30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31570364
MIKONA s.r.o.
Trenčianska 452, Púchov, 02001, SVK
Pneumatiky pre osobné motorové vozidlá, SUV
pneumatika, pneumatiky, plášť, plášte
Tovar, Služba
1. Pneumatiky pre osobné motorové vozidla, určené pre letné obdobie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doposiaľ nepoužívané, nejazdené, neprotektorované pneumatiky z gumy pre osobné motorové vozidlá, určené pre letné obdobie. |
Položka č. 1: Pneumatika s rozmerom 275/40 R21, letná, určená pre osobné motorové vozidlá (SUV, 4x4) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Pneumatika 275/40 R21, letná - množstvo: | ks | 4 | ||
Index nosnosti (Load Index) | LI | 107 | ||
Index rýchlosti (Speed Index) | SI | Y |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyžaduje sa dodať pneumatiky prémiovej triedy kvality. | Značky výrobcov: MICHELIN, DUNLOP, GOODYEAR, BRIDGESTONE, NOKIAN, CONTINENTAL, PIRELLI, YOKOHAMA |
Energetický štítok EÚ | áno |
Valivý odpor - miera odporu pneumatiky podľa energetického štítka EÚ | akceptované hodnoty A, B, C |
Priľnavosť za mokra - schopnosť pneumatiky brzdiť na mokrej vozovke podľa energetického štítka EÚ | akceptované hodnoty A, B |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vyžaduje sa dodať pneumatiky z rokom výroby 2020. |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytol plnenie a dodal tovar jednorazovo a nie po častiach. |
Pneumatiky musia byť homologizované v zmysle predpisu EHK OSN č.30. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu pneumatík, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH) |
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 13,00 hod. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, objednávateľ tovar s vadami neprevezme. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v dohodnutých množstvách a v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2020 08:00 — 30.11.2020 10:00
1,00 súbor položiek
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 11:04
16.11.2020 12:10
18.11.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2020 14:29 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
16.11.2020 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 199,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: