateľný, transparentný, ks 50
66. pastelky sada 4 farby, sada 15
67. pero guličkové modré, klikacie s gumičkou, ks 100
68. pero guličkové zelené, ks 50
69. pero gelové modré, ks 100
70. popisovač hrubý čierny /fixka čierna hrubá 1,5-3mm/, ks 50
71. popisovač na CD tenký čierny, hrubka 0,6mm, ks 50
72. pravítko dlhé, 30 cm, ks 10
73. pravítko trojuholník, 16cm, ks 10
74. pero gelové modré, ks 50
75. rozraďovač kartónový úzky 105x235mm, 4-farebné x25ks,/bal/100ks/, ks 2000
76. rýchloviazač ROC classic A4, bal/100ks, bledé farby, ks 1000
77. rýchloviazač RZC závesný A4, bal/50ks, bledé farby, ks 1000
78. rýchloviazač EKO RZP závesný polovičný, ks 500
79. rýchloviazač PVC s eurodierovaním, bal/10ks, farebné, ks 200
80. rýchloviazač PVC, bal/10ks, farebné, ks 200
81. spona kancelárska 25-26mm/100 ks, bal 20
82. spona kancelárska 32mm/75ks, bal 20
83. spona kancelárska 50mm/75ks, bal 20
84. spona kancelárska 75-77mm/75ks, bal 20
85. stojan na časopisy A4/80mm lakovaný, farebné, ks 50
86. strúhadlo kovové, ks 20
87. šanón pákový široký 75-80mm, ks 200
88. špendlíky na korkové tabule, bal/50 ks, bal 30
89. záložka samolepiaca papierová 15x50, bal.5x100 ks, ks 100
90. záložka samolepiaca papierová 20x50, bal. 4x40, ks 100
91. záložka samolepiaca plastová , šípka 12x45, bal.5x25ks, ks 50
92. zásuvka kancelárska, transparentná biela, ks 50
93. zošit školský linajkový A4, ks 100
94. zošit školský štvorčekový A4/20 listový, ks 50
95. zošit školský linajkový A5, ks 100
96. zošívačka veľkokapacitná 23/6-17, ks 2
97. zvýrazňovač - žltý, zelený, oranžový/po 100ks, ks 150
98. Stolový identifikátor SRD 527 200 x 87mm, ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto a čas určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ, značku produktu ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky rozpisjednotkových cien za jednotlivé druhy tovaru predmetnej zákazky v zložení: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Dodanie tovaru môže byť na základe dohody realizované na viackrát, najskôr však 02.01.2020. Do 15.01.2020 musí byť dodaná minimálne polovica produktov. Faktúra bude vystavená po každom dodaní tovaru.
Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane ceny za balné, prepravné a pod. ...)
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Záruka minimálne 24 mesiacov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom• nedodanie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom• nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.01.2021 08:00 — 22.01.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

8 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2020 11:22

19.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 11:32 - Vstupná ponuka 8 400,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 21:08 - Najvýhodnejšia ponuka 8 399,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS