• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:25

Detail zákazky Z202029632

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2020 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 11:25

Základné údaje

Z202029632

OF-223064

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5088940

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

47358203

PharmaComp s.r.o.

Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skríningové testy na diagnostiku ochorenia COVID-19

skríning, test, diagnostika, antigénový test, ochorenie, COVID-19

  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skríningové testy na diagnostiku ochorenia COVID-19
Funkcia
Test je určený na diagnostikovanie infekcie SARS-CoV-2 v každom laboratórnom aj nelaboratórnom zdravotníckom zariadení, spĺňajúcom požiadavky podľa platných predpisov SR, a to vrátane zariadení zriaďovaných v mimoriadnych a krízových situáciách.
Test je určený pre použitie príslušnými odborníkmi (t. j. lekár, sestra, záchranár alebo iná osoba oprávnená realizovať zdravotnícky výkon v zmysle zákona č. 578/2004 Z. z.).
Predpoklad použitia testu na vzorkách odobratých od osôb, ktoré spĺňajú klinické respektíve epidemiologické kritériá na ochorenie COVID-19.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky na diagnostický rýchlotest:
in vitro zdravotnícka pomôcka áno
na kvalitatívnu detekciu SARS-CoV-2 áno
vo vzorkách výterov z nosohltanu áno
skladovanie a stabilita pri izbovej teplote áno
špecificita vyššia ako 99% áno
senzitivita testu vyššia ako 96% áno
bez skríženej reaktivity s ostatnými najčastejšími vírusmi a baktériami (adenovírusy, echovírusy, herpetické vírusy, stafylokoky, streptokoky a iné) áno
bez interferencie s látkami, ktoré sú prirodzené v ľudskom tele a frekventne užívanými a (napr. hemoglobín, triglyceridy, bilirubín, mucín, kyselina acetylsalicylová, ibuprofén, amoxycilín a iné) áno
odčítanie výsledku testu do 30 min od nanesenia vzorky na doštičku áno
Minimálny obsah balenia:
nazogaryngeálny odberový tampón áno
skúmavku na extrakciu a prípravu roztoku s bufferom áno
príručný stojan na extrakčné skúmavky áno
doštička na vykonanie diagnostického testu áno
bez potreby použitia ďalších vyhodnocovacích prístrojov áno
Označenie na balení výrobku (krabičke):
označenie CE áno
typové číslo, číslo šarže alebo sériové číslo áno
meno, registrované obchodné meno alebo registrovanú obchodnú značku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Objednávateľ požaduje predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
2.1 Podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet
2.2 Technický (produktový) list výrobku
2.3 EÚ vyhlásenie o zhode podľa smernice 98/79/ES Európskeho parlamentu a Rady z 27. októbra 1998 o diagnostických zdravotných pomôckach in vitro alebo nariadenia (EÚ) 2017/746 o diagnostických zdravotníckych pomôckach in vitro
2.4 Návod na použitie (príbalový leták)
2.5 Vzorka výrobku (základné balenie)
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4.1  Uvedené množstvo tovaru je rámcové. Objednávateľ bude zákazku čerpať postupne na základe objednávok podľa reálnych potrieb a vyhradzuje si právo neodobrať maximálne množstvo v prípade zmeny situácie s pandémiou Covid-19.
4.2 Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka.  Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
5.2 V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za  neplatné.
6. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
7. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
7.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, dokumentov a vzorky výrobku.
7.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
7.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
7.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
7.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
7.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
7.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
8.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody,
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

30 000,00 ks

133 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.11.2020 08:47

19.11.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 274
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 08:59 - Vstupná ponuka 133 450,00 € Cena bez DPH
19.11.2020 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 131 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS